| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Tot morgen... Zelf: ![]() Alles is weer eens heel fijn.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik voel me wel okee, lekker single, vermaak me wel |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik kan het nog niet geloven en dan moet ik het steeds weer tegen mezelf zeggen en het doet zon fokking pijn
|
|
||
|
Citaat:
same here hoop hem vrijdag te zien!
|
|
||
|
Citaat:
Die ene jongen.. die ik nu waarschijnlijk nooit meer ga spreken...hij blijft maar spoken door mijn hoofd
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterkte! OT: nix verandert |
|
|
|
||
|
Citaat:
moet mezelf nog in de gaten gaan houden, want begin ietswat playerig gedrag te vertonen Met die ene jongen moet en zal ik deze maand nog naar bios gaan.. hij wil al 1,5jaar een keertje afspreken, nu wil ik ook.. durven we beide niet (misschien is dat begeleid daten-onderdeel van all you need is love wat voor ons )Ik weet het niet meer...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Nog steeds .
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb dat toevallig ook gezien zaterdag, en het spijt me om te zeggen, maar wat een trieste bedoening! Ik heb echt met open mond zitten kijken... Ontopic: vind een jongen van school wel leuk, nu nog zorgen dat hij mij ook leuk vindt.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
na zo'n programma voel je, jezelf waarschijnlijk zo voor schut gezet dat er nooit of te nimmer nog een probleem zal maken van een gewilde' date Ideaaaaaaal
![]() |
|
|