Hoi,
Mijn vader heeft een carkit voor een motorola telefoon, inclusief zo'n leuke hoorn voor in de auto enzo. Best wel duur enzo. Het probleem is echter dat de telefoon die erbij hoort, nu nogal stuk is: hij kan hem eigenlijk alleen nog maar gebruiken voor in de auto, het 'C' knopje doet het niet meer, het telefoon opnemen en opleggen knopje niet, etc. (Dat komt ervan als je er mee gaat gooien, hihi.)
Anyway, ik wilde hem voor kerst een nieuwe telefoon geven. (Of voor Sinterklaas, als het zo snel kan.) Ik weet alleen niet wat voor type Motorola het is, en dat is nogal essentieel, voor die carkit, snap je?
Ik heb wat gezocht en ik vermoed dat het een v50 is. Hij ziet er in ieder geval zo uit:
Alleen ik wil het graag zeker weten. Op de telefoon zelf staat namelijk niks van een type of iets dergelijks.
Ik weet dat je ermee kunt wappen, als je dat wilt, er staan een paar spelletjes op, waaronder bricks (met dat balletje tegen die blokjes) en het heeft geen kleurenscherm of iets dergelijks. Het is zo'n telefoon met opklapschermpje.
Mocht iemand iets zinvols weten over deze telefoon (of er nog eentje overhebben als ze hem kwijt willen), en het liefst: weet je het type, dan hoor ik het heel graag!
Groetjes,
Krummeltje
P.S. Ik wil eigenlijk gewoon weten of hij in de carkit past. Maar misschien zijn er meerdere types van die motorola die in dezelfde carkit passen, omdat ze even groot zijn als die telefoon die mn vader heeft. Snap je?