|
|
Bekijk resultaten poll: Mag je iemand Klonen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
35 | 42.68% |
Nee |
37 | 45.12% |
Geen Mening |
10 | 12.20% |
Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wij weten nu dat velen op dit forum geen mening hebben over dit onderwerp, dat ze niet weten of het nu goed of niet goed is. Zelf weet ik ook niet of klonen wel veroorloofd is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, onbetaalbaar die blikken op de gezichten van domme kloontegenstanders zodra je ze erop wijst dat eeneiïge tweelingen eigenlijk ook gewoon klonen zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wat jij zegt is ook niet zo vreemd, want je kunt het natuurlijk ook combineren, als je daar technisch toe in staat bent. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@willypirate , ik ben er tegen om proberen weer een übermensch te creëren, Hitler heeft het ook geprobeerd en daar is alleen maar ellende van gekomen.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik wil graag een duidelijk onderscheid maken tussen het aanpassen van de mens, dus d.m.v. klonen en genetische manipulatie en de geneeskunde. Klonen mag van mij alleen als het voor de geneeskunde is, dus bijvoorbeeld een hart klonen, of een been of iets dergelijks. Ik ben er zeer tegen op het klonen met als doel de mens te verbeteren Wat heeft bijvoorbeeld diegene erover te zeggen die zo geboren wordt? Juist, niets. Je zult zeer veel mislukkelingen krijgen en die willen dan ook hun plek in de maatschappij. |
![]() |
||
Citaat:
bovendien is het niet zo alsof je een machine kunt neerzetten waar vervolgens vier keer per minuut een nieuw mens uit stapt, nadat de cel bewerkt is moet die in een draagmoeder geplaatst worden en verder op natuurlijke wijze opgroeien. toch zijn enkele 'evolutionaire' manipulaties wel aanlokkelijk, stekl je voor mensen die meer verschillend voedsel kunnen tolereren of daar meer energie uit halen.
||
Citaat:
![]() reden? onderbouwing? hoezo? waarom?
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat dat laatste betreft, die mislukkingen heb je nu ook.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat stelt iedereen zich trouwens voor bij zo een superleger, die zijn dus ongelooflijk sterk en legerachtig enzo, maar wel superdom, want ze moeten nog gecontroleerd worden door een leider, anders heeft niemand er wat aan om zoiets te maken. Wat zou het doel dan zijnvan zo een leger? Totale wereldheerschappij? ![]() What are we gonna do today Brain?
||
Citaat:
Volgens mij voeren we al oorlog sinds het bestaan van de mens.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|