Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je laat de bril omhoog staan van de wc En je loopt in je blote kont ongevraagd door het huis, dás pas walgelijk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo heb ik nog een mooie anekdote. Ik ben jarig in de zomervakantie (27-07), en op die dag waren we op vakantie in Italië, heerlijk zonder besef van tijd. Maarja, jarig is jarig en elfjarige jochies zoals ik toen was hechten nogal veel waarde aan hun verjaardag. Anyway, we gingen dus mijn verjaardag vieren, maar later hoorden we van de buren dat we het een dag te vroeg hadden gevierd. ![]() 's Avonds nog maar een keer extra uit eten gegaan. ![]() Anyway, slechte gewoontes: - Lui. - Kortaf. - Laks. Vast nog wel meer, weet ik zo even niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() kan er echt niet tegen, jouw en jou fouten en dat soort dingen. zo moeilijk is het toch niet? (maar okay, alles wat je kan is niet moeilijk)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Docent: "En dan is het de bedoeling een multiple user interface te designen die users kan supporten in hun command inputs" Meervoudige gebruikers! Ontwerpen, gebruikers, ondersteunen, ingevoerde commando's! GVD! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ongelooflijk asociaal Fuck_0FF | 209 | 07-04-2006 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
Liefde & Relatie |
Players luckyleo | 45 | 27-09-2002 10:14 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |