Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het blijft goed tot het nat wordt, als het buiten erg vochtig is heb je zo pluizen en je moet zorgen dat je een goed ijzer hebt (anders verbrand je je haren, was bij een vriendin gebeurd ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb het laten doen. gewoon bij de kapper het heet chi of zoiets en het blijft zitten totdat je het wast dus altijd leuk voor als je een feestje heb en als je yhet af en toe laat doen voor bijvoorbeeld feestjes is het echt niet slecht
|
Wat bedoel je met zo'n styltang? Die heb ik thuis. Werkt heel goed.
Je kan ook permanenten vloeistof erin doen alleen wikkel je er geen wikkels in alleen vloeistof en kam je het styl. Het is alleen even schadelijk als gewoon permanten.
||
Citaat:
en eigenlijk is het puur voor één avondje bedoeld (denk aan kerstgala), maar als het nog iets langer blijft zitten is dat natuurlijk wel leuk. maar ik ga het dus niet vaker doen ofzo, dus dan valt het (hoop ik) wel mee met hoe slecht het is voor m'n haar.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb gehoord dat je dat ook met een strijkijzer kunt doen. (Serieus.) Moet je je haar tussen een theedoek leggen en dan met de strijkijzer erover, dan is het ook tot de volgende wasbeurt antikroes en steil, blijkt.
||
Citaat:
Glad fohnen wil ook niet, en met een styltang blijft het ongeveer een uurtje glad, daarna gaat het gewoon weer krullen...zucht...het ligt er dus een beetje aan wat voor haar je hebt wat gaat werken.
||
Citaat:
zo ook hier dus. in ieder geval een keertje wat anders ![]() maar d'r zijn dus niet echt veel mensen die dat ooit bij de kapper hebben laten doen?
||
Citaat:
|
ik fohn mijn haar weleens glad, maar dan wel zo dat er aan de onderkant een krul naar buiten inzit, en dan dioe ik een doekje in mijn haar en dan ben ik net dat meisje van scooby doo. dat hele slappe gladde haar vind ik niks, ik hou het liever bij mijn glamrock kapsel, dat-godzijdank- weer helemaal terug van weggeweest is
|
Kheb zelf stijl haar.
Zo stijl als een plank. Vet irri. This nu kort en is wel grappig. Maar krullen zijn toch mooi zo. Kwou dat ik ze had. Bij mij kan dat niet ze vallen er zo uit. Maar jah, als j't wil moet je het doen. En volgens mij kan de kapper je het beste inlichten. Je zou waarscheinlijk wel kunnen kiezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nee ik heb mn haar nog nooit laten straighten, als het niet zo walgelijk ongezond was zou ik dat best een keer willen proberen... een stijltang heb ik eigenlijk ook nooit zo geprobeerd, zal eens proberen of dat sneller gaat dan fohnen.. maar goed ik denk dat het effect het zelfde is, dat ik enigzins stijl haar heb totdat het ook maar een beeeetje vochtig weer is buiten dan word het kroes en krullerig...
||
Citaat:
|
![]() |
Euhmz vraagje omtrent straightening OFZO...
Een vriend van me heeft heel erg krullend haar, hij laat het niet lang groeien ofzo, maar als je het zou uittrekken zou het ongeveer 7cm lang zijn denkik, nu wou hij dat laten straighten, of in ieder geval stijl laten zijn, zijn haar, voor 1 keer, want het nieuwe haar wat uit zijn hoofd groeit zal ongetwijfeld weer gaan krullen, maar is dit te doen? Hijs al naar kinky kapper enzo geweest maar daar zeggen ze dat het niet kan, wie van jullie weet hier meer over?
|
![]() |
ik krijg een aha-erlebnis! Ik heb mijn haar al eens laten straightenen op een ladies night... er kwam een masseur en een kapper enzo, en dus die kapper stijlde mijn haar (en ik heb echt veeel krullen) en stak het zo wat op enzo; het bleef er twee dagen inzitten, maar toen werd het echt vettig. Eigenlijk bleef het erin zitten tot ik het waste..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
WhatsApp tips nodig! Laten weten dat ik haar leuk vind + Datee :) studentje0118 | 9 | 11-01-2016 19:34 | |
De Kantine |
mooiste mensen 2006 ~SmG~ | 164 | 05-06-2006 17:30 | |
Lifestyle |
Algemene "haar/kapsel" topic deel nogwat. Wuotan | 499 | 28-10-2005 00:15 | |
De Kantine |
[Enquete] Over de Enquete`s van de Kantine en haar zeik mensen Verwijderd | 56 | 25-10-2003 09:58 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag aan? (dag xxxxxx uit de wat heb je aan geschiedenis) Black Sugar | 487 | 18-02-2003 07:56 | |
Lifestyle |
Wat te doen met kroes haar?! HELP! DigitalStorm | 25 | 22-07-2002 15:18 |