Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
1 : ik zeik graag omdat ik niks te zeiken heb?
alleen maar. 2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten? tuurlijk, duhuh!! 3 : Heb je wel is orginele ideeén of alleen zeik ideeen ? alleen maar zeikideeen natuurlijk 4 : Ben je Dom of lijk je dom ? ik snap de vraag niet 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine? tuurlijk, wil iedereen btw nog ff m'n naam lezen? 6 : vind je ook niet dat een Enquete Niet op de kantine plaats hoort te vinden |!? geen mening 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquete om je oren? ligt het aan mij of klopt er geen fok van deze vraag? 8 : Hoeveel sex heb je per week ? elke dag een keer of 10 9 : heb je ouders die bi of homosexueel bleken te zijn na uwe geboorte? mijn vader kwam van mars en mijn moeder van venus 10 : Ben je een persoon die zich slim voordoet op internet?, maar waarschijnlijk een labiel persoontje in het echt bent? ja 11 : ik vind dat Enquete het domst is wat je kan bedenken Wat denk jij ? ( als je normaal kan denken ) ik kan helaas niet normaal denken 12 : Ik werk nu , en ik heb een baan , En jij ? ik zit in de wao 13 : dit waren me vragen ! Hola.. ben je homo of straight? leg je moeder een ei ? en schijt je vader pinda`s?.. ik ben mezelf, m'n moeder legt de hele dag door eieren en mijn vader poept sperziebonen 14 : heb je pinquins thuis? 8 stuks 15 : Wanneer heb je voor het laasts een pinquin gezien ? vanmorgen nog, pim de pinguin kwam me wakkermaken. 16 : heb je wel is een pinquin zien lopen ? duhuh, ik heb er toch acht! 17 : Lijk je vader op een Pinquin ? nee, alleen mijn stiefvader (= pim de pinguin) 18 : Vind je ook niet dat de kantine Meer kantine moet zijn en minder Enquete ?? misschien meer pinguins? 19 : Wat vind je van deze Enquete stom. 20 : Hoe denk je over siNix ik durf te wedden dat je het IQ van een sperzieboon hebt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
1 : ik zeik graag omdat ik niks te zeiken heb? nee
2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten? nee 3 : Heb je wel is orginele ideeén of alleen zeik ideeen? originele 4 : Ben je Dom of lijk je dom? geen van beide 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine? nee 6 : vind je ook niet dat een Enquete niet op de kantine plaats hoort te vinden? nee 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquetes om je oren? soms en toen wastie t zat 20 : Hoe denk je over siNix een irritant personage
|
Verwijderd
|
1 : ik zeik graag omdat ik niks te zeiken heb? Nee, ik heb gewoon een zeikfetish.
2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten ? Ja, altijd. 3 : Heb je wel is orginele idee?n of alleen zeik ideeen ? Ik heb alleen zeikideeen, zeikideeen zijn geil. Vooral met puntjes-op-de-e. 4 : Ben je Dom of lijk je dom ? Ik ben dom. Domme mensen zijn leuk. 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine ? Ja, want zonder dat mijn naam gezien wordt op De Kantine kan ik niet leven. 6 : vind je ook niet dat een Enquete Niet op de kantine plaats hoort te vinden? Als ik deze zin zou kunnen ontcijferen zou ik hem vast en zeker kunnen beantwoorden. Helaarsch zitten er net iets te veel fouten in. Je zal het zonder moeten doen of je grammatica nog 'ns doornemen. 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquete om je oren? Ja, altijd. 8 : Hoeveel sex heb je per week? Geen, want ik breng al mijn vrije tijd door met enquetes posten op De Kantine. 9 : heb je ouders die bi of homosexueel bleken te zijn na uwe geboorte? Mijn ouders zijn gothic, en dus allebij bi. 10 : Ben je een persoon die zich slim voordoet op internet?, maar waarschijnlijk een labiel persoontje in het echt bent? Nee, want ik ben dom. Ik kan me helemaal niet slim voordoen, joh. 11 : ik vind dat Enquete het domst is wat je kan bedenken Wat denk jij ? ( als je normaal kan denken) Sorry, ik kan niet normaal denken. 12 : Ik werk nu , en ik heb een baan , En jij? Ik werk op de Wallen. Betaalt goed, zou je ook 'ns moeten proberen. 13 : dit waren me vragen ! Hola.. ben je homo of straight? leg je moeder een ei ? en schijt je vader pinda`s?.. Ik ben homo, mijn moeder legt eieren en mijn vader schijt pinda's. We zijn een vrijdenkend gezin. ![]() 14 : heb je pinquins thuis? Ja, drie. 15 : Wanneer heb je voor het laasts een pinquin gezien ? We hebben er gisteren eentje voor 't avondeten gehad, dus gisteren. 16 : heb je wel is een pinquin zien lopen ? Duh. 17 : Lijk je vader op een Pinquin ? Nee, ik vind het meer een emoe. Maar misschien heeft hij wel 'n identiteitcrisis. 18 : Vind je ook niet dat de kantine Meer kantine moet zijn en minder Enquete ?? Nee, want ik geil op enquetes. 19 : Wat vind je van deze Enquete Ik vind dit de meest amusante en grammaticaal-correcte enquete die ik ooit heb gezien. 20 : Hoe denk je over siNix Hij maakt enquetes dus ik adoreer hem. |
![]() |
|
![]() |
ja 2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten? ja 3 : Heb je wel is orginele ideeén of alleen zeik ideeen ? nee 4 : Ben je Dom of lijk je dom ? allebei 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine? nee 6 : vind je ook niet dat een Enquete Niet op de kantine plaats hoort te vinden |!? huh 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquete om je oren? ja 8 : Hoeveel sex heb je per week ? 1000000000 ![]() 9 : heb je ouders die bi of homosexueel bleken te zijn na uwe geboorte ? nee 10 : Ben je een persoon die zich slim voordoet op internet?, maar waarschijnlijk een labiel persoontje in het echt bent? ja ![]() 11 : ik vind dat Enquete het domst is wat je kan bedenken Wat denk jij ? ( als je normaal kan denken ) nee 12 : Ik werk nu , en ik heb een baan , En jij ? ook 13 : dit waren me vragen ! Hola.. ben je homo of straight? leg je moeder een ei ? en schijt je vader pinda`s?.. andersom 14 : heb je pinquins thuis? ik ben er zelf een 15 : Wanneer heb je voor het laasts een pinquin gezien ? op dit moment 16 : heb je wel is een pinquin zien lopen ? ja 17 : Lijk je vader op een Pinquin ? ja, zit in de familie 18 : Vind je ook niet dat de kantine Meer kantine moet zijn en minder Enquete ?? nee 19 : Wat vind je van deze Enquete fantastisch 20 : Hoe denk je over siNix niet Amen |
![]() |
|
![]() |
ja 2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten? ja 3 : Heb je wel is orginele ideeén of alleen zeik ideeen ? ja 4 : Ben je Dom of lijk je dom ? allebei 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine? ja 6 : vind je ook niet dat een Enquete Niet op de kantine plaats hoort te vinden |!? pffffff 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquete om je oren? ja 8 : Hoeveel sex heb je per week ? ongeveer even vaak als moonmonkey 9 : heb je ouders die bi of homosexueel bleken te zijn na uwe geboorte ? ja, 3 zelfs 10 : Ben je een persoon die zich slim voordoet op internet?, maar waarschijnlijk een labiel persoontje in het echt bent? nee 11 : ik vind dat Enquete het domst is wat je kan bedenken Wat denk jij ? ( als je normaal kan denken ) ik denk het niet (whahaha wat flauw) 12 : Ik werk nu , en ik heb een baan , En jij ? ook 13 : dit waren me vragen ! Hola.. ben je homo of straight? leg je moeder een ei ? en schijt je vader pinda`s?.. andersom 14 : heb je pinquins thuis? ik ben er zelf een 15 : Wanneer heb je voor het laasts een pinquin gezien ? gister toen ik in de sahara aan eht voetballen was 16 : heb je wel is een pinquin zien lopen ? nee 17 : Lijk je vader op een Pinquin ? alleen als we rijst eten 18 : Vind je ook niet dat de kantine Meer kantine moet zijn en minder Enquete ?? nee 19 : Wat vind je van deze Enquete fantastisch 20 : Hoe denk je over siNix het rijmt op twix |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Voor welk vak heb je 'm nodig?
![]() 1 : ik zeik graag omdat ik niks te zeiken heb? Tuurlijk. 2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten? Duh. Daarvoor zijn de smileys. 3 : Heb je wel is orginele ideeén of alleen zeik ideeen? ideeën. ![]() 4 : Ben je Dom of lijk je dom? Ja 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine? Tuurlijk. 6 : vind je ook niet dat een Enquete Niet op de kantine plaats hoort te vinden |!? Ja, maar waar moet het anders? 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquete om je oren? Nee. 8 : Hoeveel sex heb je per week ? Hangt ervan af hoe lief m'n vriendje is. 9 : heb je ouders die bi of homosexueel bleken te zijn na uwe geboorte ? Nee. 10 : Ben je een persoon die zich slim voordoet op internet?, maar waarschijnlijk een labiel persoontje in het echt bent? Meeten? Dan weet je het zeker. 11 : ik vind dat Enquete het domst is wat je kan bedenken Wat denk jij ? ( als je normaal kan denken ) Ben slecht in denken. 12 : Ik werk nu , en ik heb een baan , En jij ? Ik zit thuis. 13 : dit waren me vragen ! Hola.. ben je homo of straight? leg je moeder een ei ? en schijt je vader pinda`s?.. Ik heb honger 14 : heb je pinquins thuis? Ja, wel 4 15 : Wanneer heb je voor het laasts een pinquin gezien ? Vanochtend 16 : heb je wel is een pinquin zien lopen ? Ja, net 17 : Lijk je vader op een Pinquin ? De jouwe meer.. 18 : Vind je ook niet dat de kantine Meer kantine moet zijn en minder Enquete ?? Ja 19 : Wat vind je van deze Enquete ![]() 20 : Hoe denk je over siNix Ben je dronken?
|
1 : ik zeik graag omdat ik niks te zeiken heb? NEE
![]() 2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten? Als ik een nieuw topic weet, post ik het wel als ik er aan denk. Maar superorigineel en creatief ben ik idd niet. 3 : Heb je wel is orginele ideeén of alleen zeik ideeen? Nooit zeik-ideëen ![]() ![]() 4 : Ben je Dom of lijk je dom? GEEN VAN BEIDEN ![]() 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine? Nopez, wil niet graag op de voorgrond staan. 6 : vind je ook niet dat een Enquete Niet op de kantine plaats hoort te vinden |!? JAWEL VIND IK WEL ![]() ![]() ![]() 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquete om je oren? NEE 8 : Hoeveel sex heb je per week ? Dat verschilt ![]() ![]() 9 : heb je ouders die bi of homosexueel bleken te zijn na uwe geboorte ? NEE!!! ![]() 10 : Ben je een persoon die zich slim voordoet op internet?, maar waarschijnlijk een labiel persoontje in het echt bent? NEE, ik wil me niet megaslim laten voordoen omdat ik weet dat er slimmere mensen zijn, maar zeker meer dommere mensen dan slimmere mensen wat mij betreft ![]() ![]() ![]() 11 : ik vind dat Enquete het domst is wat je kan bedenken Wat denk jij ? ( als je normaal kan denken ) IK VIND VAN NIET ![]() 12 : Ik werk nu , en ik heb een baan , En jij ? Ik ook zowel een opleiding als een bijbaantje! ![]() 13 : dit waren me vragen ! Hola.. ben je homo of straight? leg je moeder een ei ? en schijt je vader pinda`s?.. NEE NEE EN NOG EENS NEE!!! ![]() 14 : heb je pinquins thuis? Nee wel een cavia ![]() 15 : Wanneer heb je voor het laasts een pinquin gezien? In het echt? In Florida in Seaworld vorig jaar ![]() 16 : heb je wel is een pinquin zien lopen? Zie vorige vraag, ja dus ![]() 17 : Lijk je vader op een Pinquin? NEE! ![]() 18 : Vind je ook niet dat de kantine Meer kantine moet zijn en minder Enquete ?? Mag, hoeft niet 19 : Wat vind je van deze Enquete? Nou, mijn antwoorden zeggen genoeg ![]() 20 : Hoe denk je over siNix? Weet niet, ik ken je verder niet ![]()
||
Citaat:
|
1 : ik zeik graag omdat ik niks te zeiken heb?ja
2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten?nee 3 : Heb je wel is orginele ideeén of alleen zeik ideeen ?weleens origineel 4 : Ben je Dom of lijk je dom ?lijkt maar zo ![]() 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine?nee 6 : vind je ook niet dat een Enquete Niet op de kantine plaats hoort te vinden |!?nee 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquete om je oren?nee 8 : Hoeveel sex heb je per week ? 10x 9 : heb je ouders die bi of homosexueel bleken te zijn na uwe geboorte ?nee 10 : Ben je een persoon die zich slim voordoet op internet?, maar waarschijnlijk een labiel persoontje in het echt bent? nee 11 : ik vind dat Enquete het domst is wat je kan bedenken Wat denk jij ? ( als je normaal kan denken )valt wel mee 12 : Ik werk nu , en ik heb een baan , En jij ?ik loop kranten ![]() 13 : dit waren me vragen ! Hola.. ben je homo of straight? leg je moeder een ei ? en schijt je vader pinda`s?.. no offence 14 : heb je pinquins thuis? nee 15 : Wanneer heb je voor het laasts een pinquin gezien ?in de dierentuin 10 jaar geleden ofzow 16 : heb je wel is een pinquin zien lopen ?ja 17 : Lijk je vader op een Pinquin ?nee 18 : Vind je ook niet dat de kantine Meer kantine moet zijn en minder Enquete ?? ja 19 : Wat vind je van deze Enquete? boeiend 20 : Hoe denk je over siNix? de dodelijkste ![]()
|
Verwijderd
|
Jaaaaa laat ik nutteloze "enquetes" invullen!
1 : ik zeik graag omdat ik niks te zeiken heb? Duh 2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten? heh wat? 3 : Heb je wel is orginele ideeén of alleen zeik ideeen ? ach hou je mond 4 : Ben je Dom of lijk je dom ? niks is wat het lijkt 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine? nja... of niet ![]() 6 : vind je ook niet dat een Enquete Niet op de kantine plaats hoort te vinden |!? sorry ik heb geen mening 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquete om je oren? duh, standaard 8 : Hoeveel sex heb je per week ? ben 14 9 : heb je ouders die bi of homosexueel bleken te zijn na uwe geboorte ? nee, jij? 10 : Ben je een persoon die zich slim voordoet op internet?, maar waarschijnlijk een labiel persoontje in het echt bent? uhm nee 11 : ik vind dat Enquete het domst is wat je kan bedenken Wat denk jij ? ( als je normaal kan denken ) kan niet normaal denken 12 : Ik werk nu , en ik heb een baan , En jij ? ben 35, maagd en woon bij m'n ouders 13 : dit waren me vragen ! Hola.. ben je homo of straight? beide tegelijk leg je moeder een ei ? duhhh en schijt je vader pinda`s?.. soms 14 : heb je pinquins thuis? genoeg 15 : Wanneer heb je voor het laasts een pinquin gezien ? zo'n 5 sec geleden 16 : heb je wel is een pinquin zien lopen ? ben vaak genoeg naar de dierentuin gegaan 17 : Lijk je vader op een Pinquin ? nee, maar m'n broer wel 18 : Vind je ook niet dat de kantine Meer kantine moet zijn en minder Enquete ?? nja... 19 : Wat vind je van deze Enquete pinquin 20 : Hoe denk je over siNix ik denk niet |
![]() |
|
1 : ik zeik graag omdat ik niks te zeiken heb? misschien
2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten? misschien 3 : Heb je wel is orginele ideeén of alleen zeik ideeen ? 4 : Ben je Dom of lijk je dom ? beiden 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine? tuurlijk 6 : vind je ook niet dat een Enquete Niet op de kantine plaats hoort te vinden |!? nee kan echt niet 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquete om je oren? nee in mijn neus 8 : Hoeveel sex heb je per week ? wel 3x per week ![]() 9 : heb je ouders die bi of homosexueel bleken te zijn na uwe geboorte ? ik hoop het niet 10 : Ben je een persoon die zich slim voordoet op internet?, maar waarschijnlijk een labiel persoontje in het echt bent? nee want ik ben al zo slim dat ik me niet slimmer kan voordoen op internet ![]() 11 : ik vind dat Enquete het domst is wat je kan bedenken Wat denk jij ? ( als je normaal kan denken ) dat denk ik niet 12 : Ik werk nu , en ik heb een baan , En jij ? nee 13 : dit waren me vragen ! Hola.. ben je homo of straight? leg je moeder een ei ? en schijt je vader pinda`s?.. ik ben alles 14 : heb je pinquins thuis? ja wel 7 ![]() ![]() 15 : Wanneer heb je voor het laasts een pinquin gezien ? vandaag nog hij staat me nu te beffen ![]() ![]() ![]() ![]() 16 : heb je wel is een pinquin zien lopen ? ja maar wel een beetje krom omdat ik hem te hard geneukt had, 17 : Lijk je vader op een Pinquin ? nee was het maar zo 18 : Vind je ook niet dat de kantine Meer kantine moet zijn en minder Enquete ?? nee 19 : Wat vind je van deze Enquete net een pinguin 20 : Hoe denk je over siNix hijs een pinguin
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen , ik weet wie er van ons 2 hier het beste levenm buiten dit forum heeft ![]() en dan maak ik me niet druk hoe jij over mij denkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
1 : ik zeik graag omdat ik niks te zeiken heb? Ik heb niks gedronken dus heb ik ook niks te zeiken
![]() 2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten? Dat eigenlijk wel ![]() 3 : Heb je wel is orginele ideeén of alleen zeik ideeen ? Soms ben ik wel origineel hoor! 4 : Ben je Dom of lijk je dom ? Ik ben dom maar dat wisten jullie al wel langer dan vandaag. 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine? Nee niet echt. Ik ben hier niet echt gewenst... 6 : vind je ook niet dat een Enquete Niet op de kantine plaats hoort te vinden |!? Ik vind dat het wel moet kunnen. Is toch juist leuk? 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquete om je oren? Deze zin klopt niet. Maar ik zit bijna nooit in de kantine. 8 : Hoeveel sex heb je per week ? 0 keer 9 : heb je ouders die bi of homosexueel bleken te zijn na uwe geboorte ? Nee. 10 : Ben je een persoon die zich slim voordoet op internet?, maar waarschijnlijk een labiel persoontje in het echt bent? Klein beetje misschien. 11 : ik vind dat Enquete het domst is wat je kan bedenken Wat denk jij ? ( als je normaal kan denken ) Ik denk dat een enquête juist wel leuk is. 12 : Ik werk nu , en ik heb een baan , En jij ? Ik zit op school. 13 : dit waren me vragen ! Hola.. ben je homo of straight? leg je moeder een ei ? en schijt je vader pinda`s?.. Alledrie niet. 14 : heb je pinquins thuis? Nee. 15 : Wanneer heb je voor het laasts een pinquin gezien ? Toen ik in de dierentuis was 16 : heb je wel is een pinquin zien lopen ? 17 : Lijk je vader op een Pinquin ? Nee zo knap is hij niet. 18 : Vind je ook niet dat de kantine Meer kantine moet zijn en minder Enquete ?? Nee. 19 : Wat vind je van deze Enquete? Dom. 20 : Hoe denk je over siNix? Dom dat hij dit opent. Amen ![]()
||
Citaat:
|
klopt 2 : Ik post dingen omdat ik niks orgineels weet om te posten? klopt 3 : Heb je wel is orginele ideeén of alleen zeik ideeen ? alleen maar zeik ideeen 4 : Ben je Dom of lijk je dom ? allebei 5 : Ben je een persoon die iets post omdat je je naam Graag wilt laten zien op de Kantine? ik wil heeeel graag me naam laten zien 6 : vind je ook niet dat een Enquete Niet op de kantine plaats hoort te vinden |!? psies 7 : als je zelf in de kantine ( dus niet op internet ) heb je dan ook Enquete om je oren? heel veel 8 : Hoeveel sex heb je per week ? te weinig 9 : heb je ouders die bi of homosexueel bleken te zijn na uwe geboorte ? ik heb ouders die seksueel gefrustreerd zijn 10 : Ben je een persoon die zich slim voordoet op internet?, maar waarschijnlijk een labiel persoontje in het echt bent? ik ben labiel en doe me zo voor 11 : ik vind dat Enquete het domst is wat je kan bedenken Wat denk jij ? ( als je normaal kan denken ) t geeft me leven zin 12 : Ik werk nu , en ik heb een baan , En jij ? ik werk ook en heb ook nog een baan, en ik ga naar school en zit ook nog op school. 13 : dit waren me vragen ! Hola.. ben je homo of straight? leg je moeder een ei ? en schijt je vader pinda`s?.. dit wordt me allemaal te zwaar 14 : heb je pinquins thuis? hele kudde's 15 : Wanneer heb je voor het laasts een pinquin gezien ? zat er eentje aan tafel bij t ontbijt. 16 : heb je wel is een pinquin zien lopen ? neej, want ze kunnen toch niet lopen??? 17 : Lijk je vader op een Pinquin ? neej 18 : Vind je ook niet dat de kantine Meer kantine moet zijn en minder Enquete ?? neeeeej! meer enquete, anders heeft me leven geen zin meer 19 : Wat vind je van deze Enquete hijs fantastisch 20 : Hoe denk je over siNix siNix is iemand die perfecte enquette's maakt! |
![]() |
|
|