Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Zotje schreef op 05-12-2004 @ 14:34 :
Voor de rest zit het mooi in elkaar, maar het gaat natuurlijk nergens over. Is er nog een bepaalde naam voor dit soort tekst? Zou best handig zijn... [/QUOT hoe bedoel je, dat het nergens over gaat? ![]() ja, die woordherhalingen, die zie ik nu pas ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]Miss Jones schreef op 05-12-2004 @ 15:59 :
Citaat:
Het is wel een tekst, maar geen verhaal. Of kan jij mij vertellen waar het over gaat?
|
Ik weet niet echt wat je hiermee wil zeggen. Het raakt me niet en ik vind het ook niet mooi geschreven. Je gebruikt veel te veel herhalingen, waardoor het verhaaltje erg saai wordt. Misschien had je het verhaal zelf een paar keer moeten doorlezen, want dan waren die herhalingen je wel opgevallen. Probeer synoniemen te zoeken.
![]() En net zoals Zotje zei, waar gaat je verhaal nou over? Je hebt het over 'bouwen', maar wat wil je bouwen? Je hebt het over een basis, maar wat is die basis dan? Wat heeft wit met iets kunnen bouwen te maken? Ook ben ik het met je laatste alinea niet eens. ![]() Duivelaartje |
![]() |
|
![]() |
Je schrijft pienter - heerlijk, dom woord. Je kent woorden en woordcombinaties die niet voor de hand liggen, wat prima is. Wel barst het van de herhaling, wat irriteert. Maar dat is een fout die je maar 1 keer maakt. Kortom: ik ben hier positief over, want je toon is zuiverder dan het meeste hier.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
imagine, je hebt alle 16 jaren van je leven kunnen vertrouwen op een basis (wat is een basis? dat is een soort front(he, ik lijk wel een officier) waar je altijd heen kunt. je zou het dus kunnen zien als een thuis
![]() in ingestorte basis betekent zeveel als een huis dat niet meer beschermd. de tekst gaat dus over het volledig erkennen der eenzaamheid.. echter, de eenzaamheid was al eerder opgemerkt maar aan het eind van het stukje zag ik de voordelen ervan in. ik hoop dat dit wat verduidelijking geeft, want het gaat wel degelijk ergens over (het valt zelfs te stellen dat het schrijven van dit stukje mij geholpen heeft na de scheiding der ouders, ik schreef het direct in 10 minuten op en daarna voelde ik me beter) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit: ik bouwde op iets wat er niet was. Ik rekende op een basis die al een tijdje was ingestort. lijkt mij dan al beter, mini-verandering. |
![]() |
|
Zoals al genoemd: teveel herhalingen, zoek synoniemen. Ik vind het niet geweldig om eerlijk te zijn, maar ook niet slecht. Soms zitten er wel mooie zinnen in, maar die compenseren nauwelijks de slechte zinnen. Nee, niet mijn favoriet.
||
![]() |
Citaat:
Foei Nijn*!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |