Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2004, 04:36
Jeuk
Jeuk is offline
Over het hedendaagse.

Versie 1.
Er zijn van die momenten in je leven dat je je afvraagt in wat voor een generatie van rukkertjes en clittenpielertjes je bent geboren. Bijvoorbeeld als je om half drie 's nachts naar TMF aan het kijken bent en ziet hoe fuckin' -XxX-AmsterdamGurly-XxX- met fuckin' Rick_da_slick wil afspreken via het TMF-live-sms-chat balkje onder in het scherm om elkaar 'een handje te helpen' zoals ze dat zelf zo mooi en eufemistisch beschrijven maar geen nummers mogen uitwisselen via dat TMF-live-sms-chat-balkje en dan de meest wanhopige pogingen doen om toch achter elkaars contactgegevens te komen binnen de grenzen die de hogere heren van TMF hieraan stellen (zo las ik het volgende berichtje nog: -XxX-AmsturdamGurly-XxX- : BEL NUMMERINFORMATIE ! POTGIETERSTRAAT HEERHUGOWAARD! ACHTERNAAM BEGINT MET EEN P!) om zo een afspraak te maken voor een Albert Heijn to go op een Nederlands station waar of een van de twee niet op komt dagen, of het meisje een horde vriendinnen meeneemt en de goedmoedige geilaard van een afstandje aanwijzen en samen een beetje om hem giechelen terwijl hij daar in zijn Armani Jeans kloffie en zijn gel met wetlook al aan het nadenken is hoe hij zijn SMS-jes naar zijn vrienden (tegenwoordig heten dat matti's, ofzo) moet invullen over hoe lekker hij haar heeft geneukt terwijl het meest intieme contact met een vrouw dat hij in werkelijkheid heeft gehad de hand van een urologe was toen hij in zijn puberteit zijn moeders advies in de wind sloeg, zich niet achter de voorhuid waste en daar een nare ontsteking aan overhield. Maar neuken? Vergeet het maar.

Pauze.

Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 04:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2004, 04:46
Jeuk
Jeuk is offline
Over het hedendaagse.

Versie 2.
Er zijn van die momenten in je leven dat je je afvraagt in wat voor een generatie van rukkertjes en clittenpielertjes je bent geboren. Zo zag ik laatst op TMF dat ene XxX-Amsterdamgurlie-XxX met Rick_da_Slick wou afspreken om elkaar 'even een handje te helpen', zoals ze dat samen zo mooi en eufemistisch noemde. Helaas mochten ze geen nummers mogen uitwisselen via dat TMF-live-sms-chat-balkje, regels van hogerhand, enzo. War over bleef waren wanhopige pogingen om toch nog achter elkaars contactgegevens te komen in de geboden speelruimte. Ik las nog een berichtje van het meisje. 'BEL NUMMER INFORMATIE! POTGIERTERSTRAAT HEERHUGOWAARD! ACHTERNAAM BEGINT MET EEN P!

Dsjeesjh.

Ik zie het al voor me, ze spreken samen af voor een Albert Heijn to go op een Nederlands station. Of een van de twee niet op komt dagen, of het meisje neemt een horde vriendinnen mee en gaat de goedmoedige geilaard van een afstandje aanwijzen en een beetje om hem giechelen, terwijl hij daar in zijn Armani Jeans kloffie en zijn gel met wetlook al aan het nadenken is hoe hij zijn SMS-jes naar zijn vrienden (tegenwoordig heten dat matti's, ofzo) moet invullen over hoe lekker hij haar heeft geneukt. De leugen regeert, of beter; de leugenaars regeren. Met roepen dat je iemand lekker hebt geneukt terwijl je haar niet eens hebt gezien kom je niet in de regering. Met gewoon een gore leugenaar zijn wel. Dat is een nuance die ik moet maken want daar ben ik immers een D66'er voor.

Pauze.

Zo liefjes, hier houd ik het voor deze keer even bij. Ik wil er nog wel mee door gaan hoor, maar dan wil ik eerst reactie op het bovenstaande stuk. Is het de moeite waard om ermee door te gaan, ja of nee? Hoe verwachten jullie dat het verder gaat? Hebben jullie zelf leuke ideeën? Is het leuk geschreven, of is het kut geschreven? Verras me! Welke versie is leuker? Moet ik nog een versie maken? Roep maar uit!

Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 05:03.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 10:51
niam
niam is offline
Haha, versie 2 is leuker. Erg treffend en ik kon er ook wel om lachen.

Je moet wel op de interpunctie letten! Het lijkt nu net één lange zin..

adieu
Oud 12-12-2004, 15:32
Jeuk
Jeuk is offline
Citaat:
niam schreef op 12-12-2004 @ 11:51 :
Haha, versie 2 is leuker. Erg treffend en ik kon er ook wel om lachen.

Je moet wel op de interpunctie letten! Het lijkt nu net één lange zin..

adieu
Ja, uhm. Het is ook een lange zin. Én de bedoeling. .
Oud 12-12-2004, 15:54
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Potgieterstraat, daar kom ik altijd langs met de bus...

De tweede is inderdaad leuker dan de eerste, al vind ik deze ook niet helemaal alles. Het komt bij mij in ieder geval over als een column, dus als je daar een vervolg op wilt schrijven, tja.

Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 15:58.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Jeuk schreef op 12-12-2004 @ 05:46 :
Over het hedendaagse.
Dsjeesjh.
Misschien dekt 'Dhschjeehsjchjh' de lading nóg beter?

Ik vind het maar niks. Zo'n onderwerp is afgezaagd en hoeft eigenlijk ook niet meer geridiculiseerd te worden in een column of wat dan ook.
Het is ook altijd zo makkelijk incashen vind ik. En dan nog mislukt het. Tja, dan blijft er niet veel over.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 19:25
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Ik vind versie 2 ook leuk Pakkend en heb erom zitten lachen, leuk leuk leuk!
Oud 12-12-2004, 19:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha, die 2e versie vind ik heel ok! Lijkt op een column.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 20:22
Ndimension
Ndimension is offline
Ik vind het best wel heel erg kut.
Niks literairs aan.
Oud 12-12-2004, 23:12
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 12-12-2004 @ 16:55 :
Misschien dekt 'Dhschjeehsjchjh' de lading nóg beter?
Oud 13-12-2004, 11:31
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ehh, ja nah ik vind die eerste leuker. Het klinkt iig leuk, dus kom maar op met een vervolg.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:22
Harmony
Harmony is offline
OMG,
Eerste is wat droger, of dat beter is mag je zelf uitmaken
.
Oud 13-12-2004, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ndimension schreef op 12-12-2004 @ 21:22 :
Ik vind het best wel heel erg kut.
Niks literairs aan.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 11:03
Verwijderd
Ik vind de 1e echt geweldig, de 2e eigenlijk lichtelijk saai.
Ga door met de lange zin.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 13:26
Verwijderd
Versie 1 is beter dan versie 2, maar daar is voor mij dan ook alles mee gezegd.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 16:12
CSN
CSN is offline
Dan ga ik mij toch vragen waarom jij, terwijl je jezelf overduidelijk boven alle 'rukkertjes en clittenpielertjes' vindt staan, 's morgens om half drie naar TMF kijkt. Is dat niet ook een beetje triest?
Oud 15-12-2004, 19:00
Jeuk
Jeuk is offline
Citaat:
CSN schreef op 14-12-2004 @ 17:12 :
Dan ga ik mij toch vragen waarom jij, terwijl je jezelf overduidelijk boven alle 'rukkertjes en clittenpielertjes' vindt staan, 's morgens om half drie naar TMF kijkt. Is dat niet ook een beetje triest?
Denk je dat Jan Wolkers poepgaten ook naar zeep vond smaken?
Oud 15-12-2004, 20:04
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Jeuk schreef op 15-12-2004 @ 20:00 :
Denk je dat Jan Wolkers poepgaten ook naar zeep vond smaken?
Ik weet niet of jij Jan Wolkers persoonlijk kent?
Oud 15-12-2004, 23:48
Jeuk
Jeuk is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 15-12-2004 @ 21:04 :
Ik weet niet of jij Jan Wolkers persoonlijk kent?
Nee, maar daar gaat het niet om. Punt is, dat niet alles wat je schrijft, ook echt zo is.

Ofwel, Jan Wolkers schreef ooit over een Amsterdamse beeldhouwer die het aarsje van zijn vriendin naar zeep vond smaken maar het is zelf een ouwe man die op Texel woont en ik over een mannetje die om drie uur 's nachts - terwijl ik eigenlijk, you get the fuckin' point already.
Oud 15-12-2004, 23:52
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Jeuk schreef op 16-12-2004 @ 00:48 :
Ofwel, Jan Wolkers schreef ooit over een Amsterdamse beeldhouwer die het aarsje van zijn vriendin naar zeep vond smaken maar het is zelf een ouwe man die op Texel woont en ik over een mannetje die om drie uur 's nachts - terwijl ik eigenlijk, you get the fuckin' point already.
Oud 16-12-2004, 00:04
Jeuk
Jeuk is offline
Zeg, wil iemand anders mijn verhaal afmaken? Want ik ben zo'n vreselijk enthousiaste creatieveling die zich met ziel en zaligheid ergens aan begint en dan na een eerste kennismaking er alweer genoeg van heeft.

Vriendelijk dank! .
Oud 16-12-2004, 05:55
Verwijderd
Citaat:
Jeuk schreef op 16-12-2004 @ 01:04 :
Zeg, wil iemand anders mijn verhaal afmaken? Want ik ben zo'n vreselijk enthousiaste creatieveling die zich met ziel en zaligheid ergens aan begint en dan na een eerste kennismaking er alweer genoeg van heeft.

Vriendelijk dank! .
Goh

Dan laat je het toch gewoon lekker zo!

Grim
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten