Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In plaats van dat hij nou even vertelt waar hij mee zit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wil jij het woord dwaas niet in je mond nemen. Dat meisje is gewoon enorm gekwetst en wat breng jij weer uit als man, een of andere klote opmerking. Ik wil je graag nomineren voor de zwatelaar. Waarom jongens/mannen zulke dingen doen? Omdat er zoals hierboven al te zien is, mannen zijn die gewoon dom zijn en geen gevoel hebben. Ik weet haast wel zeker dat ze het al wilde uitmaken, ook al hoor je dat niet graag. Maar zoiets weet je vaak wel of voel je al aan en helaas denken de meeste mannen met hun lul. Ik hoop voor je dat je niet nog meer van zulke klootzakken tegen komt, want zij verneuken het voor de rest(ook al is die denk ik in de minderheid) ![]() Laatst gewijzigd op 30-11-2004 om 00:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zal het zo weg halen, maar ik was redelijk pissed vanwege je in mijn ogen wat respectloze opmerking. Even een vraag an jou, hoe weet je wanneer je vriend(in) het uit gaat maken? Ik weet het niet, dus dan kan je makkelijk "geplayed" (wat haat ik dat woord) worden. Sorry voor het beledigen van moederlief(dit is niet sarcastisch). Zullen we nu weer ontoppic gaan, om te voorkomen dat iedereen gaat chatten( nou ja, wij en die andere jongen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat nou mijn punt is, is dat je hier als meisje wel goed moet uitkijken met wat voor jongen je gaat. Want er zijn een heleboel van die trieste mensen. Ik vind persoonlijk dat een meisje terughoudend moet zijn tegenover jongens juist om die reden. Maar helaas zie ik dat niet gebeuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als meisje wilde ik juist seks voordat het uit ging. Precies om die reden dat je samen verdrietig bent, enorme zin hebt, en gewoon echt afscheid wilt nemen.
|
De periode dat je het uit maakt, is meestal een vervelende periode. Je voelt je niet meer lekker in je relatie, je weet niet wat je wil. Angst voor het onbekende, angst voor je eigen gevoels, die stilaan verdwijnen. De verliefdheid voor je partner toch.
Die laatste keer seks staat vaak in contrast met al die negatieve gevoelens. Je wil eens even geen ruzie, geen verwijten, leuke gevoelens, genegenheid. Dat is er op zo'n moment veel te weinig. Seks is een prachtige samenvatting van al die 'goede' gevoelens. Mij lijkt het bijna logisch dat 'je' niet alleen jongens, hoor) op het einde net hunkert naar die ene keer de shit vergeten. Dat playen zou soms wel kunnen zijn, maar dan gaat het vaak toch over een gevoelloze relatie. Meid, ik zou het niet onmiddellijk zien als iets slechts. Ik denk dat seks erg normaal is binnen een relatie, ook als die relatie bijna gedaan is. |
![]() |
|
En om ontopic te blijven. Als je vriendje het uit maakt is dat altijd moeilijk. De laatste keer sex moet toch een keer zijn. Als je gemiddeld eens per drie dagen sex hebt, wat me niet vreemd lijkt, dan is het zo vreemd nog niet dat hij het 3 dagen erna heeft uitgemaakt. Als je sex hebt en je ligt daarna rustig in bed en hij zegt; "owk ik maak het uit" dan zou het vreemd zijn. Natuurlijk wil je het netjes afhandelen, maar volgens mij komt het bijna niet voor dat men denkt; Ok, nu even twee weken geen sex en dan maak ik het uit. Dan kun je het beter meteen uitmaken, dat is dan eerlijker.
Snow ![]() Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 16:55. |
![]() |
|
ik heb het ook gehad. 's avonds sex en daarna ging ik nadenken over alles en kon ik niet slapen, later lukte dat toch wel en voelde ik me gelukkig ook wel weer goed en de dag erna begonnen we weer met sex. alleen diezelfde dag begon ik te piekeren over van alles... ik had allemaal zorgen en voelde me klote en heb toen ook maar met haar erover gepraat om het allemaal uit te leggen en het dus toen ook uitgemaakt... wel erg eigenlijk, maar het kwam ook vrij snel allemaal...
|
Verwijderd
|
Ja, dat zijn dingen waar je je maar geen druk om moet maken denk ik. Je wilt dat seks een garantie is dat alles goed zit, maar dat is niet zo. Verder zijn mensen maar mensen en kan het dus gebeuren dat je, ookal twijfel je, toch seks gaat hebben met iemand. Of, het is juist de seks waardoor je gaat twijfelen. Misschien doordat je het niet zo fijn meer vond of je je er niet lekker bij voelde. Dan kan het dus zijn dat je daarna geen contact zoekt, omdat je na moet denken want het zat niet goed tijdens de seks. Uiteindelijk kom je tot de conclusie dat je niet verder wil met de ander.
Overigens is het niets dat jongens dat immer doen. Het grootste verwijt van de ex van een vriendin van mij was dat ze nog seks met hem had gehad vlak voor ze het uitmaakte en zelfs nog had gezegd dat ze van hem hield. Dat meende ze allemaal ook echt, maar ondanks dat kun je soms toch tot de conclusie komen niet meer verder te willen met iemand. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij wist waarschijnlijk niet helemaal wat hij wilde, en misschien is die seks nu juist de trigger geweest het uit te maken.
Begrijp me niet verkeerd, maar het is misschien een gevoels-doorslag geweest van 'Hey, ik voel echt nog maar heel weinig voor haar'. Of het was gewoon een onnadenkende egoïst. Ik heb het zelf ook meegemaakt, maar dat was net iets anders. We hadden al een half geen 'normale' seks meer, het liep erg stroef en het ging gewoon niet. Vlak voordat we het uiteindelijk uitmaakte waren we net weer een keer goed aan de gang geweest. Dat is even een klap ja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
toen schreef hij heel groot I love you op me hand en zei als je dat maar onthoud , ik wil je nooit meer kwijt je bent het beste wat ik ooit heb gehad yeah right ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Over het algemeen zeggen mensen (van buitenaf) ook heel vaak 'Maar je houd toch van 'm?' maar dat gaat natuurlijk niet altijd op, want hoeveel je ook van iemand houd, het hoeft niet te betekenen dat je de kracht heb bij diegene te blijven. Eens ![]() Citaat:
En nee, je heb grote kans dat hij het niet 'alleen maar zei omdat jij het wilde horen'. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
en btw denk ik dat het bij hem niet om ging om te kijken of hij nog wat voor me voelde, want ik was de eerste meid met wie hij het deed met wie hij ook daadwerkelijk wat had, met die andere grietjes was het gewoon 1 keer one night stand.
maarja miss was het wel zo om te kijken of ik nog wat voor hem was maar als jij het in je verleden alleen maar voor de lust heb gedaan inplaats van liefde is het moeilijk te weten of hij t bij mij ook nie voor de lust deed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, jammer dat je gekwetst en verdrietig bent en jammer dat het zo is gelopen maar ga niet zo slachtofferig doen. Ik denk dat hij het wél meende. Ik denk dat hij dat op dat moment echt geloofde of in ieder geval ontzettend graag wou geloven. Dit blijft echter niet betekenen dat het voor altijd goed zal gaan. Er is, wanneer het uitgaat, altijd een moment wat een omslag betekent. Er is altijd een moment dat je nog zei dat je van diegene hield en dat ook echt meende. Misschien had hij al twijfels en voelde hij zich al niet lekker, maar wou hij dit zelf nog niet weten. Ga je nou niet zo ontzettend druk zitten maken over wat hij nog zei en hoe snel het daarna uitging. Zo gaat dat nu eenmaal. |
![]() |
|
![]() |
ik ben 20, maar nog niet heel ervaren met relaties, we hadden maar een maandje, maar voor mij betekende het veel want ik was echt verliefd op hem..
. tis best bizar dat mensen zo snel kunnen veranderen van gevoelens, hij zei ook ik was verliefd op je maar het houdt ergens op... ![]() ik weet wel dat ik mezelf niet druk moet maken, maar ik vind het gewoon tja erg klote en balen, omdat ik niet echt snel verliefd wordt op iemand en hij paste in mijn plaatje...hij was perfect en was ook nog eens heel erg mooi om te zien... ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vergeet het gewoon, of ga eens wat positiever er tegenaan kijken, want nu praat je het zelf alleen maar erger. Citaat:
Als het niet werkt, dan werkt het niet. Daar kun je niets tegen in brengen, het doet pij, natuurlijk. Maar het is wel zo. Laatst gewijzigd op 30-11-2004 om 11:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je was hem niet waard, je was een seksobject voor hem en wou je gewoon nog even een keer flink volspuiten en van je profiteren voor hij je dumpte en alle jongens zijn eikels. |
![]() |
|
maar weet je wat het punt is, sex is gewoon fijn en leuk, dus wees blij dat je het tenminste nog een keer gedaan hebt voordat het uitging
anders heb je als het uit is dat je denkt van, god, had ik nou nog maar een keertje gesext.. of dat je sex hebt nadat je het uitmaakt, dat trouwens sowieso meestal toch?
|
jongens kunnen nou eenmaal eerder seks hebben zonder liefde dan meisjes is mijn ervaring...
ik ken heel veel meisjes die nog wel seks hebben gehad met hun ex terwijl hun ex al niks meer voor hun voelde.. ik zelf ook... hield nog enorm veel van hem.. dacht dat hij ook nog wel iets voor mij voelde... zei hij een paar dagen later dat hij er spijt van had omdat hij het alleen had gedaan omdat hij zin had en niet omdat het met mij was... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja dat bedoelde ik ook, ik vind dat eerlijker omdat dan de andere partij ook weet dat er iets niet lekker gaat of loopt, en wordt je minder gekwetst als dat ze paar dagen van te voren nog met je naar bed gaan ...
maar miss was hij er nog niet uit, want hij stuurde nog tot dinsdag berichtjes met he lieverd hoe is het ermee, toen was hij savonds naar ene vriend geweest, en toen opeens sprak hij me aan met me eigen naam, van kan ik morgen langskomen en help me herinneren me computerspelletje ( die lag er nog) mee te nemen, dusja die beslissing was denk ik defenitief na het gesprek met z'n vriend.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mannen zijn vaak rationeler dan vrouwen, met alle gevolgen vandien... |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed Als hij ineens op zou houden seks met je te hebben, dan zou je je ook rot voelen.. denk dat ze het niet vanstevoren wisten.. jongens gaan niet met meisjes naar bed die ze niet leuk vinden..Ik iig niet En die jongens die zeggen dat alle Mannen dom zijn zijn meestal de jongens die met de meeste meisjes het bed induiken, meisjes diggen quasi begrijpende jongens |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'De meiden die altijd zeiken over mannen die hun slecht behandelen, en mannen die vreemdgaan etcetc zijn meestal júist de meiden die met hun domme hoofd kiezen voor die klootzakken'. Wordt een beetje moedeloos van al dat 'Mannen dit, mannen dat!'. En daar ben ik het dan dus met je eens. Stop met zeiken, of kijk eens bij jezelf wat voor klootzak je nu weer uitkiest. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maarja hij twijfelde heel erg en na dit weekend was z'n beslissing definitief en wilde hij niet verder, miss wilde die idd nog kijken of hij miss nog verliefd op me kon zijn door middel van seks, al heeft ie het uitgemaakt omdat ik ze type nie was..dusja dat wist hij al twee weken, maar toch wilde hij het proberen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Door ervaring, gewoon omdat je het aanvoelt, of gewoon omdat je als een x-ray machine over straat gaat en elke vent die je aanspreekt gelijk van top tot teen screent *kuch* IK heb nergens ooit last van gehad, terwijl ik toch genoeg kansen heb gehad ![]() Maar meid, zoals ik al eerder zei; het was lullig, maar je heb gewoon ongeluk gehad. Het is echt niet dat ze allemaal zo zijn. Ga gewoon door en vergeet het, het is een klootzak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|