Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2004, 21:42
meisje833
meisje833 is offline
ik vroeg het me af, omdat me twee exen dat hebben geflikt bij mij, twee of drie dagen voordat ze het uitmaakte toen wilde ze nog seks en ben ik nog met ze naar bed geweest ( ik wist ook niet dat ze het uit gingen maken) dan heb ik zoiets...als je weet dat je het uit gaat maken dan doe je dat toch niet teminste ik niet...
Ik vind dat echt zo kwetsend, m'n laaste vriend deed dat ook, en twee dagen erna was het uit :-(
hij vond dat ik ze type niet was maar vond me nog wel leuk en lief , maar hij vond dat het niet ging werken omdat ik niet bij hem paste
zou hij dan met me naar bed zijn gegaan omdat hij me misschien toch een leuke meid vond?en dacht miss ga ik haar hierdoor leuker vinden?

ik heb het wel eerder met hem gedaan natuurlijk in de relatie , maar vind het het zo klote dat ze nog seks met je hebben voordat het uitgaat...en het waren echt geen players die dachten snel nog even seks, maar gewoon lieve jongens...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2004, 21:44
Verwijderd
Misschien wisten ze nog niet dat ze 't uit zouden maken? Ik neem aan dat als je zoiets eenmaal echt zeker weet, je er niet nog drie dagen mee gaat wachten, tenzij je geen contact hebt in die drie dagen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 21:45
Lorelei
Lorelei is offline
Dit nodigt uit tot flauwe opmerkingen maar laat ik me inhouden.

Dat willen ze omdat... 1) ze egoïstisch zijn 2) ze gewoon nog 1 laatste keer seks willen hebben 3) weet ik veel..

boeiend
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 21:50
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 29-11-2004 @ 22:44 :
Misschien wisten ze nog niet dat ze 't uit zouden maken? Ik neem aan dat als je zoiets eenmaal echt zeker weet, je er niet nog drie dagen mee gaat wachten, tenzij je geen contact hebt in die drie dagen.
ik had idd geen contact die drie dagen, ze lieten niks horen, tjah omdat ze zeiden dat ze nadachten die tijd, maar toch ik ben van mening dat je dat meestal wel in je hoofd hebt als je het uitmaakt..maarja misschien twijfelde ze who knows...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 21:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 29-11-2004 @ 21:50 :
ik had idd geen contact die drie dagen, ze lieten niks horen, tjah omdat ze zeiden dat ze nadachten die tijd, maar toch ik ben van mening dat je dat meestal wel in je hoofd hebt als je het uitmaakt..maarja misschien twijfelde ze who knows...
Dit klint echt te bekend, Mijn ex deed het in de hoop dat er nog weer gevoelens zouden opvlammen...

In plaats van dat hij nou even vertelt waar hij mee zit
Oud 29-11-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 29-11-2004 @ 22:50 :
hoe had je dan seks als je geen contact had
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 23:26
LMP
LMP is offline
Dwaas

Je bent keihard geplayed.

"waarom willen jongens nog seks voordat ze het uitmaken??" Dit is trouwens een domme vraag. Jongens willen nou eenmaal ALTIJD sex.

Laatst gewijzigd op 29-11-2004 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Luka schreef op 30-11-2004 @ 00:26 :
Dwaas

Je bent keihard geplayed.

"waarom willen jongens nog seks voordat ze het uitmaken??" Dit is trouwens een domme vraag. Jongens willen nou eenmaal ALTIJD sex.

Wil jij het woord dwaas niet in je mond nemen. Dat meisje is gewoon enorm gekwetst en wat breng jij weer uit als man, een of andere klote opmerking. Ik wil je graag nomineren voor de zwatelaar.

Waarom jongens/mannen zulke dingen doen? Omdat er zoals hierboven al te zien is, mannen zijn die gewoon dom zijn en geen gevoel hebben.

Ik weet haast wel zeker dat ze het al wilde uitmaken, ook al hoor je dat niet graag. Maar zoiets weet je vaak wel of voel je al aan en helaas denken de meeste mannen met hun lul.

Ik hoop voor je dat je niet nog meer van zulke klootzakken tegen komt, want zij verneuken het voor de rest(ook al is die denk ik in de minderheid)

Laatst gewijzigd op 30-11-2004 om 00:35.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 23:56
Maroon
Maroon is offline
Ik heb een paar keer het uitgemaakt met een meisje, waarbij het gesprek afliep met seks waarna we elkaar dus niet meer zagen. Het lijkt misschien wat vreemd maar het voelt ook ergens heel vertrouwd, de laatste keer 'ultiem samenzijn' ofzo is het.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 00:02
LMP
LMP is offline
Citaat:
neuk dan je moeder i.p.v een meisje die er niet om vraagt zo behandeld te worden

Persoonlijke beledigen lijken me ongepast.

Als een meisje in dit land nog geplayed gaat worden is ze niet echt verstandig! Onwetend, en een goed woord voor iemand die onwetend is, die beter KAN weten lijkt mij een DWAAS. Kneusje

Beginnen over me mama is ongeveer wel het domste en zwakste wat je kan doen.

En btw, ik haat die players persoonlijk.

Laatst gewijzigd op 30-11-2004 om 00:05.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Luka schreef op 30-11-2004 @ 01:02 :
Persoonlijke beledigen lijken me ongepast.

Als een meisje in dit land nog geplayed gaat worden is ze niet echt verstandig! Onwetend, en een goed woord voor iemand die onwetend is, die beter KAN weten lijkt mij een DWAAS. Kneusje

Beginnen over me mama is ongeveer wel het domste en zwakste wat je kan doen.

En btw, ik haat die players persoonlijk.
Helaas moet ik je gelijk geven, wat ik niet graag doe. Maar beginnen over je moeder is inderdaad niet slim. Maar was niet echt persoonlijk tegen jouw moeder, maar tegen de jongens die meisjes playen.

Zal het zo weg halen, maar ik was redelijk pissed vanwege je in mijn ogen wat respectloze opmerking.

Even een vraag an jou, hoe weet je wanneer je vriend(in) het uit gaat maken? Ik weet het niet, dus dan kan je makkelijk "geplayed" (wat haat ik dat woord) worden.

Sorry voor het beledigen van moederlief(dit is niet sarcastisch).

Zullen we nu weer ontoppic gaan, om te voorkomen dat iedereen gaat chatten( nou ja, wij en die andere jongen).
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Maroon schreef op 30-11-2004 @ 00:56 :
Ik heb een paar keer het uitgemaakt met een meisje, waarbij het gesprek afliep met seks waarna we elkaar dus niet meer zagen. Het lijkt misschien wat vreemd maar het voelt ook ergens heel vertrouwd, de laatste keer 'ultiem samenzijn' ofzo is het.
Dan kies je er samen voor en dan lijkt het mij alleen maar fijn. Tenminste beter dan met ruzie uit elkaar gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 00:50
LMP
LMP is offline
Citaat:
sybje schreef op 30-11-2004 @ 01:34 :
Helaas moet ik je gelijk geven, wat ik niet graag doe. Maar beginnen over je moeder is inderdaad niet slim. Maar was niet echt persoonlijk tegen jouw moeder, maar tegen de jongens die meisjes playen.

Zal het zo weg halen, maar ik was redelijk pissed vanwege je in mijn ogen wat respectloze opmerking.

Even een vraag an jou, hoe weet je wanneer je vriend(in) het uit gaat maken? Ik weet het niet, dus dan kan je makkelijk "geplayed" (wat haat ik dat woord) worden.

Sorry voor het beledigen van moederlief(dit is niet sarcastisch).

Zullen we nu weer ontoppic gaan, om te voorkomen dat iedereen gaat chatten( nou ja, wij en die andere jongen).
ok

Wat nou mijn punt is,

is dat je hier als meisje wel goed moet uitkijken met wat voor jongen je gaat. Want er zijn een heleboel van die trieste mensen. Ik vind persoonlijk dat een meisje terughoudend moet zijn tegenover jongens juist om die reden. Maar helaas zie ik dat niet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Luka schreef op 30-11-2004 @ 01:50 :
ok

Wat nou mijn punt is,

is dat je hier als meisje wel goed moet uitkijken met wat voor jongen je gaat. Want er zijn een heleboel van die trieste mensen. Ik vind persoonlijk dat een meisje terughoudend moet zijn tegenover jongens juist om die reden. Maar helaas zie ik dat niet gebeuren.
Oké, ik had jouw mening blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd. Ik ben het helemaal met je eens. Maar ja, je kan beter zeggen dat wij mannen niet zo moeten doen. Want nu moeten de vrouwen zich aanpassen aan ons terwijl wij fout zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 01:01
LMP
LMP is offline
Citaat:
sybje schreef op 30-11-2004 @ 01:55 :
Oké, ik had jouw mening blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd. Ik ben het helemaal met je eens. Maar ja, je kan beter zeggen dat wij mannen niet zo moeten doen. Want nu moeten de vrouwen zich aanpassen aan ons terwijl wij fout zitten.
Ja zit wat in.

Citaat:
en het waren echt geen players die dachten snel nog even seks, maar gewoon lieve jongens...
Hoe lief kunnen ze nou zijn na wat je erbij zei.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 01:02
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
het kan paar redenen hebben 1 ze willen gewoon de laaste keer sex hebben 2 Op het moment dat ze sex met je hebben voelen gewoon iets niet kloppen, soms denk dat op iemand verliefd ben maar ineens besef je dat niet meer verliefd 3 De redenen die zei gaven
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 06:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Maroon schreef op 30-11-2004 @ 00:56 :
Precies
Als meisje wilde ik juist seks voordat het uit ging. Precies om die reden dat je samen verdrietig bent, enorme zin hebt, en gewoon echt afscheid wilt nemen.
Oud 30-11-2004, 06:08
Al Murphy
Al Murphy is offline
De periode dat je het uit maakt, is meestal een vervelende periode. Je voelt je niet meer lekker in je relatie, je weet niet wat je wil. Angst voor het onbekende, angst voor je eigen gevoels, die stilaan verdwijnen. De verliefdheid voor je partner toch.

Die laatste keer seks staat vaak in contrast met al die negatieve gevoelens. Je wil eens even geen ruzie, geen verwijten, leuke gevoelens, genegenheid. Dat is er op zo'n moment veel te weinig. Seks is een prachtige samenvatting van al die 'goede' gevoelens. Mij lijkt het bijna logisch dat 'je' niet alleen jongens, hoor) op het einde net hunkert naar die ene keer de shit vergeten.

Dat playen zou soms wel kunnen zijn, maar dan gaat het vaak toch over een gevoelloze relatie.

Meid, ik zou het niet onmiddellijk zien als iets slechts. Ik denk dat seks erg normaal is binnen een relatie, ook als die relatie bijna gedaan is.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 09:05
Verwijderd
welcome to the world
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 09:53
Mark
Mark is offline
En om ontopic te blijven. Als je vriendje het uit maakt is dat altijd moeilijk. De laatste keer sex moet toch een keer zijn. Als je gemiddeld eens per drie dagen sex hebt, wat me niet vreemd lijkt, dan is het zo vreemd nog niet dat hij het 3 dagen erna heeft uitgemaakt. Als je sex hebt en je ligt daarna rustig in bed en hij zegt; "owk ik maak het uit" dan zou het vreemd zijn. Natuurlijk wil je het netjes afhandelen, maar volgens mij komt het bijna niet voor dat men denkt; Ok, nu even twee weken geen sex en dan maak ik het uit. Dan kun je het beter meteen uitmaken, dat is dan eerlijker.

Snow

Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 16:55.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 10:56
Mo6
Mo6 is offline
ik heb het ook gehad. 's avonds sex en daarna ging ik nadenken over alles en kon ik niet slapen, later lukte dat toch wel en voelde ik me gelukkig ook wel weer goed en de dag erna begonnen we weer met sex. alleen diezelfde dag begon ik te piekeren over van alles... ik had allemaal zorgen en voelde me klote en heb toen ook maar met haar erover gepraat om het allemaal uit te leggen en het dus toen ook uitgemaakt... wel erg eigenlijk, maar het kwam ook vrij snel allemaal...
Oud 30-11-2004, 11:11
Verwijderd
Ja, dat zijn dingen waar je je maar geen druk om moet maken denk ik. Je wilt dat seks een garantie is dat alles goed zit, maar dat is niet zo. Verder zijn mensen maar mensen en kan het dus gebeuren dat je, ookal twijfel je, toch seks gaat hebben met iemand. Of, het is juist de seks waardoor je gaat twijfelen. Misschien doordat je het niet zo fijn meer vond of je je er niet lekker bij voelde. Dan kan het dus zijn dat je daarna geen contact zoekt, omdat je na moet denken want het zat niet goed tijdens de seks. Uiteindelijk kom je tot de conclusie dat je niet verder wil met de ander.

Overigens is het niets dat jongens dat immer doen. Het grootste verwijt van de ex van een vriendin van mij was dat ze nog seks met hem had gehad vlak voor ze het uitmaakte en zelfs nog had gezegd dat ze van hem hield. Dat meende ze allemaal ook echt, maar ondanks dat kun je soms toch tot de conclusie komen niet meer verder te willen met iemand.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:19
Verwijderd
Hij wist waarschijnlijk niet helemaal wat hij wilde, en misschien is die seks nu juist de trigger geweest het uit te maken.
Begrijp me niet verkeerd, maar het is misschien een gevoels-doorslag geweest van 'Hey, ik voel echt nog maar heel weinig voor haar'.
Of het was gewoon een onnadenkende egoïst.

Ik heb het zelf ook meegemaakt, maar dat was net iets anders.
We hadden al een half geen 'normale' seks meer, het liep erg stroef en het ging gewoon niet.
Vlak voordat we het uiteindelijk uitmaakte waren we net weer een keer goed aan de gang geweest.
Dat is even een klap ja.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:32
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 30-11-2004 @ 12:11 :

Overigens is het niets dat jongens dat immer doen. Het grootste verwijt van de ex van een vriendin van mij was dat ze nog seks met hem had gehad vlak voor ze het uitmaakte en zelfs nog had gezegd dat ze van hem hield. Dat meende ze allemaal ook echt, maar ondanks dat kun je soms toch tot de conclusie komen niet meer verder te willen met iemand.
dat deed die jongen idd ook, die zei toen ook na die laatse keer seks drie dagen voordat hij het uitmaakte.
toen schreef hij heel groot I love you op me hand en zei als je dat maar onthoud , ik wil je nooit meer kwijt je bent het beste wat ik ooit heb gehad

yeah right hou dan je mond als je het niet meent, bah bah ik vind dat zo'n rotsreek zegt ie dat nou alleen omdat ik het wil horen ?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 30-11-2004 @ 12:11 :
en zelfs nog had gezegd dat ze van hem hield. Dat meende ze allemaal ook echt, maar ondanks dat kun je soms toch tot de conclusie komen niet meer verder te willen met iemand.
Precies.
Over het algemeen zeggen mensen (van buitenaf) ook heel vaak 'Maar je houd toch van 'm?' maar dat gaat natuurlijk niet altijd op, want hoeveel je ook van iemand houd, het hoeft niet te betekenen dat je de kracht heb bij diegene te blijven.

Eens
Citaat:
meisje833 schreef op 30-11-2004 @ 12:32 :
dat deed die jongen idd ook, die zei toen ook na die laatse keer seks drie dagen voordat hij het uitmaakte.
toen schreef hij heel groot I love you op me hand en zei als je dat maar onthoud , ik wil je nooit meer kwijt je bent het beste wat ik ooit heb gehad

yeah right hou dan je mond als je het niet meent, bah bah ik vind dat zo'n rotsreek zegt ie dat nou alleen omdat ik het wil horen ?
Meid, hoe oud ben je eigenlijk, en hoe lang hebben die relaties geduurt?
En nee, je heb grote kans dat hij het niet 'alleen maar zei omdat jij het wilde horen'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2004, 11:47
meisje833
meisje833 is offline
en btw denk ik dat het bij hem niet om ging om te kijken of hij nog wat voor me voelde, want ik was de eerste meid met wie hij het deed met wie hij ook daadwerkelijk wat had, met die andere grietjes was het gewoon 1 keer one night stand.
maarja miss was het wel zo om te kijken of ik nog wat voor hem was maar als jij het in je verleden alleen maar voor de lust heb gedaan inplaats van liefde is het moeilijk te weten of hij t bij mij ook nie voor de lust deed
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 30-11-2004 @ 12:32 :

Lees je nu niet wat ik zei.

Ja, jammer dat je gekwetst en verdrietig bent en jammer dat het zo is gelopen maar ga niet zo slachtofferig doen.

Ik denk dat hij het wél meende. Ik denk dat hij dat op dat moment echt geloofde of in ieder geval ontzettend graag wou geloven. Dit blijft echter niet betekenen dat het voor altijd goed zal gaan. Er is, wanneer het uitgaat, altijd een moment wat een omslag betekent. Er is altijd een moment dat je nog zei dat je van diegene hield en dat ook echt meende. Misschien had hij al twijfels en voelde hij zich al niet lekker, maar wou hij dit zelf nog niet weten.

Ga je nou niet zo ontzettend druk zitten maken over wat hij nog zei en hoe snel het daarna uitging. Zo gaat dat nu eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:50
meisje833
meisje833 is offline
ik ben 20, maar nog niet heel ervaren met relaties, we hadden maar een maandje, maar voor mij betekende het veel want ik was echt verliefd op hem..
.
tis best bizar dat mensen zo snel kunnen veranderen van gevoelens, hij zei ook ik was verliefd op je maar het houdt ergens op...

ik weet wel dat ik mezelf niet druk moet maken, maar ik vind het gewoon tja erg klote en balen, omdat ik niet echt snel verliefd wordt op iemand en hij paste in mijn plaatje...hij was perfect en was ook nog eens heel erg mooi om te zien...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 30-11-2004 @ 12:47 :
en btw denk ik dat het bij hem niet om ging om te kijken of hij nog wat voor me voelde, want ik was de eerste meid met wie hij het deed met wie hij ook daadwerkelijk wat had, met die andere grietjes was het gewoon 1 keer one night stand.
maarja miss was het wel zo om te kijken of ik nog wat voor hem was maar als jij het in je verleden alleen maar voor de lust heb gedaan inplaats van liefde is het moeilijk te weten of hij t bij mij ook nie voor de lust deed
Je heb overduidelijk een hekel aan hem gekregen
Vergeet het gewoon, of ga eens wat positiever er tegenaan kijken, want nu praat je het zelf alleen maar erger.
Citaat:
meisje833 schreef op 30-11-2004 @ 12:50 :
ik ben 20, maar nog niet heel ervaren met relaties, we hadden maar een maandje, maar voor mij betekende het veel want ik was echt verliefd op hem..

maarja waarom zegt hij dan ik wil je niet kwijt en ik hou van je terwijl hij het waarschijnlijk al in z'n hoofd had om het uit te maken...
tis best bizar dat mensen zo snel kunnen veranderen van gevoelens, hij zei ook ik was verliefd op je maar het houdt ergens op...
Ja, maar het houd ook ergens op. Je moet dan nog blij zijn dat hij het toen uitmaakte ipv nig maanden je bedriegen over zijn gevoelens en misschien het in de tussentijd wel ergens anders zoeken.

Als het niet werkt, dan werkt het niet. Daar kun je niets tegen in brengen, het doet pij, natuurlijk. Maar het is wel zo.

Laatst gewijzigd op 30-11-2004 om 11:53.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 30-11-2004 @ 12:47 :
Ja, lekker jezelf naar beneden praten.
Je was hem niet waard, je was een seksobject voor hem en wou je gewoon nog even een keer flink volspuiten en van je profiteren voor hij je dumpte en alle jongens zijn eikels.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 12:45
coecie
coecie is offline
maar weet je wat het punt is, sex is gewoon fijn en leuk, dus wees blij dat je het tenminste nog een keer gedaan hebt voordat het uitging

anders heb je als het uit is dat je denkt van, god, had ik nou nog maar een keertje gesext.. of dat je sex hebt nadat je het uitmaakt, dat trouwens sowieso meestal toch?
Oud 30-11-2004, 14:56
Myuki
Myuki is offline
Dus je moet eerst een tijd geen seks hebben en mag het dan pas uitmaken? Als je gewoon regelmatig seks hebt... is dat best lastig
Oud 30-11-2004, 15:27
justhanna
justhanna is offline
jongens kunnen nou eenmaal eerder seks hebben zonder liefde dan meisjes is mijn ervaring...
ik ken heel veel meisjes die nog wel seks hebben gehad met hun ex terwijl hun ex al niks meer voor hun voelde..
ik zelf ook... hield nog enorm veel van hem.. dacht dat hij ook nog wel iets voor mij voelde... zei hij een paar dagen later dat hij er spijt van had omdat hij het alleen had gedaan omdat hij zin had en niet omdat het met mij was...

jongens snappen soms gewoon niet hoe erg ze meisjes kunnen kwetsen...
Oud 30-11-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 30-11-2004 @ 15:56 :
Dus je moet eerst een tijd geen seks hebben en mag het dan pas uitmaken? Als je gewoon regelmatig seks hebt... is dat best lastig
Ze bedoelt dat je als jongen, wanneer je ziet aankomen dat je het binnen afzienbare tijd zult uitmaken, niet meer met je vriendin naar bed moet gaan. Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 17:21
meisje833
meisje833 is offline
ja dat bedoelde ik ook, ik vind dat eerlijker omdat dan de andere partij ook weet dat er iets niet lekker gaat of loopt, en wordt je minder gekwetst als dat ze paar dagen van te voren nog met je naar bed gaan ...

maar miss was hij er nog niet uit, want hij stuurde nog tot dinsdag berichtjes met he lieverd hoe is het ermee, toen was hij savonds naar ene vriend geweest, en toen opeens sprak hij me aan met me eigen naam, van kan ik morgen langskomen en help me herinneren me computerspelletje ( die lag er nog) mee te nemen, dusja die beslissing was denk ik defenitief na het gesprek met z'n vriend..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 18:49
Raven
Raven is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 30-11-2004 @ 18:21 :
ja dat bedoelde ik ook, ik vind dat eerlijker omdat dan de andere partij ook weet dat er iets niet lekker gaat of loopt, en wordt je minder gekwetst als dat ze paar dagen van te voren nog met je naar bed gaan ...

maar miss was hij er nog niet uit, want hij stuurde nog tot dinsdag berichtjes met he lieverd hoe is het ermee, toen was hij savonds naar ene vriend geweest, en toen opeens sprak hij me aan met me eigen naam, van kan ik morgen langskomen en help me herinneren me computerspelletje ( die lag er nog) mee te nemen, dusja die beslissing was denk ik defenitief na het gesprek met z'n vriend..
al met al vind ik 't eigenlijk best wel een klotestreek
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
justhanna schreef op 30-11-2004 @ 16:27 :
jongens snappen soms gewoon niet hoe erg ze meisjes kunnen kwetsen...
Helaas moet ik je gelijk geven.

Mannen zijn vaak rationeler dan vrouwen, met alle gevolgen vandien...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 19:59
AngelLena
AngelLena is offline
Is meer iets voor L&R denk ik...
Oud 30-11-2004, 20:26
saturday
saturday is offline
Hmm ik heb ook eens zoiets gedaan, in de hoop dat gevoelens van eerst weer terug zouden komen. Ik had namelijk nog hoop in onze relatie. Maar nee, dat kwam niet weer terug.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 20:30
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
grl schreef op 29-11-2004 @ 22:45 :
Dit nodigt uit tot flauwe opmerkingen maar laat ik me inhouden.

Dat willen ze omdat... 1) ze egoïstisch zijn 2) ze gewoon nog 1 laatste keer seks willen hebben 3) weet ik veel..

boeiend
God, en jij bent 17. Word er zo ziek van dat alle jongens over 1 kam worden geschoren. wat me wel opvalt is dat Players byzonder populair zijn bij meisjes, dus dat eeuwige "alle jongens zijn hetzelfde" gehannes mag ook wel een keer ophouden.

Maargoed
Als hij ineens op zou houden seks met je te hebben, dan zou je je ook rot voelen.. denk dat ze het niet vanstevoren wisten.. jongens gaan niet met meisjes naar bed die ze niet leuk vinden..Ik iig niet

En die jongens die zeggen dat alle Mannen dom zijn zijn meestal de jongens die met de meeste meisjes het bed induiken, meisjes diggen quasi begrijpende jongens
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 20:54
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef op 30-11-2004 @ 13:45 :
maar weet je wat het punt is, sex is gewoon fijn en leuk, dus wees blij dat je het tenminste nog een keer gedaan hebt voordat het uitging

anders heb je als het uit is dat je denkt van, god, had ik nou nog maar een keertje gesext.. of dat je sex hebt nadat je het uitmaakt, dat trouwens sowieso meestal toch?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef op 30-11-2004 @ 21:30 :
God, en jij bent 17. Word er zo ziek van dat alle jongens over 1 kam worden geschoren. wat me wel opvalt is dat Players byzonder populair zijn bij meisjes, dus dat eeuwige "alle jongens zijn hetzelfde" gehannes mag ook wel een keer ophouden.

Maargoed
Als hij ineens op zou houden seks met je te hebben, dan zou je je ook rot voelen.. denk dat ze het niet vanstevoren wisten.. jongens gaan niet met meisjes naar bed die ze niet leuk vinden..Ik iig niet

En die jongens die zeggen dat alle Mannen dom zijn zijn meestal de jongens die met de meeste meisjes het bed induiken, meisjes diggen quasi begrijpende jongens
Ik zal het even iets anders voor je verwoorden;
'De meiden die altijd zeiken over mannen die hun slecht behandelen, en mannen die vreemdgaan etcetc zijn meestal júist de meiden die met hun domme hoofd kiezen voor die klootzakken'.
Wordt een beetje moedeloos van al dat 'Mannen dit, mannen dat!'.
En daar ben ik het dan dus met je eens.

Stop met zeiken, of kijk eens bij jezelf wat voor klootzak je nu weer uitkiest.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 21:07
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 30-11-2004 @ 21:30 :

Maargoed

mhh dus hij vond me gewoon nog leuk genoeg om met me naar bed te gaan, alleen niet om verder een relatie mee te hebben verder... al moet ik zeggen dat het vrij snel was die seks, en hij ook zo weer angekleed was en zei ik moet naar huis, mhh
maarja hij twijfelde heel erg en na dit weekend was z'n beslissing definitief en wilde hij niet verder, miss wilde die idd nog kijken of hij miss nog verliefd op me kon zijn door middel van seks, al heeft ie het uitgemaakt omdat ik ze type nie was..dusja dat wist hij al twee weken, maar toch wilde hij het proberen..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 21:09
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 30-11-2004 @ 22:06 :
Ik zal het even iets anders voor je verwoorden;
'De meiden die altijd zeiken over mannen die hun slecht behandelen, en mannen die vreemdgaan etcetc zijn meestal júist de meiden die met hun domme hoofd kiezen voor die klootzakken'.
Wordt een beetje moedeloos van al dat 'Mannen dit, mannen dat!'.
En daar ben ik het dan dus met je eens.

Stop met zeiken, of kijk eens bij jezelf wat voor klootzak je nu weer uitkiest.
tjah maar bij de eertse ontmoeting weet je dat toch niet of is dat iets waar je door heen leert kijken als je er een paar bent tegengekomen..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 30-11-2004 @ 22:09 :
tjah maar bij de eertse ontmoeting weet je dat toch niet of is dat iets waar je door heen leert kijken als je er een paar bent tegengekomen..
Dan moet je dat dus leren
Door ervaring, gewoon omdat je het aanvoelt, of gewoon omdat je als een x-ray machine over straat gaat en elke vent die je aanspreekt gelijk van top tot teen screent *kuch*
IK heb nergens ooit last van gehad, terwijl ik toch genoeg kansen heb gehad

Maar meid, zoals ik al eerder zei; het was lullig, maar je heb gewoon ongeluk gehad. Het is echt niet dat ze allemaal zo zijn. Ga gewoon door en vergeet het, het is een klootzak.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 21:55
meisje833
meisje833 is offline
tjah en me vorige ex was echt geen klootzak maar echt een lieverd., en wij hadden ook nog seks paar dagen voordat het uit ging :-( dusja daar baal ik weer van ....maarja ik hou het op dat ze het deden omdat ze er misschien nog niet uit waren dat ze het uit gingen maken...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 22:17
aapje
aapje is offline
"waarom willen jongens nog seks voordat ze het uitmaken??"

wees blij dat ze het ervoor willen..
Oud 30-11-2004, 22:59
Verwijderd
Als de jongen nog in de ontkenningsfase is, is het makkelijker voor hem om gewoon te doen alsof er niets aan de hand is. anders moet hij zijn gevoelens confronteren.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Chandis schreef op 01-12-2004 @ 00:06 :
Ze willen meestal ook nog seks, nádat ze het hebben uitgemaakt.
natuurlijk. maar daar zijn prostitués voor.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 23:12
monolo
monolo is offline
omdat jongens een knop hebben waarmee ze hun gevoelens aan en uit kunnen zetten. zo kunnen ze sex hebben zonder liefde

(even heerlijk generaliseren, tuurlijk is het niet bij elke jongen zo)
Reageren

Regels voor berichten