Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Geef je even de badzijde waar het staat? Maakt het overigens wat uit? Er wordt wel vaker geciteerd uit algemeen aanvaard gedachtegoed. 3) Dat geldt voor elke narcist(e). 4) Dat zie ik niet zo. Eerder het tegendeel... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jij citeert, dan moet je DIRECT de bronvermelding geven, en niet daarna. Je doet net alsof dit brljante stukje proza uit jou brein is ontsprongen. Lieve Optima, het is naief om te denken dat mensen bronnen analyseren zonder besef van een autheur. maw: Mensen zullen jou altijd aanspreken op wat jij schrijft. Schrijver en text zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden... Op welke manier dan ook. ALs het jou doel was om reacties uit te lokken heb je een feiloze accurate lijn getrokken tussen de heersende opvattingen over jou en de inhoud van het stukje. Waarschijnlijk kan ik "jou interesse, of denkraam, inspiratie" ook in die opsomming zetten. Maar ik ben het wel eens met de levensvisie van WF. Hermans, als het gaat om realistisch beschrijven van de mens in zijn maatschappij. Onschuld en schuld bestaat niet. Daarnaast is er ook de existentialistische benadering dat je voor ALLES schuldig bent. En daarmee het contrast tussen schuld en onschuld ,toegekend aan mensen, te niet doet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
christendom versus sex elledc | 41 | 26-11-2003 20:23 | |
Verhalen & Gedichten |
BOEKBESPREKING: Buitenstaanders - Renate Dorrestein Vlooienband | 59 | 21-09-2002 10:45 | |
Senaat VS akkoord met invasie in Nederland dystopia | 81 | 19-06-2002 21:44 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |