Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2004, 23:31
]{ing
]{ing is offline

- compact formaat en lichtgewicht
- eenvoudige bediening
- geïntegreerde camera
- hoge resolutie kleurenscherm
- tri-band telefoon
- ondersteunt mms
- geschikt voor Orange World
- voice memo
- Windows Mobile™ (versie Smartphone 2003)
- synchronisatie met je PC Pocket Outlook om je contacten, agenda en e-mail up-to-date te houden
- internet via Pocket Internet Explorer
- MSN’en via Instant Messenger
- mp3 en video met Windows Media Player®
- Bluetooth™
- infrarood verbinding
- ingebouwd modem
- lichtsensor schakelt extra verlichting in als er opeens minder licht is

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3092

ik wil deze aanschaffen icm orange 20. wie heeft er ervaring met dit toestel? ik heb er even naar gekeken maar wil zeker zijn voordat ik een abbonement afsluit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2004, 23:54
Tiño
Tiño is offline
alle spv's staan voor gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit, vooral als je wat meer van telefoons weet en em snel onder de knie hebt kun je dr echt fijn en goed gebruik van maken, kopen!
Oud 11-11-2004, 10:55
Energie
Energie is offline
Citaat:
]{ing schreef op 11-11-2004 @ 00:31 :
[afbeelding]

- compact formaat en lichtgewicht
- eenvoudige bediening
- geïntegreerde camera
- hoge resolutie kleurenscherm
- tri-band telefoon
- ondersteunt mms
- geschikt voor Orange World
- voice memo
- Windows Mobile™ (versie Smartphone 2003)
- synchronisatie met je PC Pocket Outlook om je contacten, agenda en e-mail up-to-date te houden
- internet via Pocket Internet Explorer
- MSN’en via Instant Messenger
- mp3 en video met Windows Media Player®
- Bluetooth™
- infrarood verbinding
- ingebouwd modem
- lichtsensor schakelt extra verlichting in als er opeens minder licht is

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3092

ik wil deze aanschaffen icm orange 20. wie heeft er ervaring met dit toestel? ik heb er even naar gekeken maar wil zeker zijn voordat ik een abbonement afsluit.
Tsja, je moet jezelf afvragen als je al die features wel nodig heb. Msn'n kost wel wat geld denk ik zo...
Oud 11-11-2004, 21:37
Orion16
Orion16 is offline
Ik heb 'm ook. Ontzettend gaaf ding. Erg goede en scherpe foto's op VGA-resolutie, goede kwaliteit video, goed geluid, voelt stevig aan, goede batterijtijd, lekker snel in WM 2003 SE, heb er 1.5 MB/s DivX erop, duke nukem 3D en een hoop andere spelletjes, houd mn agenda en contactpersonen erop bij, enz enz Op het moment een 512 MB miniSD kaartje erin en dat gaat prima.

Kopen! Mijn review van dit toestel verschijnt binnenkort op NieuweMobiel maar ik wacht eerlijk gezegd nog op de Qtek 8020. Dit toestel kan hetzelfde maar ziet er iets beter uit en heeft een joystickje (handiger bij games) Dit toestel is een 200% verbetering tov. de SPV e200.

Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 21:39
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Energie schreef op 11-11-2004 @ 11:55 :
Tsja, je moet jezelf afvragen als je al die features wel nodig heb. Msn'n kost wel wat geld denk ik zo...
Valt wel mee, en zeker met Orange. MSN'en kost niet zo heel veel kilobytes.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 21:40
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Tiño schreef op 11-11-2004 @ 00:54 :
alle spv's staan voor gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit
Niet allemaal, de SPV Classic en de E100 zijn bout
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 22:01
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 11-11-2004 @ 22:40 :
Niet allemaal, de SPV Classic en de E100 zijn bout
ja maar die zijn ondertussen iets van 3jaar oud, dus dat lijkt me redelijk logisch hoewel de e100 ook oud is en relatief gezien niet eens zo bout is.
Oud 11-11-2004, 22:24
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Tiño schreef op 11-11-2004 @ 23:01 :
ja maar die zijn ondertussen iets van 3jaar oud, dus dat lijkt me redelijk logisch hoewel de e100 ook oud is en relatief gezien niet eens zo bout is.
Ja, ok. Ik heb een T68 gehad en dat was een top-of-the-line toestel. Meer dan drie jaar oud, eerste toestel met een echt kleurenscherm en bluetooth + irda Die SPV Classic en E100 hebben beiden 16 MB gedeeld RAM en Windows Smartphone 2002.. draaide erg instabiel en traag. Zoiets als Windows ME op en Pentium 133. Dat is dan gewoon niet fijn Verder was de batterijtijd van de SPV + e100 ronduit slecht en zover ik weet is daar geen ROM-update voor vrijgekomen. Beide toestellen kunnen vanwege hun performance ook geen Windows Mobile 2003 aan. Wil je een Smartphone, dan moet je toch minimaal hiermee beginnen!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 22:49
Energie
Energie is offline
die orange logo erop wel een min puntje
Oud 12-11-2004, 14:01
]{ing
]{ing is offline
Nou ja beter dan zo'n Vodafone logo. Ik ga morgen die telefoon halen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 14:57
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 11-11-2004 @ 23:24 :
Ja, ok. Ik heb een T68 gehad en dat was een top-of-the-line toestel. Meer dan drie jaar oud, eerste toestel met een echt kleurenscherm en bluetooth + irda Die SPV Classic en E100 hebben beiden 16 MB gedeeld RAM en Windows Smartphone 2002.. draaide erg instabiel en traag. Zoiets als Windows ME op en Pentium 133. Dat is dan gewoon niet fijn Verder was de batterijtijd van de SPV + e100 ronduit slecht en zover ik weet is daar geen ROM-update voor vrijgekomen. Beide toestellen kunnen vanwege hun performance ook geen Windows Mobile 2003 aan. Wil je een Smartphone, dan moet je toch minimaal hiermee beginnen!
ja,maar de t68 was ook wel echt een voorloper, daar heb ik heel wat mensen mee jaloers gemaakt toen
Oud 12-11-2004, 20:01
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Energie schreef op 11-11-2004 @ 23:49 :
die orange logo erop wel een min puntje
Erg klein en bescheiden logootje Als je er nog last van hebt kun je het er met een eurocentmuntje afkrabben.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:19
Energie
Energie is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 12-11-2004 @ 21:01 :
Erg klein en bescheiden logootje Als je er nog last van hebt kun je het er met een eurocentmuntje afkrabben.
en er zal ook wel ingebouwde orange troep zitten.
Oud 12-11-2004, 20:42
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Energie schreef op 12-11-2004 @ 21:19 :
en er zal ook wel ingebouwde orange troep zitten.
Gelukkig is het een Smartphone en kun je het standaard Orange thema eraf mieteren en desnoods voor een nieuwe (gratis te downloaden) ROM gaan voor de Qtek.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:48
Energie
Energie is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 12-11-2004 @ 21:42 :
Gelukkig is het een Smartphone en kun je het standaard Orange thema eraf mieteren en desnoods voor een nieuwe (gratis te downloaden) ROM gaan voor de Qtek.
nja, ik zou eerder dan voor een SE smartphone gaan als je r 1 nodig heb.. mja khoef al die onzin niet op me tellie..

mp3 speler ook niet nodig aangezien ik een kleine iRiver mp3 speler om me nek kan hangen.. en die tellies geven ook straling af enz ..
Oud 14-11-2004, 00:23
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Energie schreef op 12-11-2004 @ 22:48 :
nja, ik zou eerder dan voor een SE smartphone gaan als je r 1 nodig heb.. mja khoef al die onzin niet op me tellie..

mp3 speler ook niet nodig aangezien ik een kleine iRiver mp3 speler om me nek kan hangen.. en die tellies geven ook straling af enz ..
Is geen onzin Ligt er maar net aan waar je je telefoon voor gebruikt. Ik ben juist vreselijk veeleisend. Een fabrikant moet echt hard zn best doen wil-ie iets op maat maken

SE Smartphones (symbian) zijn rotzooi, d'r kan alleen memorystick in, waardeloze software, slechte performance. Ga maar eens 1.5 MB/s DivX proberen op een P910i, brandt-ie zo ongeveer door Over straling gesproken? Nergens last van. Telefoons met veel features hebben juist minder last van straling.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 00:45
Energie
Energie is offline
nja ik vind telefoons die ik me me broekzak kan stoppen zonder het duidelijk te voelen toch wel fijn koelkast
Oud 14-11-2004, 17:26
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik ben gister met m'n vader een nieuwe telefoon voor hem gaan uitzoeken, en deze is het geworden (wist ik eigenlijk al, omdat ik hem zelf gewoon super vind )

Gebruikersvriendelijkheid is geniaal, batterij is niet zo'n punt meer als bij vroegere smartphones. Strakke foto's, geweldig scherm. Zelfs m'n vader kon er bijna in 1x mee overweg (na jaren nokia gehad te hebben). En hoe strak is dat scherm
Oud 14-11-2004, 19:16
Thompie
Thompie is offline
Deze smartphones mogen er dan wel mooi uitzien, een paar mensen die ik ken hebben de eerdere versie van deze gsm. Ze hebben allebei problemen die variëren:
-Telefoon loopt vast
-Stof achter het scherm
-Battery-indicatie is soms vaag
-Uit zonder dat de gebruiker dat doet

Natuurlijk zijn er ook andere telefoons die dit ook wel eens hebben, maar ik zou toch maar eens overwegen of je deze nog wel wilt..........
Oud 15-11-2004, 13:24
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Thompie schreef op 14-11-2004 @ 20:16 :
Deze smartphones mogen er dan wel mooi uitzien, een paar mensen die ik ken hebben de eerdere versie van deze gsm.
'nuff said
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:51
Energie
Energie is offline
Citaat:
]{ing schreef op 15-11-2004 @ 14:24 :
'nuff said
dat geeft al aan dat de telefoon r nix van bakke
Oud 17-11-2004, 12:33
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
]{ing schreef op 15-11-2004 @ 14:24 :
'nuff said
Jij denkt dat dit bij de nieuwere smartphones ook gelijk is opgelost.....mwah, denk dat dit wel tegen zal vallen.
Oud 17-11-2004, 17:23
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Thompie schreef op 17-11-2004 @ 13:33 :
Jij denkt dat dit bij de nieuwere smartphones ook gelijk is opgelost.....mwah, denk dat dit wel tegen zal vallen.
Uhuh, dan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten want de ontwikkelaar, en met name Orange en HTC hebben echt wel baat bij een goed product. Als jij de specifieke fora nagaat lees je echt wel dat de C500 een topproduct is. Het is niet voor niets de beste smartphone van dit moment.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:24
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Energie schreef op 15-11-2004 @ 14:51 :
dat geeft al aan dat de telefoon r nix van bakke
Als ik een C500 had, zou ik hem nooit en te nimmer ruilen voor een Samsung E800 oid.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 18:38
Atje85
Atje85 is offline
Ik wilde m ook kopen, totdat ik merkte dat er geen FM-radio op zat, dus niet gekocht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2004, 18:46
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 19-11-2004 @ 19:38 :
Ik wilde m ook kopen, totdat ik merkte dat er geen FM-radio op zat, dus niet gekocht.
Als ik radio wil neem ik wel mn iRiver flash speler of Nokia met radio mee. De Mp3 functie van de SPV functioneert goed trouwens
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 18:52
Atje85
Atje85 is offline
Juh, maar ik dacht dus; ik neem een mobieltje die zowel FMradio heeft als een mp3speler met uitbreidbaar geheugen...en een goed design...2 keuzes waren dit toestel en de SE K700i, maja wat de 1 heeft, heeft de ander net niet
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 19:18
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 19-11-2004 @ 19:52 :
Juh, maar ik dacht dus; ik neem een mobieltje die zowel FMradio heeft als een mp3speler met uitbreidbaar geheugen...en een goed design...2 keuzes waren dit toestel en de SE K700i, maja wat de 1 heeft, heeft de ander net niet
Ja radio mis ik ook...

Maar verder is dit toestel helemaal top! Kheb hem nu al 2 maanden. Totaal geen problemen! Goede mp3 kwaliteit, veel geheugen (512mb mini-SD), etc.

Ok, in 2 maanden tijd 2x vastgelopen, vind ik niet echt een probleem...

Filmpjes opnemen is ook wel grappig...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 12:53
Orion16
Orion16 is offline
Waarom heb je in hemelsnaam een FM radio nodig als je via je mobiel streaming radiostations (internet) kan luisteren?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 15:23
]{ing
]{ing is offline
Nu nog een 512mb mini-sd kaartje en een krusell hoesje
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 20:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 21-11-2004 @ 13:53 :
Waarom heb je in hemelsnaam een FM radio nodig als je via je mobiel streaming radiostations (internet) kan luisteren?

Dat kost toch geld?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 16:50
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 21-11-2004 @ 21:19 :
Dat kost toch geld?
ja ok, voor mij niet dan maar ik luister sowieso nooit radio dus ik vind een radio-optie ook absoluut overbodig.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 18:37
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
]{ing schreef op 21-11-2004 @ 16:23 :
Nu nog een 512mb mini-sd kaartje en een krusell hoesje
Hoe bevalt ie nu?
Reageren

Regels voor berichten