Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, ik merk dat ik meer ga blowen, maar vooral drinken als ik in de shizzle zit. Het helpt me even alles te vergeten, bovendien helpt het me ook aan een "boeiend" houding die op dat soort momenten ook zeer handig kan zijn. Als er echt iets heel ergs kut is gebeurd, koop ik gewoon een kratje en kijk ik hoever ik kom. Volgende dag uberkater, maar de dag daarop voel ik me als herboren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bad gaan op paddo's kan juist ontzettend mooie situaties veroorzaken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik was toen gaan blowen omdat dat gewoon dagelijkse kost was. Ik heb ook nooit over dingen kunnen praten, maar ik weet wel dat drugs er niet aan bij gaat dragen dat ik dit wel doe. En als ik het wel doe is omdat de remmingen weg waren en daar ben ik dan achteraf niet blij mee. Ik vind dat dat heel ergens anders vandaan moet komen, zonder drugs maar oke. Maar opzich, ja ik heb dat dus verder niet echt met drugs... ik heb alleen vaak een veel behoefte naar bier, maar daar hadden we het niet over.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is jonku ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ wammus:
Ik begrijp niet goed wat je wilt horen. Het gros van de mensen hier begint met "Ik... (+verhaal over zichzelf)". Wil je dat horen? Een poging: Ik ben van mening dat je problemen moet facen. Dus niet blowen en wachten totdat het over is. Dan heb je niets geleerd van de tegenslagen. In daden laat je zien wie je echt bent, als het slecht gaat heb je de kans om te laten zien wat voor persoon je bent, denk ik. Ik denk dat je moet proberen te leren en sommige mensen vinden van niet, maar dat houd ik even buiten deze discussie: het is mijn premisse. Wat ik je dus adviseer is om sterker te zijn dan drugs en drank. Het klinkt heel simpel, en het is ook een simpele daad, maar het gaat erom dat je erin gelooft dat je het kunt. En als je het sec bekijkt, dan kan iedereen het. Het gaat er gewoon om dat je alle lulsmoesjes uit de weg zijn: 'Ik kan er beter van denken', 'Ik wacht stoned af tot het voorbij is' of (algemeen) 'ik word er anders van'. Je bent wie je bent denk ik. En waarom heb je 'nu lang genoeg gewacht'?
|
Verwijderd
|
Euh heb t alleen gedaan uit verveling, of het ''waarom niet''. Ik kwam er meer mee in problemen, dan dat ik het daarom nam. Kwas nog 14 ook, nu snap ik niet het Waarom en op zown leeftijd..
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Euhm ja. Het is gemakkelijker de zelfconfrontatie uit de weg te gaan door je de hele dag offworld te snuiven/ blowen/ whatsoever. Ben nu wel behoorlijk geminderd. Desalniettemin vind ik het prettig om me even "anders" te voelen..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere psychische medicatie #3 coopergirl | 500 | 28-07-2007 06:52 | |
Drugs & Alcohol |
wat zou jij absluut nooit meer willen doen?of ergens waarvan je spijt kreeg Verwijderd | 15 | 17-01-2007 00:38 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
welke drugs helpen het beste als je je klote voelt? Verwijderd | 128 | 26-11-2003 12:14 | |
Drugs & Alcohol |
Rare, vreemde drugs Upior | 70 | 24-03-2003 07:57 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe slecht is Cannabis nu eigenlijk ? knights | 27 | 24-11-2002 09:14 |