Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 16:39
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een middel om af en toe even mee te ontsnappen van deze wereld, en heb geen zin in alcohol en wiet, te licht. ik wil trippen op iets, en wil weten wat het best, veiligsten goedkoopste is.

ik heb geen angst om ergens aan verslaafd te raken, mijn wil is sterk genoeg. maar ik heb wel behoefte aan ontspanning, en die kan ik niet vinden binnen de vastgestelde grenzen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2003, 16:43
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
"ik wil trippen op iets"

kijk, als je wilt "ontsnappen van deze wererld" zou ik niet iets nemen waar je van gaat trippen.. dat gaat over het algemeen niet goed, als je het zo ziet.
al heb ik er zelf geen ervaring mee.

maarja, met ephedrine wordt alles ineens wel veel positiever
al doelde je daar ws niet op.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:00
Verwijderd
Ontsnappen met drugs als je je klote voelt is wel ongeveer het stomste wat je kan doen. Doe het niet en zorg dat je leven op orde is.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:04
Essieeee
Essieeee is offline
je moet dus geen drugs gebruiken als je je kut voelt.. Het beste wat je kan doen is heel erg veel muziek te luisteren en je ergens mee bezig te houden (bijv. film kijken, met vrienden afspreken enz.) ik heb me vaak genoeg kut gevoeld maar als ik deze dingen deej die hierbove staan was het zo weer over !!! suc6 en ik hoop dat het helpt en blijf van die rotzooi af !!! (drugs dus)
Liefs !!!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:14
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
********** schreef op 10-11-2003 @ 18:00:
Ontsnappen met drugs als je je klote voelt is wel ongeveer het stomste wat je kan doen. Doe het niet en zorg dat je leven op orde is.
Oud 10-11-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Essieeee schreef op 10-11-2003 @ 18:04:
en blijf van die rotzooi af !!! (drugs dus)
Ik zou nou ook weer niet willen beweren dat drugs per definitie slecht zijn.. juist door dit soort uitspraken worden serieuze adviezen om het niet te doen een beetje minder geloofwaardig. Doe eens research naar de werkelijke schadelijkheid van verschillende soorten drugs voor je dit soort dingen uitkraamt, in plaats van aan te nemen wat iedereen met hun gebrek aan kennis vertelt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:23
Thought Alive
Thought Alive is offline
Als ik je verhaaltje lees is heroine het eerste dat in me op komt, beetje stom omdat ik er geen ervaring mee heb, maar toch...

Het lijkt mij trouwens ook niet verstandig maargoed dat is jouw zaak verder...
Oud 10-11-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 10-11-2003 @ 18:00:
Ik heb niet tot doel junk te worden, ik zoek gewoon tijdelijk geluk. van het relatieve ervan ben ik me volledig bewust.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 10-11-2003 @ 18:24:
Ik heb niet tot doel junk te worden, ik zoek gewoon tijdelijk geluk. van het relatieve ervan ben ik me volledig bewust.
Ik ken geen mensen die tot doel hadden om junk te worden (...)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:30
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 10-11-2003 @ 18:25:
Ik ken geen mensen die tot doel hadden om junk te worden (...)
ik weet hoe sterk ik in mijn schoenen sta, ik kan lichaam en geest los van elkaar zien, ik kan mezelf pijnigen zonder een krimp te geven.
dat hoef men op dit forum niet te beoordelen, jullie kennen me niet, en mijn leven kan jullie toch niet schelen. ik vraag enkel wat advies en niets meer.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:30
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 10-11-2003 @ 18:24:
maar werkt alcohol dan niet?
Oud 10-11-2003, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Footprint schreef op 10-11-2003 @ 18:30:
maar werkt alcohol dan niet?
bij alcohol blijf ik me altijd volledig bewust van mijn omgeving
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:48
Footprint
Footprint is offline
hehe tis niet dat ik het aanraad maar misschien een grotere hoeveelheid sneller drinken, andere drank?
Oud 10-11-2003, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 10-11-2003 @ 18:30:
ik weet hoe sterk ik in mijn schoenen sta, ik kan lichaam en geest los van elkaar zien, ik kan mezelf pijnigen zonder een krimp te geven.
dat hoef men op dit forum niet te beoordelen, jullie kennen me niet, en mijn leven kan jullie toch niet schelen. ik vraag enkel wat advies en niets meer.
Suit yourself. Met XTC voel je je wel een paar uur goed, en het kost niet meer dan een paar euro.
Coke zal ook wel helpen, je voelt je gegarandeert een tijdje 'de man' maar denk nog eens aan dit forum als het effect wegvaagt en je je extra klote voelt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 18:38
zeehond23
zeehond23 is offline
als je je kut voelt, schrijf het van je af, teken het van je af, maar neem geen drugs, want dan val je alleen maar in een dieper dal (als het uitwerkt)
Oud 10-11-2003, 22:30
Verwijderd
We hebben er weer een met aandacht-tekort
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 22:52
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 10-11-2003 @ 23:30:
grmbl..... ik wil een kutopmerking maken maar het lukt niet.....
Oud 11-11-2003, 02:31
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 10-11-2003 @ 17:39:

ik heb geen angst om ergens aan verslaafd te raken, mijn wil is sterk genoeg.
zeiden we dat niet allemaal
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 06:28
zeehond23
zeehond23 is offline
"neejoh, ik kan stoppen met roken wanneer IK dat wil, dat bepaald mijn sigaret niet"

"neejoh, ik zou echt niet terug vallen als ik zou stoppen met blowen, ECHT NIET!"

"vul zelf maar in"
Oud 11-11-2003, 08:33
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 10-11-2003 @ 23:52:
grmbl..... ik wil een kutopmerking maken maar het lukt niet.....
Sja, vind je niet?

Citaat:
ik kan lichaam en geest los van elkaar zien, ik kan mezelf pijnigen zonder een krimp te geven.
dat hoef men op dit forum niet te beoordelen, jullie kennen me niet, en mijn leven kan jullie toch niet schelen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 08:37
Vlooienband
Vlooienband is offline
Alsem, da's een lief kruid. Je kan zelfs wat alsemplantjes halen en die drogen, maar wat ook werkt is gewoon bij de smartshop binnen te walsen en alsem te halen. Je hebt bijvoorbeeld azarius, waar je het ook online kan bestellen.
de effecten ervan zijn licht verdovend, je wordt overmand door een vreedzaam gevoel en hebt geen pijn meer. Hierbij moet je wel oppassen dat je dat laatste niet uit gaat proberen door allerlei vage, zelfmutilerende zooi bij jezelf te gaan doen, want da's niet alte gezond.
De nadelige effecten zijn dat het giftig is, dusje moet het redelijk goed doseren.
Het is ook verslavend, bij de afterrush ben je meestal nerveus, rusteloos en kan je wellicht krampen krijgen. en het verhoogt de eetlust.
Thee kan je ervan maken en je kan het opsmoken. Ook kan je er een sterke drank van brouwen, zoals absinth. dan stop je 40 gram in een halve liter vodka bijv. en laat je dat trekken.
Oud 11-11-2003, 10:38
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar een middel om af en toe even mee te ontsnappen van deze wereld, en heb geen zin in alcohol en wiet, te licht. ik wil trippen op iets, en wil weten wat het best, veiligsten goedkoopste is.
GHB -> werkt lekker ontspannend, je wordt er rustig van, warm gevoel voor andere mensen, opgewekte stemming, praterig, angsten en remmingen verminderen.
(ik koop meestal flesjes a 20€. De prijs per buisje (eenmalig gebruik) is geloof ik gemideeld zo'n 5€.

Het is alleen wat lastig te doseren... Echter, eenmaal de goede dosering te pakken, dan is het wel de moeite waard.. (mijn mening)..
(Je gaat hier alleen niet op trippen....)

MDMA (xtc) heeft een bewustzijnsveranderende werking + je voelt je energiek, 'vrijheid-blijheid-gevoel', minder geremd, opgaan in muziek, met iedereen contact willen maken etc.
Prijs; hoe meer je er koopt, hoe goedkoper je ze krijgt. Per stuk ben je voor een goede pil over het algemeen zo'n 5€ kwijt.

Voor een 'echte' psychedelische gemoedstoestand kun je bij de smartshop bv ook paddo's halen. (Of LSA, als je over je nek van die paddestoelen gaat )

Als je veilig drugs wilt gebruiken, kun je het beste eerst wat informatie op bv i-net verzamelen/ of uit flyers;
http://www.drugsinfoteam.nl
http://www.jellinek.nl

Daar staat welke maatregelen je kunt nemen voor een zo veilig mogelijk gebruik.

Doeiii, Joyce
Oud 11-11-2003, 11:53
Verwijderd
Misschien niet echt dope maar Valeriaan pillen. Kan je bij de apotheek halen en werkt rustgevend. Alleen gewoon ietsje meer nemen dan er op het doosje staat en dan blijkt het wel goed te werken ( maar niet teveel ).
Is niet echt gevaarlijk, niet al te erge uitwerkingen bla bla bla. Dus dat lijkt me wel zo slim.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 12:29
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
ik wil trippen op iets, en wil weten wat het best, veiligsten goedkoopste is.
de beste, veiligste en goedkoopste drugs.
Oud 11-11-2003, 12:34
Verwijderd
met paddo's ontsnap ik wel uit deze wereld. ik bedoel als ik die op heb en ze slaan in denk ik eigenlijk nerges anders aan dan de dingen die ik zie, alsje dat wil moetje gewoon paddo's nemen, redelijk veilig enzo, maarja i kweet niet precies in welke situatie je zit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2003, 12:46
Verwijderd
Citaat:
fishy_NL schreef op 11-11-2003 @ 13:34:
met paddo's ontsnap ik wel uit deze wereld. ik bedoel als ik die op heb en ze slaan in denk ik eigenlijk nerges anders aan dan de dingen die ik zie, alsje dat wil moetje gewoon paddo's nemen, redelijk veilig enzo, maarja i kweet niet precies in welke situatie je zit
Hij zegt toch dat ie zich klote voelt? Moet je vooral paddo's gaan nemen ja..
Maar elke drugs is gewoon dom als uitvlucht.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 12:51
Verwijderd
Klopt, als je ut als uitvlucht neemt, dan raak je er juist snel addicted aan.
Daarom zei ik al valeriaan pillen, ok is niet zo sterk maar helpt op zich wel en is cker veilig.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 12:52
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
********** schreef op 11-11-2003 @ 13:46:
je kunt jezelf in een trip ook gewoon een positief gevoel aanpraten hoor. niet dat dat zo makkelijk gaat maar het is opzich wel goed te doen
Oud 11-11-2003, 13:09
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Absinth
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 11-11-2003 @ 13:52:
je kunt jezelf in een trip ook gewoon een positief gevoel aanpraten hoor. niet dat dat zo makkelijk gaat maar het is opzich wel goed te doen
Maar daarvoor zou ik toch wel wat ervaring willen hebben met paddo's van tevoren, niet dat je je zomaar op een nieuwe drug stort, niet weet wat je kan verwachten en nooit iets sterkers dan wiet of alcohol hebt gehad. En dan ook nog eens je emoties moet gaan sturen. Toevallig heb ik laatst paddo's gegeten met iemand die depri was en het voor de eerste keer deed, hij werd superirritant druk en springerig en naderhand zei die dat ie dat had gedaan omdat hij voelde dat ie anders depressief zou worden. Hij had dus constant zitten vechten om dat niet te krijgen, niet echt een prettige trip dus.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 16:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
********** schreef op 11-11-2003 @ 16:57:
Maar daarvoor zou ik toch wel wat ervaring willen hebben met paddo's van tevoren, niet dat je je zomaar op een nieuwe drug stort, niet weet wat je kan verwachten en nooit iets sterkers dan wiet of alcohol hebt gehad. En dan ook nog eens je emoties moet gaan sturen. Toevallig heb ik laatst paddo's gegeten met iemand die depri was en het voor de eerste keer deed, hij werd superirritant druk en springerig en naderhand zei die dat ie dat had gedaan omdat hij voelde dat ie anders depressief zou worden. Hij had dus constant zitten vechten om dat niet te krijgen, niet echt een prettige trip dus.
das ook weer waar ja
Oud 11-11-2003, 22:50
Verwijderd
Je kent mijn mening .

Maar denk niet dat je sterk genoeg bent om tegen een verslaving te vechten, overschat jezelf niet. Ten eerste is het al onzeker of de drugs een prettig effect gaan hebben doordat je je klote voelt en ten tweede, als ze wel een prettige effect hebben... stel je voor dat je bij het gebruik gelukkig bent, ben je sterk genoeg om nee te blijven zeggen als je weet dat het zo haalbaar is terwijl het niet doen inhoudt dat je hier op dat kloterige leven zit te kijken? Ken er weinig die dat kunnen zeggen.

en er zijn wel mensen die zich interesseren voor je leven, misschien meer dan je denkt, ook al lijkt het niet zo! Sommigen verbazen je zelfs!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Ulfheidin schreef op 10-11-2003 @ 23:30:
en iemand met een misplaatst gevoel van superioriteit
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 07:55
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 11-11-2003 @ 07:28:
"neejoh, ik kan stoppen met roken wanneer IK dat wil, dat bepaald mijn sigaret niet"

"neejoh, ik zou echt niet terug vallen als ik zou stoppen met blowen, ECHT NIET!"

"vul zelf maar in"
ik rook wanneer ik zin heb, dat houdt in somms twee weken niet, soms een pakje op een avond, en ik blow enkel in de zomervakantie, anders wordt mijn korte-termijn geheugen te slecht. als dit consistent is naar andere drugs, zie ik geen gevaar.

Citaat:
********** schreef op 11-11-2003 @ 13:46:
ik heb niet gezegd mij altijd klote te voelen, ik zoek ook geen drugs als uitvlucht. Ik heb zat vrienden en een uitgebreid sociaal leven, ik ben geen met scheermesjes spelend pubertje. Er komen hier zoveel vooroordelen boven, terwijl mijn vraag zo simpel is.
ik heb ervaring met paddo's en xtc, niet echt mijn ding. Bij paddo's kan je wel wat van de wereld in jezelf ontdekken, maar toch nog te opervlakkig. XTC geeft gewoon een andere perceptie van de wereld. Dat is niet wat ik zoek.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 09:30
Scooter B0y
Scooter B0y is offline
bruistabletten
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 09:56
Verwijderd
heb je er al eens over gedacht om over je klote gevoel te praten in plaats van het te verlichten met drugs... Misschien als je de oorzaak weet kun je er wat aan doen.

vraag me echt af waar dit nou weer op slaat...? ben je aan het vereenzamen dan of zo?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 10:10
Verwijderd
alcohol
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 12-11-2003 @ 08:55:
ik rook wanneer ik zin heb, dat houdt in somms twee weken niet, soms een pakje op een avond, en ik blow enkel in de zomervakantie, anders wordt mijn korte-termijn geheugen te slecht. als dit consistent is naar andere drugs, zie ik geen gevaar.
Sigaretten kun je amper vergelijken met bewustzijnsveranderende drugs vind ik. Ik rook en blow ook niet op regelmatige basis en kan als ik wil zelfs weken zonder. Alcohol daarentegen en andere drugs die me beter doen voelen zijn verleidelijker, juist omdat ik me beter voel. Ik voel me ook liever gelukkig ipv depri .
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Essieeee schreef op 10-11-2003 @ 18:04:
je moet dus geen drugs gebruiken als je je kut voelt.. Het beste wat je kan doen is heel erg veel muziek te luisteren en je ergens mee bezig te houden (bijv. film kijken, met vrienden afspreken enz.) ik heb me vaak genoeg kut gevoeld maar als ik deze dingen deej die hierbove staan was het zo weer over !!! suc6 en ik hoop dat het helpt en blijf van die rotzooi af !!! (drugs dus)
Liefs !!!
ga terug naar de zandbak

hoe denk jij te weten wat het beste is dat iemand moet doen? newsflash: dat is voor iedereen anders.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 11:48
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 12-11-2003 @ 12:32:
ga terug naar de zandbak
newsflash: dat is voor iedereen anders.
oooooooooooehw

*Bijtend sarcasme!!!*

Way to go!
Oud 12-11-2003, 12:14
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
ik heb ervaring met paddo's en xtc, niet echt mijn ding.
alcohol en wiet blijkbaar ook niet...
kun je dan eens duidelijk zeggen wat je verlangd van die drugs die je zoekt?
Oud 12-11-2003, 12:30
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
schijven helpen je toch et betse als jeje kut voelt
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 12:38
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 12-11-2003 @ 13:30:
schijven helpen je toch et betse als jeje kut voelt

of iemand in elkaar schoppen

Oud 12-11-2003, 13:03
Mir-idiotA
Citaat:
birthmark schreef op 12-11-2003 @ 13:38:
of iemand in elkaar schoppen

dat voelt fucking great !
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 13:51
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
overigens kan ik coke wel aanraden, alleen geloof mij, je zal jezelf niet kunnen inhouden, hoe sterk je ook bent
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 13:53
Mir-idiotA
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 12-11-2003 @ 14:51:
overigens kan ik coke wel aanraden, alleen geloof mij, je zal jezelf niet kunnen inhouden, hoe sterk je ook bent
geldt niet voor iedereen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 14:09
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
welke drugs helpen het beste als je je klote voelt?
Anti-depressiva

En uhmzzzz, kalmerings medicatie;
Diazepam
Oxazepam
Lorazepam
Nitrazepam
Zopiclon
Temazepam
Lormezepam
Flunitrazepam
Zolpidem

Oud 12-11-2003, 14:49
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:

ik heb geen angst om ergens aan verslaafd te raken, mijn wil is sterk genoeg. maar ik heb wel behoefte aan ontspanning, en die kan ik niet vinden binnen de vastgestelde grenzen.
De meeste trip middelen werken niet positief. En vooral als jij je kut voelt en wilt onsnappen, dan zou ik juist niet gaan trippen. Je kan aan de coke gaan (geen persoonlijke ervaring ofzow, maar iedereen zegt dattie zich geweldig onder coke voelt)
Oud 12-11-2003, 14:52
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 11-11-2003 @ 13:29:
de beste, veiligste en goedkoopste drugs.
Is dat niet toevallig lachgas???
Oud 12-11-2003, 14:59
apekop123
apekop123 is offline
Trouwens dit kan ik wel aanraden: Salvia

de trip duurt ongeveer een kwartiertje dus je zou het zelfs in de pauze kunnen doen

Het leuke van salvia is dat je er helemaal mee weg kunt gaan. Met paddo's ben je meestal nog aardig in contact met de realiteit. Als je (genoeg) salvia neemt kun je zover komen dat je niet eens meer weet dat je leeft

En omdat de trip niet zo lang duurt kun je daarna nog uren over je trip nadenken.

ps. een combi van salvia+wiet is wat rustiger en duurt wat langer (misschien handig voor de 1e keer)
Reageren

Regels voor berichten