ik weet ook niet helemaal hoe dat zit, ik denk gewoon puur menselijk om dingen heel graag te willen hebben, en dat je, als je eenmaal dat doel hebt bereikt, denk van, mm ja fijn, en nu, dan ga je weer op zoek naar nieuwe doelen of dingen om te hebben.
als je iets eenmaal hebt bereikt dan kan je daar gewoon niet van blijven genieten, en ga je op zoek naar nieuwe dingen. en zo gaat dat door, en je zult overal en altijd mensen zien die dingen beter voor mekaar hebben dan jou, hoeveel geld, vrienden of materiële zaken je ook hebt. altijd is er wel iets. maar wees blij; als je niets meer hebt om te willen, om na te streven in het leven dan word je diepongelukkig, heus.
en alles wat je niet hebt is mooier dan wat je wel hebt. zo vreemd. onmogelijke liefdes zijn ook de liefdes waar je het meest verliefd op wordt. stel dat die liefde zich meteen op jouw schoot werpt, dan ben je daar eerst heel blij mee. en na een paar dagen is het alweer gewoon, vind je het normaal. het is ook gewoon zo dat dingen die je makkelijk kan bereiken, veel minder aangenaam worden ervaren, dan dingen die je bereikt door veel zwoegen en ploeteren.
kortom; alles wat je niet hebt maak je mooier dan het is, en alles wat je hebt waardeer je minder dan je misschien zou moeten doen.
nouja, hopelijk heb je wat aan mijn warrige gedachtengang