![]() |
|
![]() |
5min geleden lukte het me voor de ik weet niet hoeveelste keer niet om klaar te komen met mn broek aan, droogneuken dus.
voor mij is het dus onmogelijk maar mn vriendin heeft er minder moeite mee dan mij en ik kom op een andere manier wel aan mijn trekken ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nou ik kan wat vertellen uit eigen ervaring. Het kan dus WEL en niet zon beetje ook. Gister hebben mjn vriend en ik het weer gedaan en toen is het over de hele dag verspreid, zeg maar, 3/4 keer gebeurd. Het kan gewoon......waarom niet? Zijn * wordt toch gestimuleerd? Dus het kan wel............eerst dacht ik zelf van niet maar ja het kan dus wle
||
Citaat:
bij een meisje is een plekje van 1cm2 al genoeg om haar te laten komen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |