Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 14:55
Missty
Missty is offline
Hey Allemaal,

'k heb de afgelopen tijd nogal veel problemen gehad, ik kon ze nooit met iemand bespreken. Totdat ik een half jaar terug in de klas in huilen uitbarstte, ik had 't helemaal niet meer. Daarna ben ik met een leraar gaan praten die ik vertrouwde. We kregen best wel een goeie band en hij heeft me heel erg geholpen met m'n problemen.
Maar vanaf de tijd dat hij met me begon te praten over m'n problemen werd ik verliefd op em. (klinkt heel stom, maar oke).
Hij was echt de enigste die me begreep en ik kon zo goed met em praten (nu nog steeds trouwens).

Alleen het probleem is nu, dat ik nog steeds verliefd op hem ben, en ik weet echt niet wat ik ermee aanmoet. (hij weet trouwens zelf ook dat ik verliefd op em ben)

Heeft iemand van jullie misschien hetzelfde ofzo meegemaakt? Want ik voel me echt zo kl*te.

xxx Missty
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2002, 16:43
lady_x
lady_x is offline
Hij weet dat je verliefd bent op hem aan je reacties te zien ofzo? En hij vindt dat leuk denk je of niet?
Ik zou daar niet zo'n probleem van maken, ik heb het ook eens gehad lang geleden, ik vond het best leuk maar dat ging automatisch over na een tijdje.
Oud 20-05-2002, 11:00
Missty
Missty is offline
Bedankt voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 11:51
Squall
Squall is offline
leraars zijn vuile pedo´s i rest my case!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 12:04
Dotcom
Dotcom is offline
Wat vind je aantrekkelijk aan zo'n oude man?
Oud 20-05-2002, 13:14
Suusjuh
Suusjuh is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Wat vind je aantrekkelijk aan zo'n oude man?

ze heeft nie gezegd dat ut een oude leraar is...
Oud 20-05-2002, 17:43
*Little heaven
*Little heaven is offline
Heyzz meissie
Ik heb gewoon echt PRECIES hetzelfde als je wilt mag je me altijd mailen.Graag zelfs:lindavan_loon@hotmail.com
*knuffie*Linda
Oud 20-05-2002, 22:06
LittleLucille
LittleLucille is offline
bij mij op school zat een meisje (izz inmiddels van school af)
en zij werd verliefd op haar leraar en het scheen duz ook dat hij op haar verliefd was... ``het was een hele jonge leraar`` duz geen probleem toch... maar jah dan gaan er al snel van die rare roddels rond en zo weet je wel... ...

laatste nieuws wat ik van het stel gehoord heb iz dat ze een huis waren aan het zoeken om op zich zelf te gaan wonen...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 00:27
rockyj
rockyj is offline
Stomme vraag misschien maar is hij zich anders gaan gedragen tegen je toen hij weet dat je verliefd op hem bent?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 14:40
Missty
Missty is offline
Eigenlijk is hij zich niet echt anders gaan gedragen hoor
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 14:43
Tox
Tox is offline
Heeft hij eigenlijk ooit gezegd hoe hij jou ziet?

Is hij vrijgezel?

Hoe oud is deze leraar?

Hoe vaak per week spreek je hem en ook buiten school?
Oud 21-05-2002, 15:15
highlight
highlight is offline
ja, meer info is wel gewenst..
Oud 21-05-2002, 15:29
Missty
Missty is offline
Oke effe meer info dan maar

hij is, (niet schrikken) 43
Hij is niet vrijgezel
En ik zie hem iedere dag, + we mailen iedere dag
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 15:37
Tox
Tox is offline
Citaat:
Missty schreef:
Oke effe meer info dan maar

hij is, (niet schrikken) 43
Hij is niet vrijgezel
En ik zie hem iedere dag, + we mailen iedere dag
Zie je hem ook buiten school, en over wat voor een onderwerpen mailen jullie.

Ik vind het trouwens al redelijk ver gaan als een leraar elke dag mailt met zijn leerling, maar ik ken de situatie nie dus...
Oud 21-05-2002, 15:43
Missty
Missty is offline
Citaat:
Tox schreef:

Zie je hem ook buiten school, en over wat voor een onderwerpen mailen jullie.

Ik vind het trouwens al redelijk ver gaan als een leraar elke dag mailt met zijn leerling, maar ik ken de situatie nie dus...

Ik zie hem soms ook nog buiten school, laatst heeft ie me een keer naar huis gebracht omdat ik anders alleen moest fietsen.

Dat mailen is eigenlijk over koetjes en kalfjes. Maar eerst ook over allemaal problemen die ik had
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 15:46
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
Missty schreef:

Ik zie hem soms ook nog buiten school, laatst heeft ie me een keer naar huis gebracht omdat ik anders alleen moest fietsen.

Dat mailen is eigenlijk over koetjes en kalfjes. Maar eerst ook over allemaal problemen die ik had
Heeft hij nooit gezegd dat jullie nooit een relatie kunnen hebben ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 15:46
Tox
Tox is offline
Citaat:
Missty schreef:

Kijk ik vind persoonlijk dat het te ver gaat en dat hij als volwassene/niet vrijgezelle/leraar weet wat hij doet en dat hij weet dat dit nie kan.
Oud 21-05-2002, 15:53
lausie
lausie is offline
heyyy hoe oud ben jij?en hoe oud is hij??is die getrouwd?kuzzz lausie
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 15:55
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
Tox schreef:

Kijk ik vind persoonlijk dat het te ver gaat en dat hij als volwassene/niet vrijgezelle/leraar weet wat hij doet en dat hij weet dat dit nie kan.
Het is naar mijn mening niet echt verkeerd om het over koetjes en kalvjes & het primaire probleem te hebben.

Ook thuisbrengen zonder bijbedoelingen kan ik niet fout keuren
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 19:03
Brooklynn
Brooklynn is offline
Hai...
Ik heb het min of meer hetzelfde gehad... Vond een leraar wel leuk en zocht contact. Hij ging me bijles geven of zo... (Hij was wel maar 10 jaar ouder dan ik). Toen heeftie me een keertje meegenomen naar het winkelcentrum. We waren echt close... Hij heeft me een keer een lift naar huis gegeven, hij is bij mij thuis langs geweest om de computer te fixen... Ik denk dat hij mij ook wel leuk vond... De hele houding en manier waarop sprak het een beetje uit. Ook wij hebben een hele tijd gechat. Af en toe stonden er wat "dubbelzinnige" dingen in ("heb je me gemist?" "ja heeeeeeel erg" dat soort dingen).

Uiteindelijk sprak ik hem op een goed moment wat minder... En toen kwam ik er na 2 maanden achter dat hij een vriendin had gekregen.

Ik ben er heel lang kapot van geweest... Nu ben ik er weer overheen en verliefd op een collega... Die is ook weer ouder dan ik... Misschien val ik daar wel gewoon op, misschien is het toeval.

Lynn
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 20:47
Tox
Tox is offline
Citaat:
DeathKnight schreef:

Het is naar mijn mening niet echt verkeerd om het over koetjes en kalvjes & het primaire probleem te hebben.

Ook thuisbrengen zonder bijbedoelingen kan ik niet fout keuren
ja maar als een leraar die niet vrijgezel is en 43 jaar, elke dag mailt met een 14 jarige meid die verliefd op hem is en die hij weleens thuis brengt en die hij elke dag ziet
Oud 21-05-2002, 20:52
de abt van sion
de abt van sion is offline
Nog los van de totale (belachelijke) situatie: de leraar mág die verhouding niet eens aangaan. En jij mag de kat niet op het spek binden.
En vergeet niet: binnen een gezond-ademende verhouding bedraagt het leeftijdsverschil niet meer dan ca. twee jaar.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 20:53
Tox
Tox is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Nog los van de totale (belachelijke) situatie: de leraar mág die verhouding niet eens aangaan. En jij mag de kat niet op het spek binden.
En vergeet niet: binnen een gezond-ademende verhouding bedraagt het leeftijdsverschil niet meer dan ca. twee jaar.
helemaal mee eens, behalve dat ca. 2 jaar gedoe dat hoor ik hier vaker, damm stel ik was 28 en mijn vriendin 24 wat zou daar mis mee zijn (ik ben 18 en mijn vriendin 17, maar ff als voorbeeld)
Oud 21-05-2002, 21:51
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Blaat! Lekker relatief

Ennuh de bijbel zegt blah blah blah.. echt zo'n quote die totaal niet onderbouwd is.

Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 22:13.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 22:05
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ey meissie,

Je moet je-eigen gewoon laten aanduwen door die gast!
Oud 21-05-2002, 22:07
Brooklynn
Brooklynn is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
En dat laatste vind ik nou net onzin. Als je goed met elkaar kan opschieten, en je hebt raakvlakken! Wat is dan in godesnaam het probleem? Niet alle mensen van een bepaalde leeftijd zijn hetzelfde hoor!
Lynn
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 22:58
de abt van sion
Citaat:
DeathKnight schreef:

Blaat! Lekker relatief

Ennuh de bijbel zegt blah blah blah.. echt zo'n quote die totaal niet onderbouwd is.
Ik citeer niet uit de bijbel. Dus wat jij suggereert is ook bl...
Slaap lekker verder!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 01:00
~Crying Eyes~
~Crying Eyes~ is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Slaap lekker verder!
waarom wist ik van tevoren al dat jij weer met je gezeik, dat we al vaak genoeg hebben gehoord en ook nog eens van geen kanten klopt, in dit topic zou verschijnen?

Naja, die 2 jaar slaat dus echt nergens op. Op oudere leeftijd boeit dat niets meer. Op jongere leeftijd hoort het niet te boeien.
En ik ken een situatie waarin leraar - leerling wel een goede relatie hebben, al bijna 2 jaar, dus je moet niet zo generaliseren...

Eikel.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 12:51
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Slaap lekker verder!
Dat over die bijbel was een vergelijking die ik maakte. Jou commenteer getuigd alleen maar van een minimale intelligentie. Dus zeg maar nix voordat je je eigen nog belachelijker maakt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:15
Dotcom
Dotcom is offline
Ik denk dat je thuis geborgenheid en aandacht mist, en dit wel vindt in je leraar.
Omdat je 14 jaar bent, spelen je hormonen waarschijnlijk ook een rol.
Het is heel vervelend, maar ik zou als ik jou was afstand van hem nemen, en hem maar vergeten.
De tijd zal alle wonden helen, en dan op een dag komt de leuke jongen van jouw leeftijd die ook kan bieden wat hij biedt.
Oud 24-05-2002, 17:52
Missty
Missty is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Ik denk dat je thuis geborgenheid en aandacht mist, en dit wel vindt in je leraar.
Omdat je 14 jaar bent, spelen je hormonen waarschijnlijk ook een rol.
Het is heel vervelend, maar ik zou als ik jou was afstand van hem nemen, en hem maar vergeten.
De tijd zal alle wonden helen, en dan op een dag komt de leuke jongen van jouw leeftijd die ook kan bieden wat hij biedt.
Bedankt voor je reactie. Zal 't proberen!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:02
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
~Crying Eyes~ schreef:

waarom wist ik van tevoren al dat jij weer met je gezeik, dat we al vaak genoeg hebben gehoord en ook nog eens van geen kanten klopt, in dit topic zou verschijnen?

Naja, die 2 jaar slaat dus echt nergens op. Op oudere leeftijd boeit dat niets meer. Op jongere leeftijd hoort het niet te boeien.
En ik ken een situatie waarin leraar - leerling wel een goede relatie hebben, al bijna 2 jaar, dus je moet niet zo generaliseren...

Eikel.
woah pittige tante
Oud 24-05-2002, 18:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
DeathKnight schreef:

Heeft hij nooit gezegd dat jullie nooit een relatie kunnen hebben ofzo?
hij is niet eens vrijgezel! Dus waarom zou hij zeggen dat ze een relatie kunnen hebben?
ontopic: ik denk dat je deze man beter uit je hoofd kunt zetten. Niet eens in de eerste plaats omdat het een leraar is, of omdat hij zoveel ouder is, maar om het simpele feit dat hij al bezet is. Het zou niet eerlijk zijn, om hun relatie op het spel te zetten. Als die relatie uitgaat, kun je eventueel aan hem vragen of je ooit een kans maakt. Sterkte d'r mee.
Oud 24-05-2002, 19:20
de abt van sion
Citaat:
Anal Avenger schreef:

woah pittige tante
Ja, vooral dat "eikel" geeft aan hoe hoog ze zichzelf inschat...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 10:48
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Ja, vooral dat "eikel" geeft aan hoe hoog ze zichzelf inschat...
tadaaaaaaaaaa

iedereen mag zijn/haar mening toch uiten
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:41
de abt van sion
Citaat:
miss_virus schreef:

tadaaaaaaaaaa

iedereen mag zijn/haar mening toch uiten
Jazeker, daar zeg ik ook niets van. Integendeel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten