Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heyzz meissie
Ik heb gewoon echt PRECIES hetzelfde als je wilt mag je me altijd mailen.Graag zelfs:lindavan_loon@hotmail.com *knuffie*Linda
||
![]() |
Citaat:
Ik zie hem soms ook nog buiten school, laatst heeft ie me een keer naar huis gebracht omdat ik anders alleen moest fietsen. Dat mailen is eigenlijk over koetjes en kalfjes. Maar eerst ook over allemaal problemen die ik had |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ook thuisbrengen zonder bijbedoelingen kan ik niet fout keuren ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hai...
Ik heb het min of meer hetzelfde gehad... Vond een leraar wel leuk en zocht contact. Hij ging me bijles geven of zo... (Hij was wel maar 10 jaar ouder dan ik). Toen heeftie me een keertje meegenomen naar het winkelcentrum. We waren echt close... Hij heeft me een keer een lift naar huis gegeven, hij is bij mij thuis langs geweest om de computer te fixen... Ik denk dat hij mij ook wel leuk vond... De hele houding en manier waarop sprak het een beetje uit. Ook wij hebben een hele tijd gechat. Af en toe stonden er wat "dubbelzinnige" dingen in ("heb je me gemist?" "ja heeeeeeel erg" dat soort dingen). Uiteindelijk sprak ik hem op een goed moment wat minder... En toen kwam ik er na 2 maanden achter dat hij een vriendin had gekregen. Ik ben er heel lang kapot van geweest... Nu ben ik er weer overheen en verliefd op een collega... Die is ook weer ouder dan ik... Misschien val ik daar wel gewoon op, misschien is het toeval. Lynn |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ennuh de bijbel zegt blah blah blah.. echt zo'n quote die totaal niet onderbouwd is. Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 22:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lynn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Naja, die 2 jaar slaat dus echt nergens op. Op oudere leeftijd boeit dat niets meer. Op jongere leeftijd hoort het niet te boeien. En ik ken een situatie waarin leraar - leerling wel een goede relatie hebben, al bijna 2 jaar, dus je moet niet zo generaliseren... Eikel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat je thuis geborgenheid en aandacht mist, en dit wel vindt in je leraar.
Omdat je 14 jaar bent, spelen je hormonen waarschijnlijk ook een rol. Het is heel vervelend, maar ik zou als ik jou was afstand van hem nemen, en hem maar vergeten. De tijd zal alle wonden helen, en dan op een dag komt de leuke jongen van jouw leeftijd die ook kan bieden wat hij biedt.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ontopic: ik denk dat je deze man beter uit je hoofd kunt zetten. Niet eens in de eerste plaats omdat het een leraar is, of omdat hij zoveel ouder is, maar om het simpele feit dat hij al bezet is. Het zou niet eerlijk zijn, om hun relatie op het spel te zetten. Als die relatie uitgaat, kun je eventueel aan hem vragen of je ooit een kans maakt. Sterkte d'r mee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 22:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Algemene schoolzaken |
leraren pff ninke88 | 18 | 22-06-2005 18:02 | |
Algemene schoolzaken |