Advertentie | |
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk, dit seizoen is het wat saaier, doordat Schumacher met kop en schouders boven iedereen uitsteekt en doordat Verstappen buiten de boot is gevallen, maar volgend jaar of het jaar erna is het weer heel anders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou kapot is wel en groot woord vind ik.
Als je gewoon kijkt, dan zie je dat de Formule 1 nog goed in trek is, trekt nog veel publiek kijkcijfers zij goed. En tsja dat de teams het beter willen is logisch. Maar niemand heeft ook gezegd dat de F1 erg makkelijk was (om daar een team in te runnen) Das juist de uitdaging ervan, om een team op te bouwen en niks ![]() Daarom wouden de teams ook niet dat de F1 achter een decoder ging, anders zou de Formule kijkcijfers rg dalen en dan pas zou de formule 1 kapot gaan en dus gaan de iets mindere teams zoizo falliet aangezien ze dan geen inkomsten meer binnen krijgen. Maar tot nu toe vind ik het nog wel redelijk tot goed gaan met de formule 1 ![]() Enigste wat ik wel zou wilen zien is, dat ze niet meer zo achterdochtig zijn en dat ze die schermen gewoon verbieden Want om de Gp is het weer de ene naar de andre die hun spulen afschermd ![]() |
![]() |
|
Er is nu idd zeer weinig spanning. We moeten eigenlijk chumi een zware kwetsuren toewensen om nog een beetje wedstrijd te krijgen, en dat is jammer. Hopelijk dat de huidige kloof tussen de top-ploegen snel gedicht is, en dat we weer evenwaardige kampioenschappen krijgen.
Oplossingen zoals teamorders afschaffen lukt toch nooit. Een andere punten bedeling vind ik een betere optie. Ik vind het al jaren absurd hoe de huidige puntendeling is. Bv "10 - 8 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1" vind ik al een heel stuk aangenamer. Moet je de afgelopen seizoenen maar eens uitrekenen hoe het dan zit.
|||
Citaat:
Citaat:
|
wat mij nou leuk lijkt... zet Schumacher en Barrichello in een Arrows en laat de mindere coureurs de snellere auto's nemen... kijken of ie dan nog alles wint
maarja dat zal zowieso nooit gebeure dus ik droom maar weer lekkur verder ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Italië Sandersss | 41 | 10-09-2006 16:20 | |
Vrije tijd |
[F1] GP San Marino Sandersss | 25 | 24-04-2006 18:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] treurverbod Anetj | 12 | 29-06-2005 22:02 | |
Drugs & Alcohol |
Lsd? E Che Guevara | 95 | 02-05-2005 13:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Vrije tijd |
Formule 1, wie is de baas, wie beslist? Rhinus | 10 | 14-10-2002 18:29 |