Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eigenlijk doelde ik op je rijmpje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wel oppassen dat we niet weer eens overreden worden door andere landen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
och kom nou, eigenbelang is zowat de enige drijfveer, en of je nu door de Amerikanen of door anderen bestolen wordt, het maakt weinig verschil. Iets dat ik wel vind is dat de toestemming om die dingen af te schieten totaal belachelijk is, als Nederland die krengen koopt zijn het onze wapens, als de Amerikanen zonodig het gebruik willen controleren dan leveren ze die maar gratis. maar ja, Balkenende zit al tot aan zijn ellebogen in het achterwerk van Bush, dan kan je moeilijk je opeens vermannen en een eigen wil tonen. op zich zonde. Hoewel ik denk dat de Russen ook maar wat graag een variant zouden ontwikkelen en die voor de helft voor de prijs zouden verkopen..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je kijkt hoeveel tankopslag er voor olie is en wat voor leuk vuurtje dat kan geven, dan is die reden wel gegrond. En dient men het water ook in de gaten te houden. Wat ik trouwens wel een goed idee vind is een kleinere maar krachtigere taskforce die snel inzetbaar is. En ik vind de samenwerking met duitsland en zweden(geloof ik ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar het om gaat is de waarschijnlijkheid dat er via die weg wordt aangevallen en ik durf gerust te zeggen dat die kans zo ongeveer nihil is. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Snelle taskforce is met name bedoeld voor internationale conflicten zoals in Afrika |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zou ik het erg vreemd vinden als mijn vader überhaupt al hierheen zou komen. Nóg vreemder zou het zijn als hij zou zeggen dat hij is ontslagen, want hij heeft een eigen bedrijf. Die soldaten staan dan op straat, ja. En? Daar hebben we sociale zekerheid voor. We kunnen niet alles dat pure geldverspilling is in stand houden omdat het zo zielig is voor die mensen. Veel meer argumenten dan 'het bespaart geld' vind ik trouwens niet echt nodig om te bezuinigen op defensie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat zie je verkeerd. Bovendien is er zonder hoogopgeleid te zijn een scala aan mogelijkheden om te werken. Sterker nog, ik neem aan dat het grootste deel van de werkende bevolking niet hoogopgeleid is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'VS straffen Nederland bij afhaken Afghanistan' Verwijderd | 500 | 10-02-2006 00:52 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 26-01-2006 01:21 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Staking Zaterdag 2 Oktober Pierreke | 218 | 19-10-2004 11:17 | |
Wat doen onze Nederlandse mariniers in Irak? Optima | 81 | 07-08-2003 20:44 | |
De Kantine |
Ode aan Sinix... -Meisje- | 56 | 04-05-2002 07:29 |