Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zij daarentegen, als redeloze wezens, van nature voortgebracht om gevangen en verdelgd te worden, lasteren datgene, waarvan zij geen verstand hebben, en zullen in hun verdelging ook verdelgd worden, Judas 1,10 Zij echter lasteren al wat zij niet kennen en in hetgeen zij, gelijk de redeloze wezens, van nature weten, ligt hun verderf.
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet echt respectvol hoor... die post van jou! ![]() Maarre... ik geloof niet in die sprookjesverhalen die over een nog groter sprookje verhalen (God dus). Dus ik snap je punt ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
:-) Ik vraag me ook af of het psychologisch of wat op een of andere manier 'helpt' of dat het niks uitmaakt of je het binnenhoudt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Atheïstverdomme of Darwindomme klinkt niet zo goed. Net zo min als evolutietheoriegruwelijk endezo... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En de mensen die wel in een god geloven hoeven zich daarbij niet beledigd te voelen, omdat ze er nog altijd zelf over beslissen dat ze in hun god geloven of niet.
||
Citaat:
Kijk stel je geeft erg om je vrouw, en je hoort op straat allemaal mensen haar naam als scheldwoord gebruiken, of als een vloekwoord, dan voel je je daar niet heel prettig bij, to say the least. Goed God is niet te vergelijken met je vrouw, maar voor sommige betekend God nog veel meer dan wat voor persoon dan ook.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Yes we have a honest sinner!! Misschien kunnen we een praatgroep beginnen, of een creatieve knutselhoek, kunnen we nieuwe scheldwoorden verzinnen die niet God/mens lasterend zijn.. jaaa laat de dieren maar eens aan de beurt zijn
|
![]() |
||
Citaat:
verder heeft RanC hier gelijk; er werd eerder geklaagd over gebrek aan respect? exact dezelfde zaak, maar nu met ander onderwerp en lijden voorwerp.... ik kreeg na de laatste 'beledigende post' een PM op hoge poten, leuk en aardig, maar make it happen zou ik zeggen
Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 23:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ik er in het voorbijgaan nog een paar gelovigen enorm mee op hun ziel kan trappen is dat alleen maar mooi. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je beetje sosiaal persoon bent en beetje aan de medemens denkt zeg je gewoon geen godverdomme maar au!?!? makkelijk zat lijkt mij? |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |