Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens jammer dat je die collectie weg doet, er zitten een paar fraaie exemplaren bij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar iig Lost in translation + italian job voor 12.50 incl. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
37.50 incl niet, verzendkosten is 2€ en 35.50€ voor die 5 is me te weinig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Scarface 12,99, The Wedding 6,99, American History X 6,99 = 27 euro helemaal nieuw, en dan vraag jij er 30 voor :roll Laatst gewijzigd op 19-10-2005 om 13:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() fernando torres; ik heb rambo een pm gestuurd over scarface, voordat ik zag dat je nog gereageerd had. Als ik geen reactie terug krijg van hem, dan 20€ voor die drie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je dan nog interesse? 50 first dates is nieuw 14.95 (frs), 10 incl? Elephant wil testout.com ook, even afwachten wat ze doet... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verzendkosten zijn 1.17 x 2 |
![]() |
||
Citaat:
10 euro voor 50 first dates is goed ja, en hoeveel vraag je voor de 6 losse delen voor sex and the city dan(alle delen samen)? Zitten die wel gewoon in zo'n kartonnen hoesje zeg maar? ![]() en ik woon in Eindhoven, weet niet of je dat makkelijker vind dan vesturen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weeg ze straks even en dan hoor je het ![]() pm even naar welk adres je het wil hebben? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zie nu je edit van vorige post pas, hans teeuwen// met een breierdeck. Die is 19.99 nieuw, 10 euro? Die sex and the city delen zijn bij frs bij elkaar 119.95€ (in 1 koop), 60 euro? Eindhoven is idd wel makkelijker denk ik, waar ergens? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Uhm wat zeg je vannnnn 70 euro voor alles? Aangezien jij de shoebox er ook niet bij hebt, die los 15 euro kost (ff pingelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 20€ voor cruel intentions (inderdaad met Ryan Phillipe en Sarah Michelle Gellar), freaky friday, king arthur, along came polly ,Shouf Shouf Habibi bij elkaar bedoel je? ![]() Dat is wat weinig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dan zal ik mijn spaarrekening maar es plunderen daarvoor ![]() Zijn de dvd's wel onbeschadigd enzo? (zal wel hoor, maar vraag het toch even ![]() En station Eindhoven is misschien voor ons beide het makkelijkst of niet? Dan pm-en we maar voor verdere details, dan blijft het topic overzichtelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb net gekeken, de dvd's zelf zijn natuurlijk helemaal goed, niks mis mee. Alleen zie je op de hoesjes hier en daar wat gebruikskrasjes (op 2 van de 6). Niks dramatisch, maar ik zeg het vantevoren maar even ![]() & station eindhoven is voor mij iig wel het makkelijkste denk ik zo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||