| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens jammer dat je die collectie weg doet, er zitten een paar fraaie exemplaren bij. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar iig Lost in translation + italian job voor 12.50 incl. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
37.50 incl niet, verzendkosten is 2€ en 35.50€ voor die 5 is me te weinig. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Scarface 12,99, The Wedding 6,99, American History X 6,99 = 27 euro helemaal nieuw, en dan vraag jij er 30 voor :roll Laatst gewijzigd op 19-10-2005 om 14:13. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() fernando torres; ik heb rambo een pm gestuurd over scarface, voordat ik zag dat je nog gereageerd had. Als ik geen reactie terug krijg van hem, dan 20€ voor die drie? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je dan nog interesse? 50 first dates is nieuw 14.95 (frs), 10 incl? Elephant wil testout.com ook, even afwachten wat ze doet...
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
verzendkosten zijn 1.17 x 2 |
|
|
|
||
|
Citaat:
10 euro voor 50 first dates is goed ja, en hoeveel vraag je voor de 6 losse delen voor sex and the city dan(alle delen samen)? Zitten die wel gewoon in zo'n kartonnen hoesje zeg maar? ![]() en ik woon in Eindhoven, weet niet of je dat makkelijker vind dan vesturen? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weeg ze straks even en dan hoor je het pm even naar welk adres je het wil hebben? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zie nu je edit van vorige post pas, hans teeuwen// met een breierdeck. Die is 19.99 nieuw, 10 euro? Die sex and the city delen zijn bij frs bij elkaar 119.95€ (in 1 koop), 60 euro? Eindhoven is idd wel makkelijker denk ik, waar ergens?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
, maarja heb een beetje een dvd- kooptic dus ik moet het hebben Uhm wat zeg je vannnnn 70 euro voor alles? Aangezien jij de shoebox er ook niet bij hebt, die los 15 euro kost (ff pingelen )
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is goed
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 20€ voor cruel intentions (inderdaad met Ryan Phillipe en Sarah Michelle Gellar), freaky friday, king arthur, along came polly ,Shouf Shouf Habibi bij elkaar bedoel je? ![]() Dat is wat weinig
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
dan zal ik mijn spaarrekening maar es plunderen daarvoor Zijn de dvd's wel onbeschadigd enzo? (zal wel hoor, maar vraag het toch even ) En station Eindhoven is misschien voor ons beide het makkelijkst of niet? Dan pm-en we maar voor verdere details, dan blijft het topic overzichtelijk
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb net gekeken, de dvd's zelf zijn natuurlijk helemaal goed, niks mis mee. Alleen zie je op de hoesjes hier en daar wat gebruikskrasjes (op 2 van de 6). Niks dramatisch, maar ik zeg het vantevoren maar even & station eindhoven is voor mij iig wel het makkelijkste denk ik zo |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd