Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als ik ruzie krijg met mn ouders zeggen ze zoiets van 'anders blijf je maar bij hem, want daar is het toch altijd beter.' Dat doet me ook pijn, maar ik hoef toch niet te zeggen dat het daar klote is, terwijl het daar wel gewoon allemaal normaal gaat...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik wil alleen advies.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft in ieder geval niet een uiterlijk waar hij zich bij een bepaalde groep zou kunnen horen. En ik ook niet. En we gaan dik 8 maanden met elkaar, en het leeftijdsverschil is 1,5 jaar, dus dat lijkt me geen probleem. Wel een punt: we zien elkaar alleen in het weekend, maar wat zouden ouders daar tegen kunnen hebben?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb verder niet echt tips voor je, het lijkt me een vervelende situatie. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn moeder zei net weer iets opvallends tijdens het eten. 'Komt hij dit weekend weer? Want dan moet ik er wel rekening mee houden. En ik heb geen zin om weer de hele tijd op mijn tenen te lopen.'' En de andere keer zegt ze: 'Het maakt niet uit, want ik heb nooit last van jullie. Ga maar lekker jullie eigen gang.' Wat wil ze nou??? Hij gedraagt zich echt heel goed, en heeft nooit iets verkeerds gedaan.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Psychologie |
ik houd niet van mijn ouders Lost_Girl | 31 | 28-03-2005 21:11 | |
Liefde & Relatie |
Verschil tussen ouders ivm gezinsuitbreiding The Senna Fan | 25 | 24-11-2004 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
mijn ouders willen in gezinstherapie CodeName Egg | 13 | 11-03-2003 15:16 | |
Psychologie |
mijn ouders o0BeKsKuH0o | 15 | 16-02-2003 12:56 |