Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2004, 10:44
riva
riva is offline
Hey!

Ik heb een beetje een probleem, en ik vroeg me af of jullie dit
ook misschien hebben of gehad hebben?

Eerst had ik altijd ongelovelijke zin in sex en als mn vriend er was
hadden we het zovaak mogelijk ( ongeveer 3 a 4 keer per dag en dan een uur a half uur per keer)
maar nu sinds 2 weken, heb ik echt geen zin meer en dit vind ik erg vervelend voor mn vriend maar zelf zit ik er ook mee. 's avonds en hij is geil doet het me niks en wil ik ook geen sex.
Ik slik sinds 6 maanden de pil, maar ben wel gewisseld sinds een maand van de pil in de avond naar in de ochtend nemen. maar ik denk dat dat er niks mee te maken hgeeft?

Alvast bedankt
lkus riva
Oud 20-12-2004, 10:52
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ben je gewoon op je vriend uit gekeken? Want als je nog van em houd en je vind em leuk etc etc dan is t toch moeilijk geen zin in sex te hebben... Dus kijk eerst maar bij jezelf of je em nog wel leuk vind.
Oud 20-12-2004, 11:02
Billy_bob
Billy_bob is offline
Kan me voorstellen, als je het 3 a 4 keer per dag doet en dan nog lang ook, dat je er een keer even genoeg van hebt , als het zo vaak doet dan wordt het op een begeven moment te gewoon, en is de sex-drive weg....Althans dat ervoor ik zo, te vaak brengt minder spanning
Oud 20-12-2004, 11:10
Verwijderd
Misschien is het gewoon een soort van 'routine' voor je geworden..
Omdat je het zo vaak zo veel gedaan hebt.. Kon je zo'n beetje iedere dag de klok erop gelijk zetten wanneer je sex ging hebben..
Dat haalt de hele spanning weg.. Het is wel leuk, zekers, zo vaak mogleijk sex per dag(ik zeg er ook geen nee tegen).. Maar als je dat blijft doen, dag in dag uit, iedere x dat je mekaar ziet.. Dan gaat er na een tijdje tog iets missen van de spanning en de 'speciaalheid'.. Dan gaat het na een tijdje als een robot.. hup weer sex *kleren uit* *beffen* *trekken* *erin* *klaar*..(bijvoorbeeld).. Dan kan je het bijna dromen hoe het iedere keer gaat.. en is het zeker niet meer leuk..
Het hoort gewoon iedere x weer 'spannend' te zijn wat 'we' nu gaan doen om mekaar te verwennen en wanneer dat gebeurt.. neit 'zoals iedere dag om 12uur, 4uur en 20uur..' maar gewoon ineens als we er allebeiz in in hebben.. En als dat betekent eens een keertje een dag niet.. dan niet.. Maar het houdt in ieder geval de spanning erin.. Als het iets niet moet zijn, dan is het een routine-klus..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten