Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik wou dus op dat oude computertje dat ik boven heb staan ook Linux draaien, als enige besturingssysteem dan. Ik heb Mandrake Linux vanavond ook geïnstalleerd op die oude computer. Dit werkt alleen niet echt goed. De fonts blijven heel erg klein... Terwijl ie de meeste fonts wel vindt. De X Font Server wordt wel succesvol gestart. De Font Server staat ook in het pad, in XF86Config-4: FontPath "unix:/1" (zoiets dan). En het configuratiebestand van de Font Server zelf bevat ook juiste fontpaden. De directories waarin de fonts zitten hebben allemaal een fonts.dir bestand erin. En ik heb ook nog eens het commando mkfonts (iets in die strekking) gegeven, en toen in KDE: "xset fp rehash". Verder verschilt het uiterlijk van het opstarten met dat van deze computer... 't Is erg raar, maar waar. Een ander ernstig probleem is dat het herstarten er altijd voor zorgt dat de computer vast blijft zitten. Dit is zowel in de console zo als in KDE. Op deze computer heb ik daar geen problemen mee. Wel was X zo geconfigureerd dat je de desktop moest scrollen hier. Maar dat lukte me wel om normaal te krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dan snap ik je keuze helemaal!
http://gathering.tweakers.net/forum/...ssage/12444624 misschien is dit iets, of is dit te "slecht"? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Info: ftp://ftp.slackware.com/pub/slackwar...-YOUR-HELP.txt En erm.. XFCE ![]() |
![]() |
||
Citaat:
XFCE 0wns idd, ga 'm installeren zodra ik Slack10 heb ![]() Heb zojuist m'n geluidskaart aan t werken gekregen |
![]() |
|
Tip: FreeSBIE 1.1.
![]() LiveCD gebaseerd op FreeBSD. Opstarten van CD en type startx. En je komt in XFCE met Firefox, Thunderbird en een hoop andere progs. www.freesbie.org
|
|