Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2004, 17:55
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Ik zal beginnen met forefox. Sinds een tijdje heb ik deze browser, maar hij zuigt heel veel cpu weg. Het is "normaal" dat hij 60-90 % van mijn cpu gebruikt en volgens mij hoort dit niet. Ik heb normaal 4 tabs open staan en in geen van die tabs draait een zwaar iets, alleen gewone websites. Wat kan ik hier aan doen?

Ten 2e: ik gebruik trillian pro 2 en normaal rename ik alle mensen die ik in mijn lijst heb staan, maar sinds kort is het zo dat als ik iemand rename en ik start trillian opnieuw op, dan is de persoon niet meer gerenamed. Ook is het zo dat als ik away-messages aanpas of nieuwe maak en ik start trillian opnieuw op, dan staat het gewoon weer op de oude manier. En de nieuwe mensen die in mijn lijst staan moet ik steeds opnieuw toevoegen als ik trillian opnieuw opstart. Ik krijg dan steeds die schermpjes van add user to contactlist. Opnieuw installeren helpt niet, wat moet/kan ik doen, want het is gruwelijk irritant om steeds alles opnieuw te moeten doen.

M.v.g.

Lammuh_Eikol
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2004, 09:44
Manuzhai
Manuzhai is offline
Firefox: probeer eens om je profile te verwijderen en een nieuwe te beginnen. Wel even je bookmarks van te voren exporteren!

Zie ook: firefox -p.

Trillian: heb je je user preferences opgeslagen in je Windows user directory, of in je Trillian user directory? Heb je toevallig zin om up te graden naar Trillian 3? Dat lost waarschijnlijk ook je probleem wel op.
Oud 21-12-2004, 10:08
nobodysbitch
nobodysbitch is offline
Firefox gebruikt bij mij echt amper CPU...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 12:50
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
LamMuH_EiKoL schreef op 20-12-2004 @ 18:55 :
Ten 2e: ik gebruik trillian pro 2 en normaal rename ik alle mensen die ik in mijn lijst heb staan, maar sinds kort is het zo dat als ik iemand rename en ik start trillian opnieuw op, dan is de persoon niet meer gerenamed.
Ja, dat heb ik ook, dus bij iemand die de godganse tijd anders heet maak ik een metacontact aan.
Oud 22-12-2004, 11:11
Enlightenment
Enlightenment is offline
Heb je soms Firefox geupgrade zonder de oude te uninstallen? Dat is wel verplicht namelijk, lees de release notes eens. Nieuw profiel zou niet hoeven.
Oud 22-12-2004, 11:33
M@rco
M@rco is offline
Vanaf 1.0 niet meer, toch? Dacht iig dat ze dat wel eens zouden fixen.
Oud 22-12-2004, 15:34
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Ik heb net trillian pro 3 geïnstalleerd en de problemen met trillian zijn nu opgelost. Ik zit alleen nog met firefox. Ik heb inderdaad de nieuwe firefox geïnstalleerd zonder de oude te verwijderen, maar ik dacht dat dat wel kon omdat ik gewoon een update scherm kreeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten