Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ff geen xtc nemen, maar dat spreekt voor zich
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
/edit: wat heb jij trouwens dikke tieten voor 15 jaar ![]()
||
Citaat:
...trouwens, als je veel vitamientjes eet, pis je ze meteen weer uit, je hebt gewoon een bepaalde hoeveelheid per dag nodig en als je meer eet heb je dr nix aan, je kan er hooguit iets aan je nieren door krijgen
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Een angstaanval moet je echt niet te lichtjes opvatten, niet dat gewone paranoïde-achtige wat je bij cannabis ook wel heb, maar echt doodsangsten uitstaan om niets. Zoals ik beschreef. Ik had op dat moment maar één wens en dat was een doosje Xanax.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Precies, onverklaarbare doodsangst. Psychologische kwaal? Weet je toevallig hoelang je er nog last van kan houden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet hoe lang het duurt, bij mij is het geleidelijk over gegaan als ik minder drugs ging gebruiken... Jij had het over weken... Hoeveel XTC heb je gebruikt? Hoe vaak? Coke ofzo erbij? En hoe lang geleden? En kun je die angsten beschrijven? XTC vind ik iig helemaal niet meer fijn nu. Ik krijg er niet direcht 'doodsangsten' van, maar het voelt wel ongemakkelijk en paranoïde. Op dit moment voel ik me ook best angstig en vaag, en kwetsbaar, terwijl er helemaal niks is. Ongetwijfeld komt dat door drugs die ik vanmiddag heb genomen die net aan het stoppen is met werken. Maar op momenten als zulke komt dat angstige/kwetsbare gevoel weer terug. En op sommige andere momenten ook. Ik heb gewoon het gevoel dat ik psychologisch aardig instabiel ben geworden door drugsgebruik, niet op z'n minst door XTC.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() beetje laat nu he...volgende X moet je maar ff pmen als je zoiets doet, dan hou ik mn betweterige mond wel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En over m'n drugs geval: Tsjah, soms hoorde ik dingen enzo en werd ik er bang van, maar soms kon het ok leuk zijn. Maar dat was al nadat de xtc was uitgewerkt. |
![]() |
||
Citaat:
depressie wordt veroorzaakt (teminste, als het komt door drugs) doordat de aanmaak van o.a. serotonine en dopamine verstoort wordt waardoor er hier een tekort van optreedt en je je dus neerslachtig en vermoeid voelt. nouja, ook voor paranoide is er zo een verklaring, die ken ik niet. maar ze hebben dus allemaal een lichamelijke oorzaak. en @ jolankaas: 15 en xtc?? redelijk dom
||
Citaat:
maarja, als ik je posts hier en op andere fora bekijk valt er bij jou toch niet bijzonder veel stuk te maken
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo dom benk nou ook weer niet.. |
![]() |
||
Citaat:
en okee, dan zou ik maar rustig aan doen als k jou was ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Paniekaanvallen xxChange | 3 | 25-11-2008 12:56 | |
Psychologie |
Wat is een paniekaanval? fizzle-fluffy | 50 | 17-10-2008 16:40 | |
Psychologie |
Paniekaanval Love_Fulfilled | 10 | 16-10-2004 22:12 | |
Psychologie |
Paniekaanvallen? Terra | 14 | 22-08-2004 21:14 | |
Psychologie |
examen-->met paniekaanvallen en agorafobie devilcat | 2 | 26-05-2004 15:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Paniekaanvallen/angsten voor overgeven/depressieviteit 5555555 | 4 | 09-12-2001 16:41 |