Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2004, 19:26
I love stars
I love stars is offline
Niet als een pijn maar als een soort rilling waar iets aan gedaan moet worden. Dan kan je niet meer stil zitten , niet meer concenteren en je moet met dingen gaan smijten

Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 16:04
Flip!
Flip! is offline
Oud 22-12-2004, 16:13
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Kan wel. Zijn toch je zenuwen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 18:25
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Flip! schreef op 22-12-2004 @ 17:04 :
Ik zei al het is een btje een rare vraag maar ik zou het graag willen weten? En hoe je het het beter zou kunnen bedwinger. Het lukt me namelijk met moeite.
Oud 22-12-2004, 18:26
Verwijderd
Ga sporten, je hebt teveel energie.

Maar hyperactiviteit is volgens mij meer een soort iets wat je helemaal hebt, niet alleen in je rug.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 18:30
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-12-2004 @ 19:26 :
Ga sporten, je hebt teveel energie.

Maar hyperactiviteit is volgens mij meer een soort iets wat je helemaal hebt, niet alleen in je rug.
Ja, ok maar als ik het daar voel is het nauwelijks te bedwingen.

En het is nu winterstop!!!!!!!!!!!!!

Maar ik ren altijd door mijn huis heen , maar ik kan altijd nog in de kelder rondjes gaan rennen
Oud 22-12-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 22-12-2004 @ 19:30 :
Ja, ok maar als ik het daar voel is het nauwelijks te bedwingen.

En het is nu winterstop!!!!!!!!!!!!!

Maar ik ren altijd door mijn huis heen , maar ik kan altijd nog in de kelder rondjes gaan rennen
Dat het winterstop is wil niet zeggen dat je niet kan sporten, toch?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 18:39
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-12-2004 @ 19:36 :
Dat het winterstop is wil niet zeggen dat je niet kan sporten, toch?
nouw wat dan? Ik dans sowieso al drie uur op mn kamer per dag (lees springen)
Oud 22-12-2004, 18:45
Verwijderd
je kunt in elk geval stress in je rug voelen... en als je inactief bent terwijl je dat niet wil, dan kan dat misschien stress veeroorzaken

Laatst gewijzigd op 22-12-2004 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 18:58
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-12-2004 @ 19:45 :
je kunt in elk geval stress in je rug voelen... en als je actief bent terwijl je dat niet wil, dan kan dat misschien stress veeroorzaken
Ik voel het weleens in de klas. Bijv. vroeger (hihi) in groep 5 kon ik het niet controlleren en toen weigerde ik ook huiswerk te maken , kon me niet concentreren en ging toen maar met voeten op tafel zitten enzo .
Oud 22-12-2004, 19:00
Verwijderd
ik bedoelde inactief, niet actief
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 19:01
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-12-2004 @ 20:00 :
ik bedoelde inactief, niet actief
o ok
Oud 23-12-2004, 15:51
Cookie
Cookie is offline
ja ik heb het ook wel eens...
rilling in je rug en dan moet je rondjes rennen......of dan gaat de radio keihard aan en ga ik gek doen.........leuk tog?
maar ik kan me nog wel concentreren....naja een beetje dan..
Oud 23-12-2004, 17:35
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 23-12-2004 @ 16:51 :
ja ik heb het ook wel eens...
rilling in je rug en dan moet je rondjes rennen......of dan gaat de radio keihard aan en ga ik gek doen.........leuk tog?
maar ik kan me nog wel concentreren....naja een beetje dan..
nou in school is het minder

Voordel is tijdens een hockey wedstrijd, hoor je je mannetje (vrouwtje dus ) na de eerste helft zeuren van ik ben moe mn mannetje loopt de hele tijd heen en weer . en dan krijg je een andere .
Oud 23-12-2004, 17:48
Verwijderd
Als je er echt last van hebt op school enzo, dan kan je misschien eens naar de dokter gaan. Maar wanneer je het soms gewoon hebt en even raar moet springen en dansen en doen, dan kan het natuurlijk geen kwaad, dat heb ik ook wel eens (en dan zowel lichamelijk als geestelijk, mijn ouders, zus en vriend kijken niet raar meer op wanneer ik kwakend de kamer door ren).
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:52
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-12-2004 @ 18:48 :
Als je er echt last van hebt op school enzo, dan kan je misschien eens naar de dokter gaan. Maar wanneer je het soms gewoon hebt en even raar moet springen en dansen en doen, dan kan het natuurlijk geen kwaad, dat heb ik ook wel eens (en dan zowel lichamelijk als geestelijk, mijn ouders, zus en vriend kijken niet raar meer op wanneer ik kwakend de kamer door ren).
ja da heb ikdus ook...... ik ga altijd tikkerjte spelen met alles en iedereen....

Regels voor berichten