Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De nederlandse stemmen zijn bij wijze van uitzondering bij B&W juist wel heel erg goed. Maar dit is een kwestie van smaak.
kijk op www.bwgame.com , daar was ooit de engelse soundpack te downloaden.
|
ftp://ftp.planet-multiplayer.de/site...-textpatch.zip
"Doel opslaan als..." De patch werkt iig wel met Black & White, ik weet niet meer zeker of ie ook werkt als je de expansion speelt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"hongerrrrrrrr, wij hebben honger" "je kan me lekker toch niet pakken!"
||
Citaat:
hahahaha en wie heeft je dat verteld? Eerst nog maar eens een 'paar' maanden wachten voordat deel 2 uitkomt, en dan is het nog helemaal wel de vraag ze daadwerkelijk aan deel 3 gaan beginnen... Lionhead heeft nogal wat tegenslagen gehad (stoppen aan BC, Unity gecanceled en Fable als tegenvaller...) Wacht eerst maar eens op deel 2 voordat je over 3 gaat praten... Dat is echt nog niet aan de orde...
||
Citaat:
![]() Krijgt hardstikke goede commentaar hoor
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://business.timesonline.co.uk/ar...314871,00.html Lionhead zit dus voorlopig financieel gezien wel goed en zal nog wel wat games produceren hoor. |
![]() |
|
De FAQ op http://www.planetblackandwhite.com gaat zelfs nog verder dan mij:
So, what's next? Is there going to be a B&W3? Well... yes. And a B&W 3, 4 and 5 apparantly. According to Peter Molyneux, the developers have already planned the Black and White series up until the fifth (and supposedly, final) title. With each new game comes a new era in the lives of the villagers, as they grow more advanced. Each title steps us forward through the ages, and it's very possible that Black and White 5 will be set in... *drumroll* The Future, and Beyond! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
das wel realistisch dus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik zeg ook niet dat ze er niet aan gaan werken... Ik zeg dat ze er over een paar maanden zeker nog niet aan gaan werken. Ik was verbaasd dat je dacht dat ze er al zo vlug aan zouden gaan werken terwijl BnW2 er echt nog wel wat maanden over doet hoor. Die is er zeker niet binnen een half jaar, PM heeft geleerd van zijn fouten bij Fable en zal dit keer zijn spellen niet meer zo afraffelen. Dat er 5 BnW series komen was al bekend voordat ze daadwerkelijk met deel 2 bezig waren. Maar of 3,4 en 5 daadwerkelijk komen... dat ligt helemaal aan hoe BnW2 uitpakt...
|
![]() |
|
|