Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dan kun je het nt-bootmenu ook meetellen (4 seconde is dan trouwens wel snel) ik 49 seconde (win me) en afsluiten 3 seconde (win me) ik 1.56 minuut (win xp) en afsluiten 45 seconde (win xp)
||
Citaat:
http://apollo.frd.dhs.org/
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel vervelend als ik in de BIOS wil, dan zet ik altijd eerst de monitor aan en dan de PC ![]() Linux start bij mij ontieglijk snel, komt door de 2.4.18 kernel. Windows 2000 laat wel ff op zich wachten, waarschijnlijk 1 minuut ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zat al een keer boven de 300 dagen ![]() |
![]() |
|
![]() |
OpenBSD doet er 2 minuten over tot routing, NAT en SSHd werkt. XP doet ik schat een minuutje over tot ik kan inloggen. Linux doet er ook een minuutje over.
|
mijn router is al 123 dagen up:
8:09pm up 123 days, 4:15, 1 user, load average: 0.00, 0.00, 0.00 verder doet win2k op bak met een 900MHz-processor en 256 mb ram er zo'n minuut of 3 of 4 (gok ik) over om op te starten. linux (lfs) doet er zo'n 20 seconden over.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast wou hij niet booten van de CD. Ook niet van kant en klare. Heb toen uiteindelijk een floppy gebruikt en dan de pakketten gehaald van de CD, vind ik wel minder. Ik heb al enkele PC's zonder floppy drive (zit een nl. een ZIP-100 in), dus dat is een beetje vervelend ![]() Maar goed, ik heb er weer Debian opgezet, uiteindelijk toch gewoon het fijnste vind ik. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
http://sage.uniforum.org.nz/bootable.html Ik doe zelf een FTP install, is veel makkelijker IMHO. Citaat:
Btw: no offense
Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 22:37. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 12:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmm. En hoe vond je het? Wat heb je allemaal geprobeerd? Waarom kies je voor Debian en niet voor OpenBSD? En wat zijn de precieze functies van de computer? Ik ben benieuwd ![]()
|
|