Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2005, 17:32
*carmen*
*carmen* is offline
Lang verhaal, 'k hoop dat jullie het willen lezen!
Vijf weken geleden heb ik een leuke jongen leren kennen in een discotheek bij ons in de buurt. Mijn doel was eerlijk gezegd niet om er iets aan over te houden (een relatie ofzo). Maar goed, hij dacht daar blijkbaar anders over en haalde zijn telefoonnummer en msn-adres.. die ging die even ergens op schrijven en vervolgens kreeg ik deze. De volgende dag heb ik hem dan wel gesmst. We hebben een paar keer gechat, heel gezellig.. leuke sms-sessies gehad.. maar het werd steeds minder. Hij heeft het ontzettend druk met werken en werkt op hele vreemde tijden. Dus we konden eigenlijk niet iets afspreken, dit hebben we ook niet gedaan. Ik heb toen hem gesmst dat we misschien beter konden stoppen, want het zou zo niet gaan werken en niets zou het worden. Daar was hij het wel mee eens, vond het jammer maar het was nu even niet anders. Nou goed, later had ik hier best spijt van want hij was wel echt leuk dacht ik. Vorige week heb ik met een andere jongen gezoend, eigenlijk was dat een beetje een k*tactie.. om hem een hak te zetten. Waarschijnlijk heeft dat gewerkt, want gisteravond heeft hij met een ander meisje gezoend. Ook voor mijn neus, netzoals ik bij hem had gedaan.
Wat nu? Eigenlijk wil ik hem nog wel vaker weer zien, kijken of het iets zou kunnen worden. Denken jullie dat dit zou kunnen werken? Of moet ik het gewoon laten gaan? En verder gaan zonder hem?
Maar hoe krijg ik dit voor elkaar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2005, 17:36
clubje
clubje is offline
je lijkt me een oppervlakkige mens

en of ik je kan helpen? nee, sorry
Oud 02-01-2005, 17:38
*carmen*
*carmen* is offline
dit heeft niets te maken met oppervlakkig zijn of niet.. want ik ben eigenlijk totaal niet oppervlakkig! dat als punt 1 !
Het gaat er gewoon om, dat ik niet dacht dat het wat zou kunnen worden omdat hij altijd aan het werk is.. iets wat ie zelf ook jammer vind. Maar het is gewoon iets uit de hand gelopen.. hoe maak ik dit nu weer goed!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 17:42
Methuselah
Methuselah is offline
Zo te lezen hebben jullie elkaar allebei gekwetst. Gaat vroeg of laat sowieso terug opspelen, als jullie nog contact blijven houden met die "spanning" tussen jullie...
Oud 02-01-2005, 17:42
elledc
elledc is offline
Citaat:
clubje schreef op 02-01-2005 @ 18:36 :
je lijkt me een oppervlakkige mens

en of ik je kan helpen? nee, sorry

TS: ik zou niet teveel meer hopen als ik jou was... tenzij je niet meer met andere jongens zoent in zijn aanwezigheid
Als je hem wilt, ga er dan voor, specifiek voor hem dan. Je kan toch blijven sms'en met hem? OOk al heeft ie weinig tijd. Doe vooral geen dingen overhaast.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 17:44
*carmen*
*carmen* is offline
Ja, niets overhaast doen is misschien niet zo'n goede optie. Ik ben nogal ongeduldig. Ik wist dat hij het enorm druk heeft met net een nieuwe baan, 1,5 uur van hier en daarbij nog werk hier in de buurt ook. Maar na 2 weken leuke smsjes en msnen zeg ik al dat het waarschijnlijk niets gaat worden... eigenlijk baal ik gewoon enorm van mezelf.
'k kan hem af en toe nog wel even een paar leuke smsjes sturen.. misschien dat ie dan wel weer reageert.. op dit moment doet hij dat namelijk niet meer. Wat misschien ook niet zo raar is.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 17:50
elledc
elledc is offline
Ik denk dat het beste is dat je een tijdje niets meer van je laat horen. Laat het rusten... probeer het misschien eens binnen enkele weken opnieuw..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 17:51
*carmen*
*carmen* is offline
dat laatste is wel een beroep op mijn zelfdiscipline.. nou ja, ik heb het deze week toch druk zat. misschien dat het gaat lukken!!
Dankje voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 17:52
clubje
clubje is offline
Natuurlijk reageert ie niet, als je voor z'n neus zomaar met een ander gaat zoenen.

Daarbij, als je toen vond dat het niet ging lukken omdat ie te veel werkt, kan dat toch nog niet veranderd zijn, in de veronderstelling dat hij nog altijd werkt...
Oud 02-01-2005, 17:52
OceanEye
OceanEye is offline
Als je hem terug wilde waarom zoen je dan met een andere jongen om hem een hak te zetten. Dat snap ik niet zo goed. Maarja ik zou het er gewoon met hem over hebben.
Oud 02-01-2005, 17:56
*carmen*
*carmen* is offline
Citaat:
OceanEye schreef op 02-01-2005 @ 18:52 :
Als je hem terug wilde waarom zoen je dan met een andere jongen om hem een hak te zetten. Dat snap ik niet zo goed. Maarja ik zou het er gewoon met hem over hebben.
Het was ook niet echt van tevoren gepland om zomaar met iemand anders te zoenen... en die avond was erg gezellig.. en ik dacht dat er toch geen uitzicht was op hem... Maar achteraf was er dat misschien toch geweest.. helaas kwam ik daar te laat achter! Ik had dus nooit met die ander moeten zoenen.. en had voor hem moeten gaan...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 17:58
OceanEye
OceanEye is offline
Citaat:
*greliz* schreef op 02-01-2005 @ 18:56 :
Het was ook niet echt van tevoren gepland om zomaar met iemand anders te zoenen... en die avond was erg gezellig.. en ik dacht dat er toch geen uitzicht was op hem... Maar achteraf was er dat misschien toch geweest.. helaas kwam ik daar te laat achter! Ik had dus nooit met die ander moeten zoenen.. en had voor hem moeten gaan...
Ja inderdaad, niet zo slim. Maar hij deed het ook bij jou terug, dat zegt ook wel wat. Het heeft hem dan blijkbaar wel wat gedaan anders zou hij dat ook niet zo doen. Of je hebt het verkeerd opgevat, dat kan ook.
Oud 02-01-2005, 17:59
*carmen*
*carmen* is offline
Citaat:
OceanEye schreef op 02-01-2005 @ 18:58 :
Ja inderdaad, niet zo slim. Maar hij deed het ook bij jou terug, dat zegt ook wel wat. Het heeft hem dan blijkbaar wel wat gedaan anders zou hij dat ook niet zo doen. Of je hebt het verkeerd opgevat, dat kan ook.
Ja precies.. ik kan het ook allemaal verkeerd hebben opgevat.. alhoewel lijkt me wel stug. Want we hebben zo goed als geflirt voor een hele tijd... en niet veel later zoende hij met dat andere meisje.
Hij weet echt wel dat ik dat gezien heb... en ik weet ook wel dat hij mijn zoen met die andere jongen gezien heeft...
Maar goed.. wat nu?!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:00
OceanEye
OceanEye is offline
Citaat:
*greliz* schreef op 02-01-2005 @ 18:59 :
Ja precies.. ik kan het ook allemaal verkeerd hebben opgevat.. alhoewel lijkt me wel stug. Want we hebben zo goed als geflirt voor een hele tijd... en niet veel later zoende hij met dat andere meisje.
Hij weet echt wel dat ik dat gezien heb... en ik weet ook wel dat hij mijn zoen met die andere jongen gezien heeft...
Maar goed.. wat nu?!
Ik zou gewoon naar hem toe gaan en vragen hoe het zit. Hoe hij de situatie ziet en wat hij verder wilt. Zo hoef je er niet eerst drie maanden om heen te draaien en weet je gelijk waar je aan toe bent.
Oud 02-01-2005, 18:04
*carmen*
*carmen* is offline
Citaat:
OceanEye schreef op 02-01-2005 @ 19:00 :
Ik zou gewoon naar hem toe gaan en vragen hoe het zit. Hoe hij de situatie ziet en wat hij verder wilt. Zo hoef je er niet eerst drie maanden om heen te draaien en weet je gelijk waar je aan toe bent.
Zou je dat zelf echt kunnen? zoveel lef heb ik niet denk ik. Daarbij heb ik niet zoveel ervaring met jongens en relaties. Ben dan wel 18 jaar maar er is één keer eerder een jongen geweest die ik wel aardig leuk vond, we hebben toen 3 maanden wat gehad, dus dat was ook geen wereldrecord. Dus zonder ervaring en weinig lef weet ik eigenlijk niet wat er nu verwacht wordt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:11
OceanEye
OceanEye is offline
Citaat:
*greliz* schreef op 02-01-2005 @ 19:04 :
Zou je dat zelf echt kunnen? zoveel lef heb ik niet denk ik. Daarbij heb ik niet zoveel ervaring met jongens en relaties. Ben dan wel 18 jaar maar er is één keer eerder een jongen geweest die ik wel aardig leuk vond, we hebben toen 3 maanden wat gehad, dus dat was ook geen wereldrecord. Dus zonder ervaring en weinig lef weet ik eigenlijk niet wat er nu verwacht wordt.
Ja zelf zou ik dat wel kunnen. En zoveel ervaring heb ik ook niet met jongens enzo. Maargoed maakt ook niet uit. Als je dat zelf niet wilt zou je hem ook gewoon uit je hoofd kunnen zetten en een andere weg inslaan. Nieuwe start, gewoon proberen hem te vergeten. Het kan namelijk best wel goed zijn dat hij zich afgewezen voelde omdat jullie aan het flirten waren, maar jij daarna met iemand anders zoende. Misschien dat hij zich daardoor afgewezen voelt omdat je niet verder op hem bent 'ingegaan'. En dat hij daardoor zelf ook het gevoel had dat het niks kon worden en daarom ook met iemand anders heeft gezoend. Misschien dat hij daarmee wil laten zien dat het hem niets doet. Dit weet ik natuurlijk helemaal niet zeker, ik geef alleen een andere manier op het op te vatten. Daarbij ken ik het hele verhaal ook niet natuurlijk.
Oud 02-01-2005, 18:30
clubje
clubje is offline
de term 'een hak zetten' hoort niet bij situaties waarbij je zogezegd verliefd bent.
Alsof jullie elkaar nu al proberen de loef af te steken, en jullie zijn nog niet samen....

vin et gewoon geen ideale situatie.

maar ok, als je dan toch wil is het allereerst wat je zou moeten doen: je excuses aanbieden
Oud 02-01-2005, 18:31
*carmen*
*carmen* is offline
Citaat:
clubje schreef op 02-01-2005 @ 19:30 :
de term 'een hak zetten' hoort niet bij situaties waarbij je zogezegd verliefd bent.
Alsof jullie elkaar nu al proberen de loef af te steken, en jullie zijn nog niet samen....

vin et gewoon geen ideale situatie.

maar ok, als je dan toch wil is het allereerst wat je zou moeten doen: je excuses aanbieden
denk je? een week later? ondertussen heeft ie zelf alweer een meisje gezoend..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:29
barstje
barstje is offline
Hé, zo iets heb ik ook meegemaakt! Je moet er voor zorgen dat je goed laat weten dat je nog iets voor hem voelt en probeert uit te leggen waarom je met die andere jongen zoende.
Stuur hem desnoods een brief ofzo. Volgens mij vind iedereen het leuk om brieven te krijgen. Maar je kunt het natuurlijk ook mailen
Zoals al eerder gezegd is het ook duidelijk dat jij belangrijk voor hem was anders had hij niet gereageerd op jouw 'hak-actie'
succes ermee!

p.s En wat is er nou zo erg als je met hem gaat praten? natuurlijk is het eng, maar wat kan er gebeuren? Als het toch een leuke jongen is..
Oud 02-01-2005, 19:31
*carmen*
*carmen* is offline
Citaat:
beknopt schreef op 02-01-2005 @ 20:29 :
Hé, zo iets heb ik ook meegemaakt! Je moet er voor zorgen dat je goed laat weten dat je nog iets voor hem voelt en probeert uit te leggen waarom je met die andere jongen zoende.
Stuur hem desnoods een brief ofzo. Volgens mij vind iedereen het leuk om brieven te krijgen. Maar je kunt het natuurlijk ook mailen
Zoals al eerder gezegd is het ook duidelijk dat jij belangrijk voor hem was anders had hij niet gereageerd op jouw 'hak-actie'
succes ermee!

p.s En wat is er nou zo erg als je met hem gaat praten? natuurlijk is het eng, maar wat kan er gebeuren? Als het toch een leuke jongen is..
en? hoe is het bij jou afgelopen?
Misschien wel een goed plan.. moet ik wel ff een beetje de boel op een rijtje hebben, anders krijg je 5 kantjes door elkaar gezeur...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:36
igfy
igfy is offline
ik zou het er gewoon bij laten. Hij heeft zich er duidelijk ook al overheen gezet, en zolang kenden jullie elkaar ook niet. Je vindt wel weer iemand anders
Oud 02-01-2005, 19:41
barstje
barstje is offline
Nou hij had laten weten dat hij mij leuk vond en hij dacht dat ik hem ook leuk vond.. En die avond zoende ik met een vriend van hem.. Dus toen was hij super boos. En ik vond hem eigenlijk niet leuk. Maar we waren ook gelijk geen vrienden meer.
Ik heb toen nog superveel moeite gedaan om er voor te zorgen dat we toch vrienden konden worden omdat we echt super goed kunnen praten en echt lol hebben samen.
Hij heeft het me wel kunnen vergeven maar toen kwam ik hem tegen op een feest waar die vriend van hem ook was (was geen vriend meer..) en toen heeft hij nogal lullig gedaan tegen mij.
Het is een beetje onduidelijk maar het kwam erop neer dat alles wat ik deed en zei fout was. Toen heb ik onze vriendschap opgegeven, maar ik kreeg al heel snel een mailtje van hem dat het hem zo speet en dat hij er gewoon niet tegen kon om mij samen met die andere jongen te zien.
Uiteindelijk hebben we elkaar nog een paar keer behoorlijk gekwetst en hij en die andere jongen kunnen elkaar ook niet meer luchten of zien. Toch zijn we nu, min of meer, vrienden.
Ik kan nog steeds goed met hem praten en hij vind mij allang niet meer leuk. Het is dus erg vergelijkbaar.
Het is echt belangrijk dat je optijd je excuses aanbied want ik weet als ik iets later tegen hem had gezegd dat het me speel had hij mij ook al opgegeven.
Euh oke.. beetje veel getypt en ik hoop dat je het snapt en je er iets aan hebt maar oke..
succes he
Oud 02-01-2005, 19:41
clubje
clubje is offline
Citaat:
*greliz* schreef op 02-01-2005 @ 19:31 :
denk je? een week later? ondertussen heeft ie zelf alweer een meisje gezoend..
oog om oog tand om tand is misschien niet mijn motto, maar je kunt het hem toch niet kwalijk nemen dat hij nu met mensen zoent terwijl jij daarmee begonnen bent
Oud 02-01-2005, 19:42
*carmen*
*carmen* is offline
Citaat:
clubje schreef op 02-01-2005 @ 20:41 :
oog om oog tand om tand is misschien niet mijn motto, maar je kunt het hem toch niet kwalijk nemen dat hij nu met mensen zoent terwijl jij daarmee begonnen bent
dat doe ik ook niet... maar ik wou eigenlijk dat ik het niet gedaan had... hij heeft groot gelijk, ik wil hem alleen laten weten dat ik het niet zo wilde...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 20:51
mcflem
mcflem is offline
eerst maak je het 'uit'
dan ga je met iemand anders zoenen?
hallohoo..
en je komt hem wel tegen bij het uitgaan?
dan kunnen jullie dan toch gewoon met elkaar afspreken?

of ben ik nou raar aan het doen

als je iemand leuk vind en hij ind jou ook leuk dan ga je toch niet met iemand anders zoenen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2005, 21:10
Multilot
Multilot is offline
laat zien hoe leuk je bent, maar zorg ervoor dat hij je niet te gemakkelijk weer terug krijgt.
Vraag je eerst eens af of hij die moeite waard is.
Als ik iets echt wil, krijg ik het ook. In principe werkt dat bij iedereen natuurlijk zo, maar je moet er wat voor doen (en vooral laten)...
Reageren

Regels voor berichten