Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2005, 17:57
Bianca16*
Bianca16* is offline
Hallo allemaal!

Ik ga in maart naar Engeland met Travel Active - Work & Travel.
Ik vind het hartstikke spannend en ben daarom op zoek naar mensen die ook ervaring hebben met Travel Active, of mensen die op eigen houtje naar Engeland zijn gegaan om daar te werken.

Ik ben van plan om daar een taalcursus erbij te gaan doen, dat kan allemaal met 1 soort programma, waarbrij je daarnaast dus betaald werk doet.
Ik denk zelf aan 12 of 14 weken, zoiets..
Wat denken jullie? Is dit voldoende om de taal vloeiend te kunnen spreken?
Ik kan nu al wel redeljk Engels, heb er op de havo gewoon examen in gedaan en ging allemaal goed enzo.
Maar echt vloeiend.. neuh.

Ervaringen dus graag van mensen! Ideeën, opmerkingen, commentaar enz. Alles is welkom!

Dank jullie wel alvast!

Groetjes!
Oud 10-01-2005, 19:16
jbtq
jbtq is offline
Paar jaar geleden ben ik met hun naar Frankrijk geweest om te werken bij een restauratie project. Het is mijn goed bevallen. Alles was goed geregeld. Tot 12 uur werken, beetje metselen etc, en dan weer terug naar waar we zaten of trokken er op uit naar bezienswaardigheden in de buurt Alle entree's etc werden betaald en het eten ook ( we hadden een echte franse kok ). Enne ook andere jongeren uit slowakije, marokko, tunesie. Maar zover ik van andere mensen heb begrepen hangt het ook af van waar je terecht komt. Ik had het in dit geval goed getroffen. Je kan ook op plekken terecht komen die minder leuk zijn
Oud 10-01-2005, 19:39
Verwijderd
Nederlanders kunnen over het algemeen zeer goed Engels in vergelijking met de rest van Europa (muv een groot deel van Groot-Brittanie en Ierland, natuurlijk )

Maak je dus maar geen zorgen, jij komt wel in een communicatief beroep (=in het restaurant, achter de bar of achter de receptie)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 17:49
Verwijderd
Hoi! Mijn naam is Andra (sta onder login van m'n zus). Ik WERK bij Travel Active!!! En ben natuurlijk zelf met hen weggeweest (jaar naar amerika). Ik kan je over het engels spreken in ieder geval vertellen dat dat geen enkel probleem is (als je Nederlander bent), zoals hierboven gezegd wordt. btw, met geen een taal. Binnen 3 maanden kun je de taal vloeiend spreken en droom je in die taal. Ik kan je wel verder vertellen over ervaring in het buitenland, maar Robert, die ook bij Travel Active werkt (niet op kantoor trouwens), is zelf naar Engeland geweest voor 't programma waar jij ;t over hebt, dus neem gerust vrijblijvend contact met hem op : <R.Spanjers@Consulting.NedTrain.nl>. je kan hem gewoon om zijn ervaring vragen, daar is ie voor. Succes!! Andra
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten