Stage in Frankrijk
Misschien is er over dit onderwerp al heel erg veel gepraat, maar op dit moment heb ik er nog niet veel over kunnen vinden.
Ik doe de opleiding HBO toerisme en wil graag volgend jaar 3 maanden stage lopen in Frankrijk om de taal nog beter te kunnen beheersen. Ik moet zelf voor een stage plaats zorgen, ik word dus niet echt geholpen op school

ja ik kan mijn sollisitatie brief en cv laten controleren maar verder ook niks!!!
Nu is dus eigenlijk mijn vraag, of iemand ervaring heeft met het zoeken en vinden van een stage plaats in het buitenland. Ik heb ook al op internet rond gekeken en kwam wel stagebedrijven tegen die voor een bedrag van ong. €650,- wel een stage plaats voor je willen regelen

hmm nou dit zie ik dus niet zitten, zo rijk ben ik nu ook weer niet en dan voor niks 35uur p/w te gaan werken!!
Ik weet wel dat het misschien het beste is dat ik bedrijven zoek in Frankrijk die mij aanspreken en dan gewoon een sollisitatie met cv toe stuur!!
Maar ik wil graag ervaringen van jullie horen hoe jullie het allemaal voor elkaar hebben gekregen

en hoe het verblijf daar was !!!