|
|
Bekijk resultaten poll: Wat gaan we doen? | |||
schaatsen! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 42.86% |
bowlen! |
10 | 47.62% |
geen mening |
2 | 9.52% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Moeten we niet de knoop gewoon doorhakken wat de datum betreft? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Ik zou het nog even in dit topic zetten, je krijgt er vast vragen over) |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb overigens op schaatsen gestemd ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mensen die in alle 3 de topics niet mee hebben gediscussïeerd en/of niet hebben laten blijken dat ze willen komen, heb ik eruit gefilterd: schaatsen!: Gothic, grl, Kruimel, Miracle, Nijn*, Ruudje totaal 6 personen bowlen!: Chaucus, Dolores, Guusie, mathfreak, WolterB totaal 5 personen geen mening: Marcade totaal 1 persoon Hmm... nek aan nek ![]() Als ik het eens op een andere manier bekijk... mensen die op bowlen hebben gestemd, kunnen of willen niet schaatsen. Het lijkt me meer een probleem als mensen niet kunnen schaatsen, dan dat mensen niet kunnen bowlen ![]() ![]() Wat vinden jullie hiervan? @ Leonoor: als je hem sluit, kun je daarna nog eventueel de stemmen veranderen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo heb je meer interactie met de rest, want anders ben (iig ik dan) je teveel bezig met erop letten of je wel goed schaatst en ik kan me dan niet veroorloven om me op iets anders te concentreren zonder te vallen ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja, ik ben voor bowlen omdat ik daar nu meer zin in heb en het naar mijn idee ook wat gezelliger/gezamelijker is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, kheb niet gestemd omdat ik nog steeds niet weet of ik kom. Eig vbest nuttelooos dit maja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat ik bedoelde... bowlen is niet veel kunst aan en het is ook super leuk wanneer je er geen heer en meester in bent ![]() Schaatsen is leuk als je het kunt, maar lijkt me niet zo leuk wanneer je er niks van bakt ![]() Just my humble opinion ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dreen/miracle, jij komt gewoon. Ik wil je wel eens zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil bowlen, lijkt me gewoon leuker dan schaatsen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (k mag 3 mensen met korting laten reizen en ga over Amesfoort, dus even uitvechten wie we verder met me mee kunnen met 40% korting ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Niet dat het dan niet kan, maar 't zou iets nieuws voor mij zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik stap in Hengelo op, dus voor Miracle moet dat geen probleem zijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar het 'traject'-gedeelte is mij nogal vaag uitgelegd daar, dus weet nogsteeds niet precies hoe het zit ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Dat was t probleem opzich niet aangezien ik ook vanaf Hengelo opstap ![]() ![]() De mensen die er later (Almelo, Deventer, Amesfoort) bijkomen, kunnen dan niet met korting meereizen ![]()
||
Citaat:
En in principe is voordeeluren iets heel anders dan ov, dus misschien dat het met mijne wel mag? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
Cocktailmeet! #2 Verwijderd | 439 | 14-09-2012 14:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Het meetingtopic, 28-12-2005 CSN | 45 | 02-01-2006 12:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting topic 25 September 2005 te Amersfoort Diary of Dreams | 42 | 30-09-2005 23:21 | |
Verhalen & Gedichten |
(Meeting)fototopic; opgedragen aan Astuanax Verwijderd | 500 | 22-05-2004 12:09 |