Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2004, 19:56
WolterB
WolterB is offline
Omdat ik de vorige net sloot
Oud 28-12-2004, 20:07
Miracle
Miracle is offline
Linkje

Oud 28-12-2004, 20:14
metallica
metallica is offline
toch een redelijk kerst gehad....Enja, verder, nog steeds even hopeloos Komende week toch ook maar naar de huisarts. Ik hoor overal stemmen, het is zo'n chaos ik durf gewoon de straat niet meer op. En ik zeg tegen iedereen dat het goed gaat, maar gaat het ook wel zo goed als ik zeg dat het gaat? Qua stemming wel, die depressie is over, ik snij niet meer en probeer niet meer mezelf van kant te maken. Maar daarvoor zijn wel die stemmen, echte straatvrees, wantrouwen en nog een aantal dingen voor in de plaats gekomen. Ik weet dat het eigenlijk nodig is, maar ik wil eigenlijk net meer de hulpverlening in en zeker geen medicatie, maar gaat het wel zonder?...
Oud 28-12-2004, 20:17
wann
wann is offline
Ik was in een slechte bui, maar toen zette ik Slayer op en nu ben ik euforisch.
Oud 28-12-2004, 20:21
Nona
Nona is offline
Citaat:
wann schreef op 28-12-2004 @ 21:17 :
Ik was in een slechte bui, maar toen zette ik Slayer op en nu ben ik euforisch.
De oorzaak-gevolg relatie is me onduidelijk.

Hmpf, sluimerende hoofdpijn, gevoel alsof ik ieder moment in een wit shirt met hele lange mouwen afgevoerd kan worden... moet zo maar naar bed denk ik.

Morgen meeting.
Oud 28-12-2004, 20:34
Verwijderd
poehee. ik ben zo vreselijk moe. en beroerd. maar goed. vandaag werd mn vriend geopereerd. gisteren al opgenomen, onderzoekjes, blabla hele reutemeteut. maar goed. vandaag werd hij dan dus echt geopereerd. en ik vond het best naar allemaal. maar het is allemaal goed gegaan, en hij kwam weer goed bij uit de narcose en hij was wel weer redelijk de rest van de middag.

ik zit vreselijk te ratelen maar ik weet gewoon even niet meer waar ik beginnen moet, want ik heb nou al zoveel indrukken gehad vandaag dat ik t even kwijt ben. en ik ben zo verdomde moe en mn hoofd wil even niet meer. en ik heb een peofje gekocht bij de ikea vandaag, tijdens de operatie, want we moesten toch iets doen, mijn schoonouders en ik, en ik ging het net in elkaar zetten, maar toen sloopte mn vader em alweer. dus ik zit nu heel boos te zijn, en ik ga nog net niet huilen, want daar ben ik te moe voor.

en nu stop ik, want ik raak t toch niet kwijt en t wordt een vreselijke zooireply op deze manier.
Oud 28-12-2004, 20:39
metallica
metallica is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-12-2004 @ 21:21 :
Morgen meeting.
Ik wil ook komen mara heb geen geld Bah, waarom komt niet iedreen gewoon naar maastricht , dat vind ik een betere oplossing
Oud 28-12-2004, 20:59
zus
zus is offline
Ik voel me aan de ene kant best goed over iets, maar aan de andere kant niet.

Ik moet voor een werkstuk alles verzamelen, ik kreeg net de inleiding van een meisje (4 dagen te laat) en deze was 3 regeltjes, die heb ik dus alsnog gemaakt. Dit heb ik ook in de evaluatie gezet. Straks komt de lerares naar dat meisje toe Ik twijfel of ik het zal laten staan of niet..
Oud 28-12-2004, 21:00
Sitia
Sitia is offline
Citaat:
zus schreef op 28-12-2004 @ 21:59 :
Ik voel me aan de ene kant best goed over iets, maar aan de andere kant niet.

Ik moet voor een werkstuk alles verzamelen, ik kreeg net de inleiding van een meisje (4 dagen te laat) en deze was 3 regeltjes, die heb ik dus alsnog gemaakt. Dit heb ik ook in de evaluatie gezet. Straks komt de lerares naar dat meisje toe Ik twijfel of ik het zal laten staan of niet..
Waarom zou je het weghalen? Kom nou, als dat meiske niks doet verdient ze het niet om een goed punt te halen! Jij doet er je best voor, zij niet. klaar.
Oud 28-12-2004, 21:03
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
zus schreef op 28-12-2004 @ 21:59 :
Is het een vriendin van je? Is het een vriendin van een vriendin van je? Heb je haar nog ergens voor nodig?

Zo nee, gewoon laten staan.
Oud 28-12-2004, 21:03
zus
zus is offline
Citaat:
Sitia schreef op 28-12-2004 @ 22:00 :
Waarom zou je het weghalen? Kom nou, als dat meiske niks doet verdient ze het niet om een goed punt te halen! Jij doet er je best voor, zij niet. klaar.
Ja, maar...als nou die lerares naar dat meisje komt, dat meisje heeft al een leerpunt op motivatie, zal dr niet echt helpen, en dan vindt ze mij weer zo'n verraadster..
Oud 28-12-2004, 21:05
Sitia
Sitia is offline
Citaat:
zus schreef op 28-12-2004 @ 22:03 :
Ja, maar...als nou die lerares naar dat meisje komt, dat meisje heeft al een leerpunt op motivatie, zal dr niet echt helpen, en dan vindt ze mij weer zo'n verraadster..
Ja ik snap het gevoel wel.. maar toch. Het is toch ook niet eerlijk tegenover jou? Of je moet haar vragen om nu meer te doen aan het werkstuk (zijn er nog andere delen die zij kan maken?). En als dat weer niet goed is, kun je het laten staan.
Oud 28-12-2004, 21:06
zus
zus is offline
Citaat:
Sitia schreef op 28-12-2004 @ 22:05 :
Ja ik snap het gevoel wel.. maar toch. Het is toch ook niet eerlijk tegenover jou? Of je moet haar vragen om nu meer te doen aan het werkstuk (zijn er nog andere delen die zij kan maken?). En als dat weer niet goed is, kun je het laten staan.
Ja, hehe, de rest heeft ze ook haast niets aan gedaan, heb ik ook al veranderd. D'r evaluatie was ook al daar hadden we speciaal vragen voor gemaakt, wou dat ook veranderen, maar laat het gewoon staan..
Oud 28-12-2004, 21:08
catootje
catootje is offline
Oud 28-12-2004, 21:08
Sitia
Sitia is offline
Citaat:
zus schreef op 28-12-2004 @ 22:06 :
Ja, hehe, de rest heeft ze ook haast niets aan gedaan, heb ik ook al veranderd. D'r evaluatie was ook al daar hadden we speciaal vragen voor gemaakt, wou dat ook veranderen, maar laat het gewoon staan..
Ja ik weet dat het mss rot is om dit dan eerlijk te zeggen, maar kom nou hee! Als dat meisje er zelf ech geen ene zak voor doet verdient ze niet anders. Is geen vriendin van je neem ik aan? *anders had je natuurlijk gewoon met haar een gesprek kunnen voeren zonder al te veel problemen* Ik zou het toch gewoon neerzetten, of tegen de lera(a)r(es) zeggen.
Oud 28-12-2004, 21:25
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
metallica schreef op 28-12-2004 @ 21:39 :
Ik wil ook komen mara heb geen geld Bah, waarom komt niet iedreen gewoon naar maastricht , dat vind ik een betere oplossing
had dat wat eerder gezegd ik kom net uit maastricht
Oud 28-12-2004, 21:51
Miracle
Miracle is offline
Misselijk, honger, moe, vreemd. Raar persoontje.
Oud 28-12-2004, 22:14
WolterB
WolterB is offline
Ik word gek
Oud 28-12-2004, 22:55
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 28-12-2004 @ 23:14 :
Ik word gek
was ik al geloof ik...

begin steeds meer te twijfelen aan mezelf, aan vriendschappen en het verdraaide nut van het leven...
Oud 28-12-2004, 23:47
Verwijderd
LJ in de maak
Oud 29-12-2004, 02:04
ColdOne
ColdOne is offline
ik zie bij veel mensen om me heen problemen die ik ook gehad had en dat geeft me soms zorgen
Oud 29-12-2004, 02:14
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Ik voel me enorm kut, zonder reden.
Gebeurd wel vaker.
Geen enkele aanleiding toe.
En ik ga er dus ook geen ene moer aan doen.
Oud 29-12-2004, 06:41
Ruudje
Ruudje is offline
hoezo vroeg? *gaap*

Vandaag meeting
Oud 29-12-2004, 07:16
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 29-12-2004 @ 07:41 :
hoezo vroeg? *gaap*

Vandaag meeting
Ik was al eerder wakker
Oud 29-12-2004, 07:25
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 29-12-2004 @ 08:16 :
Ik was al eerder wakker
Eerder dan 5:20?
Of nouja... ik had me verslapen, dus het werd 6:10
Advertentie
Oud 29-12-2004, 08:07
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 29-12-2004 @ 08:25 :
Eerder dan 5:20?
Of nouja... ik had me verslapen, dus het werd 6:10
Jij hebt een krantenwijk neem ik aan?

Nee, gelukkig red ik dat niet, aangezien ik niet kon slapen voor 2 uur vannacht
Oud 29-12-2004, 08:16
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 29-12-2004 @ 09:07 :
Jij hebt een krantenwijk neem ik aan?

Nee, gelukkig red ik dat niet, aangezien ik niet kon slapen voor 2 uur vannacht
Juist

Maar ik ga me nu klaarmaken voor vertrek... ik zie je in Utrecht
Oud 29-12-2004, 09:45
Verwijderd
Gruwelijk, ik word gek.. ah verdomme. En vandaag zou zo leuk worden :/
Oud 29-12-2004, 09:48
Verwijderd
Ik heb één of ander wondje aan de binnenkant van mijn lip en ik weet niet waar het vandaan komt, maar het irriteert en het doet pijn. Verder ben ik verkouden en voel ik me nog steeds grieperig... En verder zijn er nog een heleboel gedachten.

Maar goed, er zijn ook best positieve dingen, hoor. Gelukkig wel.
Oud 29-12-2004, 10:33
zus
zus is offline
Vreemde mentor heb ik.

Vriendin was naar mijn mentor gegaan om mij, samen met een klasgenootje. Mijn mentor zei tegen dat klasgenootje, jij moet je er niet mee bemoeien want het is niet jouw zaak Tegen die vriendin ( is aan herstellen van anorexia) zei ze..jij moet ook goed op jezelf letten. En ze zei: je moet je geen zorgen maken, want wendy krijgt al hulp, het is nog maar in een beginstadium, maar dat komt wel. En je moet het er niet met d'r over hebben, en ook niet met elkaar. Je moet alleen laten merken dat je er voor d'r bent, voor de rest niets.

Oke, ik ben het er wel mee eens hoor, maar hun hadden er echt gezeten van: nou okee..
Oud 29-12-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:
zus schreef op 29-12-2004 @ 11:33 :

Oke, ik ben het er wel mee eens hoor, maar hun hadden er echt gezeten van: nou okee..
Zo stimuleer je wel dat mensen een beetje op elkaar letten en elkaar helpen, maar niet heus...
Oud 29-12-2004, 10:39
zus
zus is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-12-2004 @ 11:36 :
Zo stimuleer je wel dat mensen een beetje op elkaar letten en elkaar helpen, maar niet heus...
Inderdaad, echt vreemde reactie van d'r. Ben ik niet van d'r gewend. Dat andere meisje zei: we zullen wel op d'r letten. En toen had mijn mentor gezegd: nee, doe maar niet, dan voelt ze zich bekeken en dan lukt het eten helemaal niet meer.
Oud 29-12-2004, 10:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben ziekig en dat mag niet omdat ik aan mijn profielwerkstuk moet werken (maar heb ik nu al wel ruim een uur gedaan, hoera!) en ik voel me gek omdat ik ontzettend raar heb gedroomd. Ben een beetje verward bezig vandaag

Maar het gaat gelukkig niet kei slecht
Oud 29-12-2004, 10:52
Plo
Plo is offline
bij deze zet ik de appelflapcult voort,

tot in het einde van het gele forum.
Oud 29-12-2004, 10:52
Plo
Plo is offline
trouwens, iemand een appelflap?
Oud 29-12-2004, 12:06
Eend
Eend is offline
ja!

Waarom piept dat rotbeest nou om 9 uur in de ochtend omdat ze eten wilt Ik zal nog eens zeggen dat cavia's leuk zijn zeg

Ik ben moe en wil slapen en en en goed idee trouwens
Oud 29-12-2004, 12:44
Plo
Plo is offline
cavia's piepen toch ook als ze geen eten willen?

topicgerelateerd maar weer:

waarom me kat op de schoolkrant naast de PC gaat zitten.
Oud 29-12-2004, 13:12
pink_kitten
pink_kitten is offline
hijs te jong..gvd.. meeeeeeeeeeeeen..waarom issie nie ouderrrrr...
Oud 29-12-2004, 13:26
JackieZ
JackieZ is offline
[edit]*

Wat geweldig! Jij verdient ook niet nog meer kutzooi, ik ben blij dat iedereen het goed maakt!

Laatst gewijzigd op 29-12-2004 om 13:38.
Oud 29-12-2004, 13:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-12-2004 @ 10:48 :
Ik heb één of ander wondje aan de binnenkant van mijn lip en ik weet niet waar het vandaan komt, maar het irriteert en het doet pijn.
niet gewoon een aft?
die kunnen idd verschrikkelijk pijn doen

en veel plezier op de meeting (al zullen jullie d'r onderhand wel zijn )
Oud 29-12-2004, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-12-2004 @ 14:29 :
niet gewoon een aft?
die kunnen idd verschrikkelijk pijn doen
Volgens mij niet...'t ziet er niet zo uit en 't zit op een rare plek voor een aft... Volgens mij is het gewoon gesprongen oid...? Maar misschien is het ook wel een aft, 'k weet 't niet.

@Quiana: gelukkig maar. (})
Oud 29-12-2004, 13:38
Quiana
Quiana is offline
@JackieZ & Leonoor;

(maar ik edit 'm wel -> is een beetje te herkenbaar voor mensen/broer irl.. )
Oud 29-12-2004, 13:52
Eend
Eend is offline
Citaat:
Plo schreef op 29-12-2004 @ 13:44 :
cavia's piepen toch ook als ze geen eten willen?

topicgerelateerd maar weer:

waarom me kat op de schoolkrant naast de PC gaat zitten.
Ja, als ze aandacht willen, maar dat is niet zo vroeg
Oud 29-12-2004, 13:53
Eend
Eend is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-12-2004 @ 14:34 :
Volgens mij niet...'t ziet er niet zo uit en 't zit op een rare plek voor een aft... Volgens mij is het gewoon gesprongen oid...? Maar misschien is het ook wel een aft, 'k weet 't niet.

@Quiana: gelukkig maar. (})
Als t bij je lip zit, moet je t gewoon lekker vet houden Dat doe ik ook altijd en het werkt perfect.
Oud 29-12-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 29-12-2004 @ 14:53 :
Als t bij je lip zit, moet je t gewoon lekker vet houden Dat doe ik ook altijd en het werkt perfect.
Das lastig "onder je lip". 't zit wel bij m'n lip, maar er onder dus, zeg maar...
Oud 29-12-2004, 14:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*zucht*

Hoe kan de scheidslijn tussen vriendschap en 'méér' zo vaag zijn? Waarom kan ik lust niet meer van liefde onderscheiden? En hoe nu verder?
Oud 29-12-2004, 15:50
Mennuz
Mennuz is offline
Iedereen optiefen met hun "het komt wel goed met jou *knuffel* gezeik"
Komt niet goed, *Kuch*Foeiige boefjes!

Laatst gewijzigd op 29-12-2004 om 15:58.
Oud 29-12-2004, 17:22
zus
zus is offline
Ik kreeg net een mailtje van mijn vriend, ik had gezegd dat ik op forum had gezet hoe ik dacht dat hij over me dacht:

Over wat je zei van vanmiddag, van wat jij dacht, zoals ik jou zou zien:
Nou uhm... voor heel de wereld verkeerde dingen over me denkt op het forum

Ik zie jou als een, sociaal meisje, die thuis bij haar moeder en broertje duidelijk weet wat ze wil en snel haar mond open trekt als ze het ergens niet mee eens is of iets wil of juist niet. En die tegen haar vader stil is en niet teveel reageert,
omdat dat bij hem toch niet werkt.
En verder zie je er vaak uhm hoe zeg ik dat... bedroeft uit als je staart enzo vooral!
inééngedoken, dat zie je heel goed als je loopt en fietst, dan kijk je heel uhm stiekem lijkt dat,
met je hoofd naar beneden gebogen en je ogen wel vooruitrichtend alsof anderen je niet mogen zien zeg maar... maar toch heb je wel alles in de gaten, terwijl je overkomt alsof je van niets weet.
Verder kan je bij mij lekker gek doen en hou je wel rekening met mun mening dus ben je niet zo gebekt als bij je ma en kevin zeg maar! Maar soms kan je ook wel ineens heel erg duidelijk overkomen in bepaalde dingen totaal onverwachts...
Verder vink je lief en niet stil bij mij maar wel bij anderen...

Best grappig om te lezen.

Laatst gewijzigd op 29-12-2004 om 17:28.
Oud 29-12-2004, 17:27
Nijn*
Nijn* is offline
't Was heel gezellig vandaag!
Oud 29-12-2004, 17:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom lukt het verhalen schrijven me nu niet meer? Er komt niets leuks uit, ik loop vast, ik weet gewoon niets!

Maar ik wil zo graag weer schrijven...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten