Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Desalniettemin heb ik respect voor TN'ers omdat ik uit eigen ervaring weet hoeveel werk ze moeten verzetten. Hadden ze nu maar wederzijds respect voor ons. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 16:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb het al vaker gezegd, rechten mag best stenger zijn. Als je de meeste tentamens pas na 2 of 3 keer haalt hoor je er IMO gewoon niet thuis. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder is het bij rechten ook wel goed om te laten zien dat je geen studeerkamerstudent bent geweest, maar ook je verder ontplooit hebt. Hoge cijfers zijn leuk, maar het is ook wel goed als je wat méér aan ervaringen hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En natuurlijk zijn alleen hoge cijfers ook helemaal geen toegangsbewijs tot de goede banen, hoewel de grote kantoren daar wel veruit de meeste waarde aan hechten. Wat ik maar wil zeggen is dat het absoluut niet nodig is om per se in een commissie of bestuur te hebben gezeten om een goede baan te krijgen. Dat zegt namelijk geen drol over je juridisch-inhoudelijke kwaliteiten en dat is per slot van rekening toch altijd nog het belangrijkste. Verder is het mijn ervaring dat de prominente verenigingsgasten maar heel moeilijk kunnen overschakelen naar het echte leven. Die lui blijven vrij lang denken dat je overal wel kunt komen door maar te brallen, maar zo werkt het toch echt niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, achteraf bezien had ik schoon schip moeten maken met mijn zessen; daardoor ging mijn doctoraalgemiddelde naar 6.92. Je kunt begrijpen dat ik het niet fijn vind dat ik daardoor mijn 'met genoegen' net ben misgelopen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 17:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik bedoel natuurlijk globaal gezien. Gemiddeld genomen heb ik nooit meer dan 1 hertentamen per jaar gehad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is ook veel uitdagender om alles in één week te halen in plaats van in twee weken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Love & Peace: de werkgelegenheid is goed, niet alleen in de juridische maar ook in de niet-juridische beroepen. Het hangt wel sterk van de afstudeerrichting af. Zo zul je met alleen strafrecht minder snel in een echt goed betalende baan komen, terwijl de kans daarop met niches als intellectuele eigendom of ondernemingsrecht veel groter is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn Frans is in elk geval vele malen beter dan mijn Duits, maar ik kan me wel redden. Frans heb ik zeven jaar gevolg op de middelbare, Duits niet. Maar Frans wordt ook wel op iets meer plekken gesproken (en is veel mooier). Dus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 17:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(nerdhumor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook voor een maatpak en een jaguar wil ik niet dat soort advocatuur in.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb wel eens lezingen van Spong en Hammerstein bezocht en je merkt dan gewoon dat die mensen zichzelf geweldig vinden. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Welk profiel is het beste? gaminganimal | 61 | 23-10-2015 09:32 | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! Verwijderd | 17 | 30-05-2008 10:52 | |
Algemene schoolzaken |
Wat was/is/word je PWS-onderwerp? Marloeske | 156 | 14-11-2004 20:56 |