Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat jij waarschijnlijk bedoelt te zeggen is dat er niet zoiets is als een objectief dom iemand. |
![]() |
||
Citaat:
Plus dat ik al een soort definitie van 'dom' had gegeven, dus daar hoef je niet zo over na te denken. Ik sprak ook over onwetendheid. Ik denk dat bijvoorbeeld een in onze ogen onderontwikkelde afrikaanse stam gelukkiger is, dan een groep Westerse mensen. Westerse mensen weten wat er allemaal te krijgen is ed in de wereld, en denken dat al die dingen hun gelukkig maken. Die afrikanen weten niet wat zij missen, dus kunnen ze het ook niet missen. |
![]() |
||
Citaat:
Wijsheid, (kennis) is een last? Vette pech voor filosofen... Laat mij dan aub zo snel mogelijk tokkieficeren |
![]() |
||
Citaat:
ik denk oerigens dat juist de hoogstopgeleide mensen hier dan 'dommer' zouden zijn. mensen die erg slim, intelligent etc zijn, die toch anders in het leven staan. of misschien is het wel gewoon willekeurig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik doe HBO, maar voel me nix slimmer/dommer als een ander. ken namelijk ook HBO'ers die dommer zijn als de gemiddelde MBO'er maar toevallig beter uit een boek kunnen leren |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Euh ok... dit is dus echt een argumentatie van niks....
Citaat:
Als in " Ik denk niet dat vrouwen emotioneler zijn als mannen" Immers: -Mannen kunnen emotioneel zijn -Mannen kunnen ook niet emotioneel zijn -vrouwen kunnen emotioneel zijn -vrouwen kunnen ook niet emotioneel zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
wijs.. maar ik denk dat nare man het heeft over de gemiddelde mens in oa de westersecultuur, want de mensen waar jij het over hebt dat zijn er naar mijn weten niet erg veel. Ik geloof daar trouwens heilig in, het gelukkig zijn door het bereiken van innerlijke en lichamelijke balans. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja ik voel me redelijk gelukkig! en ik heb ook een redelijk IQ (neem ik aan) aangezien ik HEAO doe en m'n HAVO diploma heb... dus ja |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou je geluk willen definieren? Een onmogelijke opgave en niet nodig, want we weten waar het over gaat. Op het moment dat je het gaat definieren plaats je jezelf buiten de mogelijkheid het te bereiken. zonde |
![]() |
||
Citaat:
@Qimm: dat zeggen ze wel eens.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
#420 Verwijderd | 500 | 13-11-2008 22:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Adam & Eva Nickson | 70 | 28-05-2005 14:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Opname Verwijderd | 110 | 25-07-2004 17:55 | |
Psychologie |
Mensen zijn soms zoooo dom en koeiig... CodeName Egg | 83 | 31-07-2002 20:28 |