| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() .....ik vind de onderstreepte stukjes, die je hebt weergegeven, het maken dat het gedicht wat minder krachtig is. Dat verander ik dus liever niet ....Over dat laatste denk ik nog evn na....=misschien wel mooier als ik idd een woord weglaat......liefs, mariamne |
||
|
|
|
|
Ik ben er hier wel heel erg voor om de zinnen niet te kort te houden..
eerste vorm was niet lekker om te lezen. Ik zal ff laten zien hoe ik het gedicht vorm zou geven. Wanneer je ogen zich liever voor altijd willen sluiten Je niet meer zo eindeloos denken wilt. Toch niemand die de eeuwige onrust stilt Door al dat ongrijpbare, je niets meer kunt uitten Dan laat ik je toch weer die glinstering zien in het leven Opdat je je weer in levenslust kan geven... Op deze manier vallen de regels wat natuurlijker en ontstaan er toch interessante pauzes.
|
|
||
|
Citaat:
, zeker heb ik wel wat aan je mening!...ik werd weer blijtjes van je positieve reactie die je hebt gegeven!![]() liefsxxx mariamne |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik wilde net een opmerking maken over hoe vreselijk het wegleest tot ik deze zag ![]() En btw prachtig geschreven, een erg mooie inhoud
|
|
||
|
Citaat:
...Whoeii dankje voor je enthausiaste & lieve reactie!!......en wat betreft "kon ik het zo maar!">>>jij kan 't toch écht beterderderder !![]() liefsxxx mariamne |
||
|
|
||
|
Citaat:
Hebt ge helemaal gelijk in!! >>>ik vind dat je 'm in een veel betere vorm hebt neergezet ....tnxxxxxx......ik zal es kijken of ik 'm nog kan veranderen (vanwege tijdlimiet)...![]() liefs, mariamne |
||
|
|
||
|
Citaat:
...die 1e is idd niet in een superfijne vorm neergezet....al staat wel leukiggg ...maar ja..'t leest nie superweg...jammerdakweer een forumbaasje moet raadplegeren om mn gedicht te veranderen..liefsxxx mariamne |
||
|
|
||
|
Citaat:
tnxx!....Grappig dat de meningen nogal verschillend zijn over de lay-out...tja nu weet ik 't ook nie meer .....zalk 'm maar zo laten dan?![]() liefsxxx mariamne |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 18:13 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 21:32 | |
| Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 17:27 | |
| Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 16:02 | |
| De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 08:44 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |