Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2002, 11:18
sofie3
sofie3 is offline
Ik weet het, het is een beetje een gekke vraag, maar ik ben één van die weinige mensen die als ze gaan zwemmen, minstens twee keer dringend moeten plassen Ik weet niet hoe het komt, misschien door het geluid van het water, maar het is heel vervelend... zeker als je het bad moet uitrennen, toilethokje zoeken, wachten in de rij, en daarna nog verstrikt raakt bij het uittrekken van je badpak...

Daarom sla ik nu het laatste deel over. Ik trek gewoon het badpak tussen mijn benen wat opzij, en "hang" dan over het toilet (dat overigens steeds vies is, nog zo'n toevalligheid). Na het plassen laat ik het badpak los en komt alles vanzelf weer op z'n plek. Sinds ik dit doe, heb ik het idee na het plassen een beetje een branderig gevoel te hebben. Is het niet goed om op deze manier te plassen? Moet echt de boel uit en moet je gaan zitten?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 12:17
M@rco
M@rco is offline
Naja... ik moet zeggen dat ik erg weinig ervaring heb met badpakken , maar dat moet toch gewoon kunnen, lijkt me...
Oud 21-05-2002, 13:01
Ilsch
Ilsch is offline
is het niet handig dan voor je je omkleed naar de wc te gaan? dan is de kans toch klein dat je daarna gelijkw eer moet?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 13:08
XxBaBYGurLxX
XxBaBYGurLxX is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Ik weet het, het is een beetje een gekke vraag, maar ik ben één van die weinige mensen die als ze gaan zwemmen, minstens twee keer dringend moeten plassen Ik weet niet hoe het komt, misschien door het geluid van het water, maar het is heel vervelend... zeker als je het bad moet uitrennen, toilethokje zoeken, wachten in de rij, en daarna nog verstrikt raakt bij het uittrekken van je badpak...

Daarom sla ik nu het laatste deel over. Ik trek gewoon het badpak tussen mijn benen wat opzij, en "hang" dan over het toilet (dat overigens steeds vies is, nog zo'n toevalligheid). Na het plassen laat ik het badpak los en komt alles vanzelf weer op z'n plek. Sinds ik dit doe, heb ik het idee na het plassen een beetje een branderig gevoel te hebben. Is het niet goed om op deze manier te plassen? Moet echt de boel uit en moet je gaan zitten?
kvin der nie veel raars aan, zo deed ik het eerst ook altijd hoor..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 23:41
miep
miep is offline
daar is echt niks mis mee hoor, doe ik ook.
dat brandende gevoel heeft een andere oorzaak, heb je onlangs alcohol vergiftiging gehad? dan heb ik pas brandend gevoel, of als ik juist heel weinig drink (ja en ik heb het nu over gewoon drinken )
Oud 22-05-2002, 06:42
sofie3
sofie3 is offline
Oh, gek, ik dacht namelijk dat iedereen z'n badpak UITDEED om te plassen! Blijkbaar is dat dus niet zo....
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 13:34
Verwijderd
T kan wel zo hoor Moet op zich niks uitmaken. Maar misschien is het een idee een bikini te kopen?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 14:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
humz lijkt me sterk dat het door het anders plassen komt!!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 15:43
Bl@Bl@
Bl@Bl@ is offline
Geen ervaring mee. Kdoe altijd een bikini aan! Net zo handig!! En trouwens, wat dragen jullie meestal en waarom?
Ik een bikini, want daar voel ik me 20 keer prettiger in! Kweet ook niet waarom! Vinnet ook mooier meestal!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 18:01
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:
dat brandende gevoel heeft een andere oorzaak, heb je onlangs alcohol vergiftiging gehad? dan heb ik pas brandend gevoel, of als ik juist heel weinig drink (ja en ik heb het nu over gewoon drinken )
brandend gevoel, tijdens het plassen, dóór alcoholvergiftiging..??
hoe verklaar je dat?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 20:50
miep
miep is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

brandend gevoel, tijdens het plassen, dóór alcoholvergiftiging..??
hoe verklaar je dat?
wat denkt u zelf?
Oud 25-05-2002, 14:54
aeris318
aeris318 is offline
Citaat:
sofie3 schreef:

Heb ik ook altijd in het zwembad, misschien komt het door het chloor in het water, zou dat kunnen?
Oud 25-05-2002, 17:51
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik zwem al 10 jaar vrij veel en doe het ook altijd zo. Als je een goed badpak hebt (dus wedstrijdpak ofzo) krijg je die als hij al nat is (van het zwemmen) nooit meer fatsoenlijk aan.
Ik denk niet dat het daardoor komt dus ander had ik er ook last van moeten hebben.
Oud 28-05-2002, 12:15
sofie3
sofie3 is offline
Dus als ik het goed begrijp, Ninnoc, dan trek jij ook gewoon het stukje dat zeg maar over je schaamhaar zit weg, en hang je over het toilet? Ik dacht echt dat ik de enige was die dat deed!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 18:39
lake bodom
lake bodom is offline
toen ik een badpak droeg deed ik t ook zo hoor..
maar bikini is veel fijner jaa..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 00:47
M@TRIX
M@TRIX is offline
uh ikke nie weet, kep ook wel is door me broekspijp de plee in gepiest maar nergens last van achteraf
Oud 29-05-2002, 10:01
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
uh ikke nie weet, kep ook wel is door me broekspijp de plee in gepiest maar nergens last van achteraf
whhahaha
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 17:01
Pink panter
Pink panter is offline
ja idd, op wat voor manier je ook plast, daar kan die branderig heid echt niet vandaan komen..
Oud 31-05-2002, 20:22
DarkCat
DarkCat is offline
Dat je moet plassen terwijl je al geweest bent, als je gaat zwemmen, komt denk ik ook omdat het water vaak koud of juist warm is en zo invloed uitoefend op je blaas. Ik zwem bijna nooit, maar t komt me wel bekend voor.
Maarja ik draag geen badpakken en bikini broekjes trek je natuurlijk zo naar beneden; tenzij ze helemaal oprollen
Oud 01-06-2002, 00:24
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:

wat denkt u zelf?
Nou, ík heb geen idee, kan niks logisch bedenken
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 02:15
Markiex
Markiex is offline
hee, dat zou best wel eens kunnen...

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 12:55.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 16:10
Paige
Paige is offline
Hehe, heel smerig enzo hoor, maar als ik in de zee zwem en ik moet plassen laat ik het gewoon lopen.. ..
In een zwembad ga ik wel altijd gewoon naar de wc..Ik trek dan gewoon mijn badkleding uit en ga op de pot zitten..Boeiuuh..Niemand ziet je toch?!?!..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 18:34
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Paige schreef:
Hehe, heel smerig enzo hoor, maar als ik in de zee zwem en ik moet plassen laat ik het gewoon lopen.. ..
In een zwembad ga ik wel altijd gewoon naar de wc..Ik trek dan gewoon mijn badkleding uit en ga op de pot zitten..Boeiuuh..Niemand ziet je toch?!?!..
daarom zwem ik nooit in zee
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 10:24
Paige
Paige is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
daarom zwem ik nooit in zee
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 17:51
bloffan
bloffan is offline
Citaat:
miep schreef:
Alcohol wordt door de lever afgebroken en niet uitgescheiden. Kan dus onmogelijk een branderig gevoel veroorzaken bij plassen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 04:22
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
bloffan schreef:

Alcohol wordt door de lever afgebroken en niet uitgescheiden. Kan dus onmogelijk een branderig gevoel veroorzaken bij plassen.
Are you sure...???
Oud 03-06-2002, 14:43
flowerpower
flowerpower is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Dus als ik het goed begrijp, Ninnoc, dan trek jij ook gewoon het stukje dat zeg maar over je schaamhaar zit weg, en hang je over het toilet? Ik dacht echt dat ik de enige was die dat deed!
You're not the only one hoor ik doe het ook altijd zo... ik zwem ook vrij veel en zo is het veel handiger dan zo'n gedoe met het uit en aantrekken van een nat badpak maar dat branderige gevoel... euhm dat kan daar niet van komen lijkt mij......

Regels voor berichten