Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, sja, ik weet het niet zo goed. Het idee opzich is best leuk, maar je zou het veel vlotter kunnen beschrijven. Ik had nu een beetje het idee dat "het mannetje" in dit verhaal eerder je vader was die je moeder heeft verlaten, maar door sommige zinnen kan dat ook weer niet. Het stukje over het haar was "wel aardig" maar niet denderend. Heb wel eens beter van je gelezen duiveltje!
|
![]() |
||
Citaat:
Ook vind ik de eerste alinea niet echt aansluiten op de tweede. Die zin van die boterham vond ik op zich juist wel grappig, alleen vanwege die woordspeling.
|
Hm, beetje cliche dus...
Ik moet eerlijk bekennen dat het schrijven ook niet heel erg vlot ging, dus dat zal ook wel de reden zijn dat heel het verhaal wat 'traag' (niet zo vlot) is geschreven. Ik ga weer verder oefenen, volgens mij ben ik de laatste maanden weer 'achteruit' gegaan. ![]() Maar dank jullie wel voor het kritiek/commentaar/tips! Dat geluid van die pen laat ik gewoon weg. |
![]() |
||
Citaat:
Dat 'hij' en 'ik' zich steeds anders gedragen klopt wel. Ik zal er de volgende keer beter op letten. Ik wilde ook niets uitleggen, het was juist mijn bedoeling de lezers zelf een beetje uit te laten vissen wat er gebeurd was. |
![]() |
|
![]() |
![]() Het leest best lekker weg, en ik vind het ook wel een leuk verhaaltje. Ik vind het alleen een beetje storend dat haar blonde haar zovaak genoemd word. Opzich logisch, daar gaat het een beetje over, alleen jammer dat je dan ook weer zegt dat het blond is.
|
[Het] vogeltje dat.
[Het] hoofd dat. Je oogleden 'weer optrekken' klinkt wat gek. Overigens, inhoudelijk is die inleiding (van het zitten) irrelevant. Je had bijvoorbeeld meteen met de tweede alinea kunnen beginnen. (... en die wat beter uit kunnen werken.) Plus ook echt een soort 'Iets' vast te stellen wat je wilt gaan beschrijven/ vertellen. En dan ook een 'Iets' nemen dat aanspreekt. Bijzonder is.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dingen herschrijven lukt trouwens wel. ![]() @ Changshan: Hihi. ![]() |
![]() |
|
Het is goed om na een lange tijd weer eens wat van jou te lezen, Duivelaartje! Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste alinea erg leuk vond om te lezen. Maar daarna vond ik het wat tegenvallen en de laatste alinea vond ik dan weer erg leuk! Ik moest ook wel een beetje lachen om dat einde. Maar toch, ik denk dat ik wel betere dingen van je heb gelezen.. Ik hoop dat je snel over je 'winterdipje'
![]() Nijn* ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Vrouwenopvang Fryslân Verwijderd | 17 | 05-03-2007 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Gootsteenontstopper Verwijderd | 10 | 13-12-2004 14:35 | |