Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn ouders worden eigenlijk niet boos om onzinnige dingen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook daar worden ze kwaad om, maar ik kan het ze niet kwalijk nemen. Ze weten niet beter. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is niet zo dat ik het niet mag, want ze zeggen toch altijd ja. Ik moet het gewoon even vragen ipv. 'boertig naar de ijskast te lopen'. En ik mag naar buiten ja. Als ik het vraag en even zeg waar ik naar toe ga. Ze zijn streng, ik weet het.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
optiwat?
||
Citaat:
Poor you. Mijn ouders worden boos wanneer ik borden/bekers mee naar boven neem en weer mee naar beneden vergeet te nemen, wanneer ik mijn muziek te hard draai, wanneer ik volgens hen te weinig thuis ben en ze me te weinig zien, wanneer mijn kamer een troep is. En dat soort dingen. En mijn vader wordt boos wanneer ik door zijn klassieke muziek/Studio Sport heen praat en als ik en mijn broertje de slappe lach hebben. Maargoed, eigenlijk worden ze nooit boos, ze zijn gewoon geïrriteerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Als ik ergens van terugkom" of "Als ik terugkom van iets"? ![]() Waarschijnlijk zit ik fout, maar meh... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |