Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2002, 04:51
ick
ick is offline
kan ik daar nog wat mee? is 'n brom met oranje stickers (toppie 33 in de stad, 42 liggend, wind mee, op 3 km lange rechte weg) digitaal jah, had digiteller over

hij moet harder, da's duidelijk, en gelijk harder trekken als 't kan, that to do? begrenzers zitten der nie in voor zover ik weet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2002, 11:00
Genesis
Genesis is offline
geen idee..

Desnoods schroef je dr maar een minarelli horizontaal onder, dat wil met een puch maxi ook Of laat ik het zo zeggen: het is mij gelukt

Genesis
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 13:39
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:
geen idee..

Desnoods schroef je dr maar een minarelli horizontaal onder, dat wil met een puch maxi ook Of laat ik het zo zeggen: het is mij gelukt

Genesis
zounds likeley, maar dan wel verticaal LC DD he!

maar ik heb 2,5 liter tank..... moet dus wel zuinig worden
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 13:39
ick
ick is offline
maar verkloot dat je wegligging niet? kleiner achterwiel?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 22:18
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:
maar verkloot dat je wegligging niet? kleiner achterwiel?
dan doe je er ook een kleiner voorwiel in, en het lijkt net een minibike
ik heb de stepjes trouwens naar boven moeten buigen. anders komt ie aan de grond in de bochten En het zit niet zo lekker op deze manier.. voor de rest heeft het toch wel degelijk wat

Genesis
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 00:26
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:

dan doe je er ook een kleiner voorwiel in, en het lijkt net een minibike
ik heb de stepjes trouwens naar boven moeten buigen. anders komt ie aan de grond in de bochten En het zit niet zo lekker op deze manier.. voor de rest heeft het toch wel degelijk wat

Genesis
ik ga eerst maar es kijken foor 't blok van 'n fox.... lijkt me ook wel wat hebben weetje.... is ook 16"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 23:47
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:

ik ga eerst maar es kijken foor 't blok van 'n fox.... lijkt me ook wel wat hebben weetje.... is ook 16"
let me know

Genesis
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 09:15
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:

let me know

Genesis
heb es goed naar 'n kaploze fox gekeken he... en de vering zit bij 'n frox heel anders als bij mij..... is dat 'n zwaar probleem? heb je idee-en om 't op te lossen? misschien moet ik mezelf maar 'n Fox blok aanschaffen
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:34
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:

heb es goed naar 'n kaploze fox gekeken he... en de vering zit bij 'n frox heel anders als bij mij..... is dat 'n zwaar probleem? heb je idee-en om 't op te lossen? misschien moet ik mezelf maar 'n Fox blok aanschaffen
dat weet ik toch niet of dat een probleem is?? ik weet niet eens hoe zo'n suzuki er uit ziet man

Hoe zit de vering van die suzuki dan ten opzichte van die peugeot?

een blok van een fox moet je wel kunnen krijgen bij een sloper ofzoow. Van een schade-fox. Wellicht kan je dan ook een vernaggelt (opgereden) frame er bij kopen, waar je dan weer de ophanging van het blok van af kan halen en misschien is dat ook een idee voor een oplossing voor de vering

Genesis
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 05:59
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:

dat weet ik toch niet of dat een probleem is?? ik weet niet eens hoe zo'n suzuki er uit ziet man

Hoe zit de vering van die suzuki dan ten opzichte van die peugeot?

een blok van een fox moet je wel kunnen krijgen bij een sloper ofzoow. Van een schade-fox. Wellicht kan je dan ook een vernaggelt (opgereden) frame er bij kopen, waar je dan weer de ophanging van het blok van af kan halen en misschien is dat ook een idee voor een oplossing voor de vering

Genesis
vering Fox:
blok net achter de cylinder vast met dikke bout, net voor 't wiel 'n sterk drukkkend-vering dingie
vering TVS:
blok vast onder 't frame, op 't punt van 't tandwiel (hij heb eerst snaar, daarna kettiing) op't punt van 't voorste tandwiel zegmaar draaipunt, 2 balkjes met wiej dertussen naar achteren toe, en achteraan bie balkjes zitten 2 voren (links een, rechts een) naar boven (frame) toe...

maarre... fox blok + opgereden frame + ophanging voor blok....

kan ik dan niet net zogoed 'n fox bouwen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten