Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"Kindermishandeling is elke vorm van voor een minderjarige bedreigende of geweldadige interactie van fysieke, psychische of sexuele aard die de ouders of andere personen ten opzichte van de minderjarige in een relatie van afhankelijkheid of onvrijheid staat, actief of passief opdringen, waardoor ernstige schade wordt berokkend of dreigt te worden berokkend aan de minderjarige in de vorm van fysiek of psychisch letsel. " www.kinderbescherming.nl
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
soms kunnen ze ook normaal doen, tegen de rest van het gezin, maar altijd is er wel iets kleins wat ze tegen mee deden, ik wist en weet nu nog steeds niet of het wel mishandeling was, komt die pijn die ze me vanbinnen geven niet gewoon uit mezelf, was ik niet gewoon te zielig, om alles wat ze maar gewoon als een grapje zeiden negatief op te vatten. Maar waarom deed alles contstant zo'n pijn. Ze deden contstant als ze niet van die opmerkingen maakte tegen me alsof ze alles het beste voor ons voor haden, en er waren meerdere kinderen op de wereld die het slechter dan me hadden. Als ik zei dat ze me pijn deden, zeiden ze dat ik me aanstelden, zodat ik ondertussen ik was zei niks te hoeven doen, of ik had hier niks te zeggen want ik had hier in huis niks te zeggen. Ik kon niet zomaar weg gaan, want mn ouders hadden toch het beste voor me over?? toch... ik weet het niet meer, maar waarom deden ze me dan altijd zoveel pijn, teveel, teveel.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() als je bij een ggz of jeugdzorg loopt, die kunnen zorgen dat je uit huis kan gaan. weten dan ook het beste is voor jou, en anders ga je naar de huisarts die weten er ook wel raad mee. dat je je huisdieren en vader zal missen begrijp ik wel maar ze zijn niet van de aard bodem verdwenen, je kan ze bezoeken wanneer je maar wil succes Laatst gewijzigd op 08-01-2005 om 21:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
succes |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |