Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hebben ze ook een reden daarvoor? ze is toch geen klein kind....als jij nou belooft dat je haar naar huis brengt (o wacht, ze werkt zaterdag bij de coop!? misschien is dat het) maar dan zou ze zaterdag toch wel lang uit mogen gaan!? *leeft intens mee* |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen idee eigenlijk...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Haar ouders mag ik van haar nog niet onmoeten omdat ze te beschermend zijn (denk ik). Ze zegt zelf steeds dat het toch niet mag van haar ouders, daar stel je mij niet tevreden mee. Ik probeer er met haar over te praten maar ze slaat het elke keer af als ik er over begin...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je mag niet eens ontmoeten lees ik nu... Misschien dat ze zich een beetje schaamt voor haar ouders maar ik denk dat niemand hier echt meteen zn/dr vriendje of vriendinnetje aan de ouders laat zien. Ik denk dat het hier echter een ander verhaal is omdat je iets serieus hebt te bespreken. Once again, probeer me thaar ouders erover te praten, probeer te achterhalen wáárom ze zo vroeg thuis moet zijn en stel ze gerust dat ze niet bang hoeven te zijn voor wat dan ook want ik zie echt geen reden genoeg waarom een meid niet met haar vriend van 19 die haar vast wel beschermt en goed thuis brengt niet later dan 11 thuis mag komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals je het beschrijft lijkt het alsof ze iets verbergt oid. Ga een goed gesprek met haar aan en als het mogelijk is eentje daarna met haar ouders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Overhalen BorderCross | 33 | 02-01-2013 07:48 | |
Liefde & Relatie |
Hoe bescherm ik mijn broertje tegen mijn moeder? Sneeuwwitje | 23 | 11-12-2010 18:18 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs en je ouders Verwijderd | 99 | 05-12-2008 13:16 | |
Seksualiteit |
preuts door te beschermende opvoeding honey | 17 | 10-02-2003 15:31 | |
Seksualiteit |
hoe reageren de ouders van jou vriend/vriendin?? a_bonneur | 36 | 30-08-2002 22:01 |