Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, ik herken dat gevoel wel. maar dat automutileren, je beschrijft het als 'het overkomt mij'
Je zegt "Begin ik met automutileren" Deze situatie creeer jezelf en is dus niet iets om nou ja, ik zou het niet zielig willen noemen maar om daar in te blijven hangen. En jezelf te kwellen met deze nare dingen. Zo maak je voor jezelf situaties die uitzichtloos zijn en waar je niet verder kunt. Je zou eens tegen jezelf moeten zeggen: wat maakt het uit wat voor klote zooi me overkomt!! Ik gooi het roer om en laat me niet klein krijgen door vervelende klachten. Ik laat mijn lichaam heel want het maakt me niet gelukkiger en niet beter en het lost helemaal niets op. En geloof me, ik weet echt wel wat automutilatie inhoud. meer info at feelthesnow@hotmail.com
||
Citaat:
Sterkte.
|
Heej meis..
k*t dat t op die manier slecht gaat nu.. Dat van t automutileren dat ken k wel.. da gevoel.. t spijt me dat k nie veel weet te schrijven.. Laura..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vanmiddag gezien - orale sex bij jonge tieners... Desp | 97 | 24-08-2002 00:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Psychologie |
Ziek door problemen? Eend | 20 | 03-06-2002 19:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voor iedereen die bang iets ergs te hebben lakyie | 20 | 03-05-2002 19:41 |