![]() |
|
Amerikanen zijn nogal paniekerig en ze hechten heel veel aan die perfecte gezinssituatie uit 'the american dream'. - dat verklaart dat wel gezien perfecte dochter niet de helft van de jongens op school bevredigt
![]() * ik had toevallig ook een stukje gezien... hij stond aan op die zender en de afstandbediening lag te ver weg ![]()
|
Verwijderd
|
nou ik weet niet of het in nederland gebeurt, ik weet alleen dat ik dat nooit gedaan hebt.... wat is zo gek vind he... sex is toch iets wat je doet uit liefde...
![]() nouja zal wel aan mij liggen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit nu de herhaling te kijkuh.
Ik vind het allemaal wel meevallen hoor. Het word een beetje opgeblazen enzow. Achja... het is hun leven en ik ga me daar dus echt niet druk om maken. Al heb ik wel zoiets.. als je sex zow lekker vind en je bent single. Zoek dan 1 persoon waar je samen sex mee hebt totdat de een weer een relatie heeft. Maar ga dan niet elk weekend een andere jongen pijpen of neuken. Das mijn mening dan. Maar als die meiden het echt zow heel normaal vinden om telkens met verschillende jongens sex te hebben, prima. Wie ben ik om hun mening niet te respecteren. En ik geef ook wel toe voor een jongen is die gedachte wel leuk en om te horen, dat die eene meid zo makkelijk is op seksueel gebied. Dat ze het heerlijk vind, dat ze er dol op is. Dat ze het zomaar met iedereen doet en makkelijk te krijgen is. En dat jij zelf ook nog kans bij haar zou kunnen maken. Maar ik zou in iedergeval nooit mijn lul in een van die meiden hun mond stoppen waar al tientallen andere lulluh een bezoekjuh aan hebben gebracht. Moet er niet aan denken. Dat ding hier ander aan mijn buik is muh heilig en ik ga er voorzichtig mee om. |
![]() |
|
![]() |
Bij mijn weten gebeuren dat soort dingen hier niet standaard hoor
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maare oke , dit heb ik dus ook een keer eerder op TV gezien. Ik schrok er eiglijk neit van , maardat maakt het natuurlijk niet goed he ![]() Naar mijn wete gebeurt dit niet in Nederland , tenmisnte lang zo erg neit als daar in VS. Ik vind dit echt walgelijk ik bedoel worden kinderen neit meer opgevoed ? Waar zijn hun ouders ? Echt neit best ...
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb sex uit liefde ja..... ik hou van mijn vriend... denk je nou echt dat ik met elke jongen die ik zie dat ik daarmee naar bed ga 'k dach 't niet.... stefan is mijn eerste vriend en 't blijft ook me enigste als 't aan mij ligt en die laatste quote van jou dat was een grapje van mij.... ohja nog 1 vraagje..... vind jij het sletterig dat als je 14 maanden met je vriend gaat dat je dan op sex gebied iets doet, behalve 'het' en als hij iets wilt doen, wat ik niet erg vind... tenminste tot nu toe ben ik niets stoms tegengekomen.... dat ik dat dan toelaat??? we hebben er gewoon veel lol mee, met alles wat we samen uitspoken. en ik ga toch echt niets tegen mijn zin doen.. alleen als er iets is dat hij leuker vind als mij dan nouja... ik laat het wel toe hoor... alleen denk ik dat dat nooit zal gebeuren want ik ben meestal degene die het meeste uit wil proberen... vind jij dat fout van ons?????? Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 12:07. |
![]() |
|
Ach joh, je kan zo'n aflevering ook maken over nederlandse jonge tieners. Er zijn heus wel 4 of 5 meisjes van 13 te vinden die sexueel actief zijn, die zet je naast elkaar, dan ook nog een van de ouders, en een sexuologe en heel Nederland is in rep en roer
||
Citaat:
![]() .... ohja je bent 15 ...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja schat kijk jij maar even op het topic ste3fanlovertje in feedback.... daar staat in waarom 'k zo vaak over me lief praat. en schep ik op over me relatie? jah 'k weetnie or. maar volgens mij vertel ik gewoon de waarheid.. waar schep ik dan over op? dat zou 'k wel eens wille weten.. jaloers?? ik doe alles voor hem.. tuurlijk je gaat door het vuur voor je vriend.. dat is toch logisch... hij kan met mij alles doen wattie wilt.. nouwja ![]() en wtf?? ik ben 15!! boeie..... als ik dit zou doen als 'k 18 was...zou je d'r dan ook zo over zeike? zucht... die leeftijden ook altijd... wordt 'k echt gek van... en over leeftijden ga ik geen discussies houden want dat heb ik nou al een half jaar lang gedaan... bekijk het maar zo : 'k ben bijna 16 zo tevreden ?? of moet je me nog meer bezeiken op 't forum?? meld me dan gewoon aan op msn dan vallen we ook geen andere mensen lastig... Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 12:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() [je kan hier posten wat je wilt ik reageer nu toch niet, heb geen zin in een of ander vaag puberaal duscussie]
|
uhm......15 en liefde?......ik ben 16 en het lijkt me niet gezond als ik vanaf nu mn leven met 1 persoon moet doorbrengen. ja dat vind mn vriendin ook jah, als ik tegen haar zeg "ik wil altijd bij je blijven" flipt ze (ik dnek ik ook) laat het gewoon allemaal gebeuren, je bent jong en geeft veel om elkaar. maar houden van is wel erg sterk ik geloof niet dat je op je 15e dat al hebt (je DENKT dat je t hebt jah)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar over t algemeen zijn er bar weinig mensne die bij elkaar blijven hoor, dan zit je meer in een leeftijd van uitgaan dit en dat, en niet echt vastigheid. Maar uitzondering bevestigd de regel |
![]() |
||
Citaat:
Niet zeggend at zij eht zelf willen , zij weten nie van beter dat hoor jij als wat meer volwassen persoon aan hun uit te leggen maar instead maak jij er misbruik van!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k blijf wel forummen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() en nee voor de duidelijkheid, k vind je geen slet, k zeg alleen dat het lijkt of je zo over wilt komen, zo van: kijk eens wat ik allemaal al gedaan heb blabla etc. maargoed, vrede, einde discussie, knuffel, punt |
![]() |
|
Die dr. phil is wel irritant. Echt zo'n type die alles beter weet. Het ergste is nog dat de meeste mensen daar hem nog geloven.
In Amerikan leven mensen gewoon anders. Van alles wordt er zo'n drama gemaakt. Het zal vast wel in Nederland gebeuren, alleen wordt er weinig aandacht aan besteed. Dat komt omdat we in Nederland waarschijnlijk minder moeilijk doen over seks.
|
|