Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2002, 18:02
Desp
Desp is offline
Vanmiddag zag ik toevallig bij Oprah ( ) een aflevering over orale seks onder vrij jonge tieners.
In de VS schijnt orale sex onder jongeren van een jaar of 14/15 heel gewoon te zijn. Meisjes bevredigen jongens - zonder dat het hun vriendjes zijn. Het gebeurt in schoolbussen (zo frequent dat er camera's in bussen hangen), op de wc's etc etc. Er worden zelfs feestjes gehouden waar mensen elkaar oraal bevredigen.

Er werd een meisje geïnterviewd van 14 jaar die al verschillende jongen oraal had bevredigd, zonder dat ze gevoelens had voor deze jongens. Op haar school bleek het heel normaal te zijn voor meisjes om jongens zo te bevredigen...

Nu vraag ik me af, dit gebeurd toch niet in Nederland zo he?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:12
Lindansje
Lindansje is offline
Naar mijn weten niet.

Maar ja, ik had ook nooit voor mogelijk gehouden dat 13-jarige meisjes 3 verschillende bedpartners hebben gehad...
Oud 29-07-2002, 18:13
Quiana
Quiana is offline
jah, daar heb ik ook een stukje van gezien...
k denk dat t wel in Nederland gebeurt, maar niet zo erg, dat er camera's moeten worden opgehangen....
Oud 29-07-2002, 18:20
Verwijderd
Ahja, dat had ik laatst ook gezien. Lijkt me schromelijk overdreven. In Amerika schakelen ze de kinderbescherming al in als een meisje haar hand in de broek van een jongetje steekt.

Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:31
Verwijderd
wanneer komt duh herhaling..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:37
Desp
Desp is offline
Citaat:
3307 schreef:
wanneer komt duh herhaling..
vanavond
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:38
Rosie
Rosie is offline
Ik heb het ook gezien. Dat meisje wat als eerst aan het woord kwam in de show vond een afscheidskus intiemer dan orale sex, dat wijst er dus gewoon op dat er bij zo'n kus wel gevoel zit en bij die sex dus absoluut niet. Ze hebben het zlef in de hand dus heb er echt geen medelijden mee. Ik vond al die ouders ook een beetje maf, ze vonden het een wereldschokkend idee dat hun zoon/dochter al aan sex deed en wist wat alles was op 15 jarige leeftijd. Tijden veranderen toch? Ik vind het niet verkeerd om als 15 jarige sex te hebben maar om naar die feestjes te gaan of gewoon op school?? Dat kan echt niet.. Sex is toch iets wat voort komt uit liefde??

Rosie
Oud 29-07-2002, 18:43
LM
LM is offline
*Gaat imigreren*
Oud 29-07-2002, 18:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ahja, dat had ik laatst ook gezien. Lijkt me schromelijk overdreven. In Amerika schakelen ze de kinderbescherming al in als een meisje haar hand in de broek van een jongetje steekt.

ja ik had gehoord dat ze in amerika voor zulke dingen de beste/jongste ect.ect. pakken voor op tv en dat t allemaal wel mee viel, met dat daar, in europa moeten ze overal eerder bij zijn enz
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 19:18
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Amerikanen zijn nogal paniekerig en ze hechten heel veel aan die perfecte gezinssituatie uit 'the american dream'. - dat verklaart dat wel gezien perfecte dochter niet de helft van de jongens op school bevredigt

* ik had toevallig ook een stukje gezien... hij stond aan op die zender en de afstandbediening lag te ver weg
Oud 29-07-2002, 19:19
Verwijderd
Ik zou er m'n voordeel mee doen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 19:20
Signy
Signy is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
*Gaat imigreren*
Emigreren.
Oud 29-07-2002, 19:24
@pie
@pie is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Naar mijn weten niet.

Maar ja, ik had ook nooit voor mogelijk gehouden dat 13-jarige meisjes 3 verschillende bedpartners hebben gehad...
dat wist ik ook niet...
Oud 29-07-2002, 22:08
Verwijderd
nou ik weet niet of het in nederland gebeurt, ik weet alleen dat ik dat nooit gedaan hebt.... wat is zo gek vind he... sex is toch iets wat je doet uit liefde... waarom doen die kiddies dat dan bij zo veel jongens/meisjes.... is de defenitie van liefde dan zo verslechterd dat mensen denken bij een lekker wijf 'oeh ik ben verliefd want die ziet er lekker uit dus daarmee ga ik in bed kruipen' en een andere week is het weer een ander.... dat is toch geen liefde meer he...

nouja zal wel aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 22:52
Sisje
Sisje is offline
Nee het ligt niet aan jou, ik vind het ook een beetje vreemd enzo....maar ja ze zijn er zelf bij..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 22:58
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
*Gaat imigreren*
*pak koffer* *neemt plaats naast t love meneertje* *zwaait nederland gedag*
Oud 29-07-2002, 23:44
Verwijderd
Ik zit nu de herhaling te kijkuh.
Ik vind het allemaal wel meevallen hoor. Het word een beetje opgeblazen enzow.
Achja... het is hun leven en ik ga me daar dus echt niet druk om maken. Al heb ik wel zoiets.. als je sex zow lekker vind en je bent single. Zoek dan 1 persoon waar je samen sex mee hebt totdat de een weer een relatie heeft. Maar ga dan niet elk weekend een andere jongen pijpen of neuken. Das mijn mening dan.
Maar als die meiden het echt zow heel normaal vinden om telkens met verschillende jongens sex te hebben, prima. Wie ben ik om hun mening niet te respecteren.

En ik geef ook wel toe voor een jongen is die gedachte wel leuk en om te horen, dat die eene meid zo makkelijk is op seksueel gebied. Dat ze het heerlijk vind, dat ze er dol op is. Dat ze het zomaar met iedereen doet en makkelijk te krijgen is. En dat jij zelf ook nog kans bij haar zou kunnen maken.

Maar ik zou in iedergeval nooit mijn lul in een van die meiden hun mond stoppen waar al tientallen andere lulluh een bezoekjuh aan hebben gebracht. Moet er niet aan denken. Dat ding hier ander aan mijn buik is muh heilig en ik ga er voorzichtig mee om.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 09:04
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
volgens mij gebeurt dat niet in nederland.... nee nog nooit iets overgehoord of gezien...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 10:44
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Bij mijn weten gebeuren dat soort dingen hier niet standaard hoor maar ik vind sowieso heel Amerika een stelletje freaks bij elkaar. Alles wat maar fout kan doen ze daar .. tiz te hopen dat het hier niet ook zo wordt! Ik vind dat meisjes zelf moeten weten of ze zoiets doen, maar daar is het wel erg overdreven met meisjes van 13 die al 3x met n jongen naar bed en alles zijn geweest .... Ik denk ook niet dat t iets heeft te maken met vroegere 'rijpheid' van die meisjes daar, eerder gewoon onwetendheid en *ja hoe cliché v Ophrah * weinig zelfrespect..... Af en toe kunnen Amerikanen zoooo dom zijn he
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 10:47
Verwijderd
Die Dr. Phil is trouwens sowieso wel lachen, hoezo psychologie van de koude grond Je hoeft maar eventjes de Psychologie Magazine hier in te kijken en je lult die kerel er zo uit
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 11:08
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Signy schreef:
Emigreren.
nou ik wou hem corrigeren

Maare oke , dit heb ik dus ook een keer eerder op TV gezien. Ik schrok er eiglijk neit van , maardat maakt het natuurlijk niet goed he

Naar mijn wete gebeurt dit niet in Nederland , tenmisnte lang zo erg neit als daar in VS. Ik vind dit echt walgelijk ik bedoel worden kinderen neit meer opgevoed ? Waar zijn hun ouders ?

Echt neit best ...
Oud 30-07-2002, 11:15
verbal-violence
Citaat:
StefanLovertje schreef:
nou ik weet niet of het in nederland gebeurt, ik weet alleen dat ik dat nooit gedaan hebt.... wat is zo gek vind he... sex is toch iets wat je doet uit liefde... waarom doen die kiddies dat dan bij zo veel jongens/meisjes.... is de defenitie van liefde dan zo verslechterd dat mensen denken bij een lekker wijf 'oeh ik ben verliefd want die ziet er lekker uit dus daarmee ga ik in bed kruipen' en een andere week is het weer een ander.... dat is toch geen liefde meer he...

nouja zal wel aan mij liggen
lol jij en sex uit liefde! je spreek jezelf wel errug vaak tegen vind je niet

Citaat:
jaja ikke vaag kiddie zijn

en ach hij mag me dan wel gebruike.... maar ie doet 't wel op 'n lieve manier
keb nog meer voorbeelden
Oud 30-07-2002, 11:49
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

lol jij en sex uit liefde! je spreek jezelf wel errug vaak tegen vind je niet

keb nog meer voorbeelden

ik heb sex uit liefde ja..... ik hou van mijn vriend... denk je nou echt dat ik met elke jongen die ik zie dat ik daarmee naar bed ga 'k dach 't niet.... stefan is mijn eerste vriend en 't blijft ook me enigste als 't aan mij ligt

en die laatste quote van jou dat was een grapje van mij....

ohja nog 1 vraagje..... vind jij het sletterig dat als je 14 maanden met je vriend gaat dat je dan op sex gebied iets doet, behalve 'het' en als hij iets wilt doen, wat ik niet erg vind... tenminste tot nu toe ben ik niets stoms tegengekomen.... dat ik dat dan toelaat??? we hebben er gewoon veel lol mee, met alles wat we samen uitspoken. en ik ga toch echt niets tegen mijn zin doen.. alleen als er iets is dat hij leuker vind als mij dan nouja... ik laat het wel toe hoor... alleen denk ik dat dat nooit zal gebeuren want ik ben meestal degene die het meeste uit wil proberen...

vind jij dat fout van ons??????

Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 12:07.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:19
Roos
Roos is offline
Ach joh, je kan zo'n aflevering ook maken over nederlandse jonge tieners. Er zijn heus wel 4 of 5 meisjes van 13 te vinden die sexueel actief zijn, die zet je naast elkaar, dan ook nog een van de ouders, en een sexuologe en heel Nederland is in rep en roer
Oud 30-07-2002, 12:23
verbal-violence
Citaat:
StefanLovertje schreef:

ik heb sex uit liefde ja..... ik hou van mijn vriend... denk je nou echt dat ik met elke jongen die ik zie dat ik daarmee naar bed ga 'k dach 't niet.... stefan is mijn eerste vriend en 't blijft ook me enigste als 't aan mij ligt

en die laatste quote van jou dat was een grapje van mij....

ohja nog 1 vraagje..... vind jij het sletterig dat als je 14 maanden met je vriend gaat dat je dan op sex gebied iets doet, behalve 'het' en als hij iets wilt doen, wat ik niet erg vind... tenminste tot nu toe ben ik niets stoms tegengekomen.... dat ik dat dan toelaat??? we hebben er gewoon veel lol mee, met alles wat we samen uitspoken. en ik ga toch echt niets tegen mijn zin doen.. alleen als er iets is dat hij leuker vind als mij dan nouja... ik laat het wel toe hoor... alleen denk ik dat dat nooit zal gebeuren want ik ben meestal degene die het meeste uit wil proberen...

vind jij dat fout van ons??????
Neej maa rje praat altijd over je vriendje , en je probeert op te scheppen over jullie relatie. Waarom je dit doet god knows! En je praat er ook zo over dat je alles voor hem zal doen en hij kan met jouw doen enlaten wattie wilt

.... ohja je bent 15 ...
Oud 30-07-2002, 12:23
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Ach joh, je kan zo'n aflevering ook maken over nederlandse jonge tieners. Er zijn heus wel 4 of 5 meisjes van 13 te vinden die sexueel actief zijn, die zet je naast elkaar, dan ook nog een van de ouders, en een sexuologe en heel Nederland is in rep en roer
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:29
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

Neej maa rje praat altijd over je vriendje , en je probeert op te scheppen over jullie relatie. Waarom je dit doet god knows! En je praat er ook zo over dat je alles voor hem zal doen en hij kan met jouw doen enlaten wattie wilt

.... ohja je bent 15 ...

ja schat kijk jij maar even op het topic ste3fanlovertje in feedback.... daar staat in waarom 'k zo vaak over me lief praat.

en schep ik op over me relatie? jah 'k weetnie or. maar volgens mij vertel ik gewoon de waarheid.. waar schep ik dan over op? dat zou 'k wel eens wille weten.. jaloers??

ik doe alles voor hem.. tuurlijk je gaat door het vuur voor je vriend.. dat is toch logisch...

hij kan met mij alles doen wattie wilt.. nouwja gaat nergens over... we zijn het er allebei over eens als we wat doen... 'k ben geen slet hoor...

en wtf?? ik ben 15!! boeie..... als ik dit zou doen als 'k 18 was...zou je d'r dan ook zo over zeike? zucht... die leeftijden ook altijd... wordt 'k echt gek van... en over leeftijden ga ik geen discussies houden want dat heb ik nou al een half jaar lang gedaan... bekijk het maar zo : 'k ben bijna 16

zo tevreden ?? of moet je me nog meer bezeiken op 't forum?? meld me dan gewoon aan op msn dan vallen we ook geen andere mensen lastig...

Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 12:32.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:35
verbal-violence
Citaat:
StefanLovertje schreef:

ja schat kijk jij maar even op het topic ste3fanlovertje in feedback.... daar staat in waarom 'k zo vaak over me lief praat.

en schep ik op over me relatie? jah 'k weetnie or. maar volgens mij vertel ik gewoon de waarheid.. waar schep ik dan over op? dat zou 'k wel eens wille weten.. jaloers??

ik doe alles voor hem.. tuurlijk je gaat door het vuur voor je vriend.. dat is toch logisch...

hij kan met mij alles doen wattie wilt.. nouwja gaat nergens over... we zijn het er allebei over eens als we wat doen... 'k ben geen slet hoor...

en wtf?? ik ben 15!! boeie..... als ik dit zou doen als 'k 18 was...zou je d'r dan ook zo over zeike? zucht... die leeftijden ook altijd... wordt 'k echt gek van... en over leeftijden ga ik geen discussies houden want dat heb ik nou al een half jaar lang gedaan... bekijk het maar zo : 'k ben bijna 16

zo tevreden ?? of moet je me nog meer bezeiken op 't forum?? meld me dan gewoon aan op msn dan vallen we ook geen andere mensen lastig...
Oke dit is echt de laatste keer dat ik zo een topic ga verzieken. Je Komt gewoon kinderachtig over en ik ben niet de enige die dat zegt , zelfs een aantal van jel eeftijds genoten zeggen ut. En geef me 1 reden waarom ik jaloers zou moeten zijn

[je kan hier posten wat je wilt ik reageer nu toch niet, heb geen zin in een of ander vaag puberaal duscussie]
Oud 30-07-2002, 14:32
Kirk22
Kirk22 is offline
PRAH
Oud 30-07-2002, 17:13
SuperS
SuperS is offline
* zou wel eens willen weten hoe kirk22 en verbal-violence in real life zijn *
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 17:24
Günther
Günther is offline
uhm......15 en liefde?......ik ben 16 en het lijkt me niet gezond als ik vanaf nu mn leven met 1 persoon moet doorbrengen. ja dat vind mn vriendin ook jah, als ik tegen haar zeg "ik wil altijd bij je blijven" flipt ze (ik dnek ik ook) laat het gewoon allemaal gebeuren, je bent jong en geeft veel om elkaar. maar houden van is wel erg sterk ik geloof niet dat je op je 15e dat al hebt (je DENKT dat je t hebt jah)
Oud 30-07-2002, 19:53
Verwijderd
jah word tijd voor een meeting

'k ben 't gezeik nu ech zat hoor. jullie moge lulle over me wat je wille... je mogen over me zeike... 'k ga mezelf niet langer verdedige...

ik ga weg hierzo
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 19:56
verbal-violence
Citaat:
SuperS schreef:
sorry ik date geen jongens en al helemaal geen 2 jongens
Oud 30-07-2002, 19:56
Desp
Desp is offline
Citaat:
black angel schreef:
uhm......15 en liefde?......ik ben 16 en het lijkt me niet gezond als ik vanaf nu mn leven met 1 persoon moet doorbrengen. ja dat vind mn vriendin ook jah, als ik tegen haar zeg "ik wil altijd bij je blijven" flipt ze (ik dnek ik ook) laat het gewoon allemaal gebeuren, je bent jong en geeft veel om elkaar. maar houden van is wel erg sterk ik geloof niet dat je op je 15e dat al hebt (je DENKT dat je t hebt jah)
Ik ontmoette mijn vriend op mijn vijftiende, nu dus 7 jaar geleden, zijn nog steeds samen... misschien gooi jij iedereen dus een beetje op één hoop?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 12:19
wicked wild
wicked wild is offline
hier in nederland gebeurt het ook echtwel.
Toen ik nog op de middelbare school zat had je daar ook een meisje, ze zat in de eerste klas en die had er ook al 2 gepijpt.
En meerdere bij haar uit de klas deden dat.
Zo raar is het echt niet, het gebeurt hier ook gewoon.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 12:47
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
wicked wild schreef:
hier in nederland gebeurt het ook echtwel.
Toen ik nog op de middelbare school zat had je daar ook een meisje, ze zat in de eerste klas en die had er ook al 2 gepijpt.
En meerdere bij haar uit de klas deden dat.
Zo raar is het echt niet, het gebeurt hier ook gewoon.
Het enige verschil is dat we hier in Nederland gelukkig niet geneigd zijn om er een mediaspektakel van te maken, en hopelijk blijft dat ook zo.
Oud 31-07-2002, 12:52
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
jah word tijd voor een meeting

'k ben 't gezeik nu ech zat hoor. jullie moge lulle over me wat je wille... je mogen over me zeike... 'k ga mezelf niet langer verdedige...

ik ga weg hierzo
hoezo dat? gewoon blijven joh, je laat je toch niet wegjagen door een paar mensen van internet die je zitten je tengen? niks van aantrekken joh.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Desp schreef:

Ik ontmoette mijn vriend op mijn vijftiende, nu dus 7 jaar geleden, zijn nog steeds samen... misschien gooi jij iedereen dus een beetje op één hoop?
zoiets hebben een nicht en vriend van mijn vriendje ook, die zijn nu nog steeds bij elkaar en kregen wat op hun 15e en 17e.

Maar over t algemeen zijn er bar weinig mensne die bij elkaar blijven hoor, dan zit je meer in een leeftijd van uitgaan dit en dat, en niet echt vastigheid.

Maar uitzondering bevestigd de regel
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 14:51
verbal-violence
Citaat:
Talon schreef:
vind alles best, als ze zich maar niet verslikken en dan over je lul kotsen..
het blijven nogsteeds minderjarige meisjes

Niet zeggend at zij eht zelf willen , zij weten nie van beter dat hoor jij als wat meer volwassen persoon aan hun uit te leggen maar instead maak jij er misbruik van!
Oud 31-07-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

hoezo dat? gewoon blijven joh, je laat je toch niet wegjagen door een paar mensen van internet die je zitten je tengen? niks van aantrekken joh.
ja nee 'k wilde dus wel weggaan.. dankjewel dat je dat ff zei is er tenminste nog iemand die mij niet irri vind... ik snapte jullie probleem nu... dus 'k zal er mee ophoude...

'k blijf wel forummen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 16:05
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

ja nee 'k wilde dus wel weggaan.. dankjewel dat je dat ff zei is er tenminste nog iemand die mij niet irri vind... ik snapte jullie probleem nu... dus 'k zal er mee ophoude...

'k blijf wel forummen
kijk, als t aan mij ligt blijf je (zou t je ook moeilijk kunnen gaan verbieden) en als jij je ervaringen wilt delen is dat best, maar in ELKE post haal jij je vriendje erbij, (denk aan dingen als: "hihih je raad nooit wat mn liefje en ik dit weekend gedaan hebben " etc.) en niet alleen op dit forum, maar ook op lifestyle etc. kom je van die posts van jou tegen

en nee voor de duidelijkheid, k vind je geen slet, k zeg alleen dat het lijkt of je zo over wilt komen, zo van: kijk eens wat ik allemaal al gedaan heb blabla etc.

maargoed, vrede, einde discussie, knuffel, punt
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 17:15
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Het is true wat ze bij Oprah hebben gezegt.
Ik heb gehoord van een vriend van mij dat 60/70% van alle Amerikaanse meisjes dat gewoon doet. Als een 16 jarige jongen is het heel normaal dat je vaak gepijpt wordt door verschillende meisjes.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 18:02
niels18
niels18 is offline
de allerleukste opmerking was in de oprah show van een 15 jarig meisje: Bill Clinton doet het ook, en ook hij zegt dat het geen sex is. meesterlijk!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 18:03
DarkCat
DarkCat is offline
Ik heb m ook gezien die aflevering.. bij mn vriend thuis. Jezus wat overdreven.. we hebben ons dood gelachen.

Zegt die vent

"When there's a sex organ involved, it's sex!"

Dus als ik iemand in z'n ballen trap..?
Oud 31-07-2002, 19:56
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
SuperS schreef:
ik vraag me af of ik hetzelfde ben als mijn textschrijver.
Waarom vraag je je dat af?
Oud 01-08-2002, 02:17
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
"When there's a sex organ involved, it's sex!"

Dus als ik iemand in z'n ballen trap..?
dat heet harde sex

Laatst gewijzigd op 01-08-2002 om 02:19.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 03:18
Vice
Vice is offline
Die dr. phil is wel irritant. Echt zo'n type die alles beter weet. Het ergste is nog dat de meeste mensen daar hem nog geloven.

In Amerikan leven mensen gewoon anders. Van alles wordt er zo'n drama gemaakt. Het zal vast wel in Nederland gebeuren, alleen wordt er weinig aandacht aan besteed. Dat komt omdat we in Nederland waarschijnlijk minder moeilijk doen over seks.
Oud 01-08-2002, 15:13
flappieman
flappieman is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef:

dat heet harde sex

LOLZ
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 15:22
twijfelaarDH18
twijfelaarDH18 is offline
Oprah is de amerikaanse paus en Dr Phil is de kardinaal