Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2005, 14:22
Fay
Fay is offline
hallo, mijn vriend en ik hadden wel vaak ruzie, maar dat kwam allemaal wel weer goed, ik had hem uitgescholden, want ik was zo boos! maar het kwam weer goed, in de vakanties ben ik nooit bij hem, en het was heel belangrijk dat ik hem zag voor de vakantie! maar hij wilde niet een uur wachten, terwijl ik bijna elke week 2 uur op hem wachtte! en in de vakantie, had een vriendin van hem hem gezoend, en later kregen ze wat, toen vroeg hij haar! maar hij had wel tegen mij gezegd dat ie het genoeg vond (de eerste maandag van de vakantie) en toen gaf ie ons nog een kans, de 2de maandag, wilde ie stoppen, maar ik mocht het gister nog proberen, en toen heeft ie dus met dat andere meisje genomen! ik vind het zo oneerlijk, hij verborg het voor me!
ik wil hem terug, ik slaap niet meer, eet niet meer, hij was alles voor me, en ik wil hem echt terug!
Oud 12-01-2005, 14:25
WolterB
WolterB is offline
Hij is een eikel, vergeet hem
Oud 12-01-2005, 14:26
June bug
June bug is offline
sorry ik snap geen zak van t hele verhaal
Oud 12-01-2005, 14:31
Fay
Fay is offline
Citaat:
June bug schreef op 12-01-2005 @ 15:26 :
tjah, srry, het is ook zeer ingewikkeld!

maar ik geef zoveel om hem, wil hem echt terug!
Oud 12-01-2005, 14:32
Verwijderd
Dus hij had iets met jou, wou je niet zien voor de vakantie, zoende in de vakantie met iemand anders en vroeg haar verkering, zonder het eerst even uit te maken? En daarna maakte hij het toch nog uit?

Waarom wil je hem in vredesnaam terug? Als je verliefd bent: dat gaat vanzelf wel weer over.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 14:33
Fay
Fay is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-01-2005 @ 15:32 :
Dus hij had iets met jou, wou je niet zien voor de vakantie, zoende in de vakantie met iemand anders en vroeg haar verkering, zonder het eerst even uit te maken? En daarna maakte hij het toch nog uit?

Waarom wil je hem in vredesnaam terug? Als je verliefd bent: dat gaat vanzelf wel weer over.
jah, ik weet het, maar hij was alles voor me, buiten hem had ik niemand!
Oud 12-01-2005, 14:34
Verwijderd
Dan heb je nu, zonder hem, mooi alle tijd om vrienden te maken
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 14:35
Fay
Fay is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-01-2005 @ 15:34 :
Dan heb je nu, zonder hem, mooi alle tijd om vrienden te maken
ik wil gewoon hem, het was altijd al haar doel geweest hem af te pakken en nu is het er echt gelukt, ze maakte gebruik van die ruzie!
Oud 12-01-2005, 14:41
Verwijderd
En hij ging daar op in. Als hij dat doet, dan vindt hij haar leuker dan jou... je wilt toch geen verkering met iemand die een ander leuker vindt?

Ik begrijp dat 't nu moeilijk is, het is net uit, misschien hebben jullie wel heel lang verkering gehad, er valt heel veel weg opeens; je wil geen nieuwe vrienden, je wil niets anders, je wil hem gewoon terug. Dat is altijd als iemand anders het uit heeft gemaakt, en het is niet leuk... maar je kunt er nooit veel aan veranderen. En in jouw geval denk ik ok niet dat het heel verstandig zal zijn om dat te doen.

Je mag wel de komende tijd extra lief voor jezelf zijn zo veel mogelijk dingen doen die je leuk vindt, jezelf afleiden.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 14:42
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Fay schreef op 12-01-2005 @ 15:35 :
ik wil gewoon hem, het was altijd al haar doel geweest hem af te pakken en nu is het er echt gelukt, ze maakte gebruik van die ruzie!
En hij is daar op in gegaan.... Niet echt het perfecte vriendje te noemen dus.
En zo zie je ook gelijk dat het niet slim is om buiten je vriend om verder niks of niemand meer te hebben, want als het dan uit gaat val je dus in een diep gat.

Conclusie: Een relatie die nu over is, maar waar je veel van hebt kunnen leren.
Oud 12-01-2005, 14:51
Anathema
Anathema is offline
Gewoon knopje omdraaien, luisteren naar wat de andere mensen hierboven zeiden. Stop met zelfmedelijden en ga verder met je leven. De kans is klein dat hij jou terug zal nemen, en de kans is nog kleiner dat dat uiteindelijk goed zal aflopen.

Klinkt grof, maar zo is het nu eenmaal
Oud 12-01-2005, 15:05
stout!
stout! is offline
Natuurlijk wil je hem terug. Zo te horen hadden jullie een erg warme en liefdvolle relatie.
Oud 12-01-2005, 15:13
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
stout! schreef op 12-01-2005 @ 16:05 :
Natuurlijk wil je hem terug. Zo te horen hadden jullie een erg warme en liefdvolle relatie.
Ja, met heel veel ruzie, waarbij jullie elkaar uitscholden, elkaar in de vakanties niet wilden zien en hij niet op jou wil wachten, maar wel met een ander wil zoenen.

Fay, als je dat zelf zo allemaal leest, vind je dat dan klinken als een leuke relatie?
Oud 12-01-2005, 15:39
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
wil je hem of gewoon 'iemand'?
daar zou ik maar eens goed over nadenken
Oud 12-01-2005, 16:40
Multilot
Multilot is offline
als jij hem terug wilt, en jezelf dus weer veel pijn wil doen, zorg er dan voor dat je hem terugkrijgt en pak hem weer af van dat meisje
Oud 12-01-2005, 16:42
RanC
RanC is offline
Citaat:
Fay schreef op 12-01-2005 @ 15:22 :
hallo, mijn vriend en ik hadden wel vaak ruzie, maar dat kwam allemaal wel weer goed, ik had hem uitgescholden, want ik was zo boos! maar het kwam weer goed, in de vakanties ben ik nooit bij hem, en het was heel belangrijk dat ik hem zag voor de vakantie! maar hij wilde niet een uur wachten, terwijl ik bijna elke week 2 uur op hem wachtte! en in de vakantie, had een vriendin van hem hem gezoend, en later kregen ze wat, toen vroeg hij haar! maar hij had wel tegen mij gezegd dat ie het genoeg vond (de eerste maandag van de vakantie) en toen gaf ie ons nog een kans, de 2de maandag, wilde ie stoppen, maar ik mocht het gister nog proberen, en toen heeft ie dus met dat andere meisje genomen! ik vind het zo oneerlijk, hij verborg het voor me!
ik wil hem terug, ik slaap niet meer, eet niet meer, hij was alles voor me, en ik wil hem echt terug!
Tja, dat gebeurd nou eenmaal! Ik kan er ook niets aan doen! Zo is het leven! Je moet er maar aan wennen helaas!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 20:02
Fay
Fay is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-01-2005 @ 16:13 :
Ja, met heel veel ruzie, waarbij jullie elkaar uitscholden, elkaar in de vakanties niet wilden zien en hij niet op jou wil wachten, maar wel met een ander wil zoenen.

Fay, als je dat zelf zo allemaal leest, vind je dat dan klinken als een leuke relatie?
neej, ik kan hem in de vakantie's en weekenden niet zien, vanwege mijn thuissituatie!
Oud 12-01-2005, 20:03
Fay
Fay is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 12-01-2005 @ 16:39 :
wil je hem of gewoon 'iemand'?
daar zou ik maar eens goed over nadenken
ik wil hem!
Oud 12-01-2005, 20:04
Fay
Fay is offline
Citaat:
Multilot schreef op 12-01-2005 @ 17:40 :
als jij hem terug wilt, en jezelf dus weer veel pijn wil doen, zorg er dan voor dat je hem terugkrijgt en pak hem weer af van dat meisje
dat probeer ik, heb vandaag een roos voor zijn huis gelegd! met een superlange brief, maar het heeft niet mogen baten!
Oud 12-01-2005, 20:12
Myuki
Myuki is offline
meisje... geef hem geen aandacht meer.

want hij verdient het gewoon niet
Oud 12-01-2005, 20:14
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
June bug schreef op 12-01-2005 @ 15:26 :
Oud 12-01-2005, 20:22
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik vind het maar een raar verhaal, snap er geen bal van Het klinkt in ieder geval niet alsof hij heel veel van je hield, dus als ik jou was zou ik hem proberen te vergeten, en nieuwe vrienden proberen te maken.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 20:50
Anathema
Anathema is offline
Het lijkt vrij onnuttig dat wij reageren aangezien je alleen maar luistert naar wat je wilt horen?
Oud 12-01-2005, 20:54
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Fay schreef op 12-01-2005 @ 21:04 :
dat probeer ik, heb vandaag een roos voor zijn huis gelegd! met een superlange brief, maar het heeft niet mogen baten!
Rozen helpen niet bij jongens, bel aan en zoen hem direct. Niet zielig gaan doen, zoenen en dan direct weer weglopen. Daarna hard to get spelen, wedden dat hij je terug wil?
Oud 12-01-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Fay schreef op 12-01-2005 @ 15:31 :
maar ik geef zoveel om hem, wil hem echt terug!
Citaat:
maar hij wilde niet een uur wachten, terwijl ik bijna elke week 2 uur op hem wachtte!
Citaat:
en in de vakantie, had een vriendin van hem hem gezoend,
Wat denk je zelf?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2005, 00:39
Verwijderd
Doe niet zo dom.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 11:01
WolterB
WolterB is offline
Word wakker!
Lees de reacties die hier staan en probeer ze te snappen!
Oud 13-01-2005, 12:15
Verwijderd
* agrees with all of the above *

...

* geeft Fay een flinke mep met de vlakke hand *

now go get yourself some friends and a propper life.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 12:24
Luna
Luna is offline
sorry maar het is echt niet te volgen...
Oud 13-01-2005, 12:37
beesdje
beesdje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-01-2005 @ 02:41 :
En hij ging daar op in. Als hij dat doet, dan vindt hij haar leuker dan jou... je wilt toch geen verkering met iemand die een ander leuker vindt?

Ik begrijp dat 't nu moeilijk is, het is net uit, misschien hebben jullie wel heel lang verkering gehad, er valt heel veel weg opeens; je wil geen nieuwe vrienden, je wil niets anders, je wil hem gewoon terug. Dat is altijd als iemand anders het uit heeft gemaakt, en het is niet leuk... maar je kunt er nooit veel aan veranderen. En in jouw geval denk ik ok niet dat het heel verstandig zal zijn om dat te doen.

Je mag wel de komende tijd extra lief voor jezelf zijn zo veel mogelijk dingen doen die je leuk vindt, jezelf afleiden.
Ja ben ut hier helemaal mee!!! het is gewoon een eikel als hij vreemdgaat verdien je beter~!!!
Oud 13-01-2005, 12:43
annetjuh
annetjuh is offline
forget him.
IK vond je verhaal een beetje onduidelijk maar laat hem lekker in de strond zakken. Ik zeg niet dat het een eikel is of whatever, want hij kon misschien best wel aardig en leuk zijn anders was je er waarscheinlijk niet voor gevallen. Maar hoe hij zijn respect voor jou toont bij jij gewoon hem niet waart.
Oud 13-01-2005, 12:54
RanC
RanC is offline
En wat minder uitroeptekens mag ook wel! Maar dat vind ik! En wie ben ik nou!

Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 12:57
Fay
Fay is offline
Citaat:
Multilot schreef op 12-01-2005 @ 21:54 :
Rozen helpen niet bij jongens, bel aan en zoen hem direct. Niet zielig gaan doen, zoenen en dan direct weer weglopen. Daarna hard to get spelen, wedden dat hij je terug wil?
haha, die is wel goed
Oud 13-01-2005, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Fay schreef op 13-01-2005 @ 13:57 :
haha, die is wel goed
Niet doen. Het is zinloos en je kunt wel wat beters krijgen. Maar als je dat zelf niet wilt zien, is dat jouw probleem
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:03
Fay
Fay is offline
tjah, ik vind het lief wat jullie allemaal zeggen! ik begrijp het ook wel, maar hij was echt alles voor me, en ik ben eigenlijk gewoon blind van verliefdheid, we hebben 13,5 maanden gehad, en ik heb het gevoel dat ie het gewoon heeft weggegooid, en aangezien hij jonger is heeft hij wat minder mogelijkheden!

ik zit al te denken om hem een tijdje met rust te laten, en dat ik na een lange tijd zal proberen zijn hartje te veroveren! ik ben zo hopeloos verliefd op hem!

ik heb vanochtend een laatste afscheidsbrief geschreven, dat ik hem met rustlaat enzo, maar na een tijdje zijn mooie hartje weer zal veroveren, en dat ie hopelijk doorheeft dat ie fout heeft gedaan, en echt op zijn knietjes bij me terugkomt en dat ie ziet dat we bij elkaar horen! want in die 13,5 maanden hebben we samen zoveel doorstaan en dat was zeer speciaal!

en dat andere kind heeft gebruik gemaakt van de situatie dat we ruzie hadden, maar ruzies zijn er toch om goed te praten?

heel lief voor jullie reacties, maar ben eigenlijk wel beetje koppig
Oud 13-01-2005, 13:04
Fay
Fay is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-01-2005 @ 13:59 :
Niet doen. Het is zinloos en je kunt wel wat beters krijgen. Maar als je dat zelf niet wilt zien, is dat jouw probleem
tjah.... ik voel me nu zeer lelijk en afgedankt een beetje eigenlijk! ik denk nu dat ik niemand meer verdien! hij was alles voor me, ik had niet echt vrienden ofsow!
Oud 13-01-2005, 13:15
WolterB
WolterB is offline
Echt, probeer hem met rust te laten, probeer andere mensen te ontmoeten, zie hoe je ook vrienden kan zijn zonder ruzie te maken, probeer ook de andere kant te zien.
Afhankelijkheid is niet goed, vooral niet als dat van één persoon is.
Oud 13-01-2005, 14:11
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Fay schreef op 13-01-2005 @ 14:03 :
heel lief voor jullie reacties, maar ben eigenlijk wel beetje koppig
En naief. Maar dat geeft niet, je bent 16 en jij ziet die jongen waarschijnlijk als je eerste grote liefde. Tuurlijk heb je daar alles voor over en pik je daar alles van. Een eerste relatie hoort ook niet perfect te zijn, volgende relaties kunnen er dan alleen maar beter op worden. Dat merk je na een tijd vanzelf wel, en dan ben je eindelijk over die jongen heen. En hopelijk ook een stuk wijzer.

Wij kunnen nu wel met z'n allen blijven roepen dat die jongen niet genoeg van je houdt, de relatie niet serieus neemt, jou niet waard is en een eikel is, maar daar luister je toch niet naar. Uiteindelijk kom je daar vanzelf wel achter.
Oud 13-01-2005, 14:26
fractuur
fractuur is offline
@Thee Muts:

En hangt het hebben van geen vrienden misschien samen met jullie relatie? Dat jij al die tijd alleen maar hem zag en je oude vriendinnen hebt verwaarloosd? Correct me if I'm wrong...

In dat geval zal het wel lastig zijn weer vriendinnen te vinden, maar doe je best! Nu even balen, en later zie je dat er genoeg leuke jongens lopen op de wereld. Als je wil dat ik het 'hoe-vergeet-je-je-ex-lijstje' erbij haal, moet je het even zeggen, dat post ik het wel ff uit een ander topic.
Oud 13-01-2005, 15:10
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
vergeet hem. als hij iemand anders leuk vind, kun jij daar wenig aan veranderen ben ik bang. ga gewoon veel lol maken!
Oud 13-01-2005, 15:36
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-01-2005 @ 13:59 :
Niet doen. Het is zinloos en je kunt wel wat beters krijgen.
Gezien haar reacties denk ik niet dat ze wat beters kan krijgen. Helpt ons gepraat dus ook niet en moet ze er maar met open ogen inlopen. Alleen dan snapt ze wat we bedoelen.
Oud 13-01-2005, 16:25
Iduna
Iduna is offline
13,5 maand is niet niks, maar hoe snel hij naar een ander toe gaat, kun je toch niet pikken? Het is niet alleen de schuld van het andere meisje. Hij gaat er toch net zo in mee?
In de tijd dat je met hem had, had je toen wel contact met je vrienden? Het gebeurt vaak dat je leven om een persoon gaat draaien, dan doet het ook extra veel pijn als het uitgaat.

Ik zou hem echt nooit terugnemen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 16:58
Fay
Fay is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 13-01-2005 @ 17:25 :
13,5 maand is niet niks, maar hoe snel hij naar een ander toe gaat, kun je toch niet pikken? Het is niet alleen de schuld van het andere meisje. Hij gaat er toch net zo in mee?
In de tijd dat je met hem had, had je toen wel contact met je vrienden? Het gebeurt vaak dat je leven om een persoon gaat draaien, dan doet het ook extra veel pijn als het uitgaat.

Ik zou hem echt nooit terugnemen.
jah, nog meer bedankt voor jullie reacties, kijk het punt is ik had geen echte vrienden, en nu staat er in zijn naam al 4-ever! zo vlug, na 4 dagen al! en toch hoop ik dat ik hem terugkrijg, maar aan de andere kant wil ik hem ook vergeten!

en hij heeft niet alleen mij heel erg pijn gedaan, ook andere mensen, samen, hebben ze veel mensen pijn gedaan!

maar ze worden nu ook door iedereen gehaat, en ik wordt nu wel gesteunt door veel mensen, dat is ook wel erg lief!
Oud 13-01-2005, 17:19
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Fay schreef op 13-01-2005 @ 17:58 :
jah, nog meer bedankt voor jullie reacties, kijk het punt is ik had geen echte vrienden, en nu staat er in zijn naam al 4-ever! zo vlug, na 4 dagen al! en toch hoop ik dat ik hem terugkrijg, maar aan de andere kant wil ik hem ook vergeten!

en hij heeft niet alleen mij heel erg pijn gedaan, ook andere mensen, samen, hebben ze veel mensen pijn gedaan!

maar ze worden nu ook door iedereen gehaat, en ik wordt nu wel gesteunt door veel mensen, dat is ook wel erg lief!
En met die 'veel mensen' moet je leren omgaan.

Verder zeg ik niets meer, want ik twijfel of het helpt..
Oud 13-01-2005, 17:28
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Fay schreef op 12-01-2005 @ 15:22 :

k kan zelf ook niet meer eten van (liefdes)verdriet....maar ik krijg m terug door gewoon mezelf te zijn...(tenmiknste hij wil me nu terug..) wat ik jou adviseer is de eerste paar dagen zielig doen en uithuilen bij n vriendin, en daarna pas je van het weekend het *oo wat ben ik leuk*idee toe(zoek een leuke jongen uit) en uhm ga daarna lekker jezelf zijn, hij is je niet waard als hij zo doet....veel succes!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 17:30
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Fay schreef op 13-01-2005 @ 17:58 :

maar kijk, als een relatie heel snel aanwakkert...gaat ie vaak ook sneller over
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 17:44
Fay
Fay is offline
Citaat:
sjlot schreef op 13-01-2005 @ 18:28 :
k kan zelf ook niet meer eten van (liefdes)verdriet....maar ik krijg m terug door gewoon mezelf te zijn...(tenmiknste hij wil me nu terug..) wat ik jou adviseer is de eerste paar dagen zielig doen en uithuilen bij n vriendin, en daarna pas je van het weekend het *oo wat ben ik leuk*idee toe(zoek een leuke jongen uit) en uhm ga daarna lekker jezelf zijn, hij is je niet waard als hij zo doet....veel succes!
haha, thanx! tjah.... het ene moment wil ik hem echt terug! en het andere moment denk ik van ik moet een ander zoeken, geen handvol, maar een landvol! maar het is nog moeilijk, omdat het nog zo pas is! zo kort!
Oud 13-01-2005, 17:45
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Fay schreef op 13-01-2005 @ 18:44 :
haha, thanx! tjah.... het ene moment wil ik hem echt terug! en het andere moment denk ik van ik moet een ander zoeken, geen handvol, maar een landvol! maar het is nog moeilijk, omdat het nog zo pas is! zo kort!
k ken je verhaal, mn vriend heeft t maandag utgemaakt, en nadat ik er gisteren achtergekomen ben dat ie vet heeft lopen liegen, zegt ie: ik wil je terug...maargoed nu heb ik de touwtjes in handen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 17:46
Fay
Fay is offline
Citaat:
sjlot schreef op 13-01-2005 @ 18:30 :
maar kijk, als een relatie heel snel aanwakkert...gaat ie vaak ook sneller over
wat bedoel je, ik snap dit niet helemaal! dat meisje en mijn (ex) dan, zijn al jaren vrienden, dus ik denk ook, ze kunnen beter vrienden blijven! maar ze zij wel dat ze al jaren stilletjes verliefd op hem was!
Oud 13-01-2005, 17:47
Fay
Fay is offline
Citaat:
sjlot schreef op 13-01-2005 @ 18:45 :
k ken je verhaal, mn vriend heeft t maandag utgemaakt, en nadat ik er gisteren achtergekomen ben dat ie vet heeft lopen liegen, zegt ie: ik wil je terug...maargoed nu heb ik de touwtjes in handen
ja, das wel makkelijk, ik hoop egt dat ie over een poos zielig op zijn knieen terug bij me komt, en me smeekt, en dat ik dan even de baas ben!
Reageren

Regels voor berichten