Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2004, 02:01
ziglietje
ziglietje is offline
Hallo

Ik heb een relatie van 2jaar achter de rug... maar die is nu gedaan, ik heb mijn vriend bedrogen,heb hem dat gezegd, en nu wilt hij mij niet meer... hij heeft schrik dat ik hem nog eens ga bedriegen,maar door die éne stomme fout ben ik écht gaan beseffen dat ik hem DOODgraag zie,en dat ik dat nooit meer zal doen.... Ik mis em zooo hard en wil em zooo graag terug,maar hij wil niet meer proberen,dat doet écht pijn! Wat moet ik doen om hem terug te krijgen???!! hij heeft nu 2weken examens,en ik moest hem in tussentijd laten doen,volgende week zondag zie ik hem nog eventjes,maar hij heeft het me vrij duidelijk gemaakt,dat er voor ons geen toekomst is... wat moet ik nu doen? wil hem écht zo graag terug, ik ben nu een dagboekje aan het schrijven met mn gevoelens, maar wat kan ik nog méér doen om écht te laten zien dat ik er alles voor wil doen,en hem zoo hard terugwil, of als je nog lieve dingetjes weet voor in mn boekje te schrijven, alle hulp is superwelkom!!!
Dikke xjes en knuffeltjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2004, 08:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uh ik hoop dat je DOLgraag bedoelt ipv DOODgraag?

Maar waar hoop je op? Volgens mij is hij vrij duidelijk geweest en ik kan het hem ook niet echt kwalijk nemen. Hij is gewoon al zijn vertrouwen in jou kwijt. Je kunt hem beter gaan vergeten want hij wil je blijkbaar echt niet terug. En als je hem zo gaat forceren wordt je kans alleen maar kleiner dat ie je ooit terugneemt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 08:35
Maarten
Maarten is offline
Bestwel stom dat je vreemdgegaan bent dan...

Chloe heeft gelijk, ik denk dat je het maar beter kan opgeven. Je zou een dagboek aan hem kunnen laten zien, maar ik denk dat hij gewoon in zijn achterhoofd blijft houden wat jij geflikt hebt en het gewoon niks helpt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 12:08
Charlottetje
Charlottetje is offline
(DOODgraag is ook wel een woord hoor, alleen niet in het Hollands, om het zo te noemen, maar wel in het vlaams, evenals in het limburgs)

Verder, exen zijn nooit echt terug te krijgen.
En als zoiets al lukt is het vaak maar voor korte duur, omdat jouw 'overspel' altijd in zijn hoofd zal blijven dwalen....

Je kunt je beter op iets anders gaan richten denk ik...
Oud 18-01-2004, 16:07
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Ik heb hier niet zoveel verstand van maar ik laat toch weten wat ik denk.....

Als je hem ECHT super graag trugwilt kan dat NOOIT in een keer.... Je moet nu NIET denken aan HOE je hem trug kunt krijgen maar hoe je het weer GOED met hem kan krijgen.
Ik kan me voorstellen dat hij nu dus heel erg boos is en niet meer weet of hij je kan nog eens vertrouwen. Dus je moet rustig werken aan zijn vertrouwens helpen opbouwen.
Ik zou als ik jou was daar nu over verder denken.....
Als je het lukt en als jullie weer normaal met elkaar kunnen omgaan kun je verder denken aan HOE je hem trug kan krijgen.

nou ik hoop dat je er wat aan hebt
liefs... moi
Reageren

Regels voor berichten