Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je hebt helemaal gelijk. Op dat punt van gelovigen en niet gelovigen dan. Dus kunnen we met zijn allen lekker het hele geloof de grond in boren zonder dat er ook maar iets van gezegd wordt
![]() Maar jah, je kan je ook afvragen waarom drugs en alcohol bij elkaar zitten. Alcohol is toch ook een drug. Nee F & L is gewoon een vette combimagnetron. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Anyway, ik vind ook dat filosofie en levensbeschouwing bij elkaar houden. Zo krijgen de religieuzen een kans om wat rationeler naar hun geloof te kijken en kunnen de filosofen hun hersens kraken over 'spirituele' vraagstukken als het allereerste begin. De twee 'onderwerpen' zijn met elkaar verbonden, ze raken elkaar in stellingen en problemen. |
![]() |
|
Discussies over levensbeschouwing zijn al gauw filsofisch van aard. En andersom. De combinatie van de onderwerpen houdt het een beetje fris.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Nee? Ik wel. Er stond ooit een topic over katholieken en daar werden katholieken dus helemaal afgekraakt en de grond in geboord. Misschien bedoelden de betreffende personen dat helemaal niet zo serieus, maar ik werd er zeker niet vrolijker van.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
W&L wordt Filosofie en verhuist naar Algemeen. Verwijderd | 75 | 12-10-2013 14:20 | |
Beleidszaken |
Poging nummer 2 dan... Kirk22 | 48 | 28-12-2010 17:34 | |
Beleidszaken |
Voorstel tot hervormingen, mbt vooral F&L en Mystiek en ook A&N en Lifestyle Beryll | 33 | 27-10-2003 22:04 | |
Beleidszaken |
Populaire Wetenschappen doodgebloed? GeritoDM | 22 | 16-06-2003 08:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bekeren tot een religie Rabbi Daniel | 14 | 19-05-2003 09:36 |