Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar inderdaad, volgens mij kan het nog net wat beter, als je alles wat bijschaaft en zo..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zal ik doen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ga je dat ook posten? ![]() |
![]() |
|
Leuk, ondanks de slordigheden. Waar ging die hele god Ptah ookal weer over? Iets met handel?
Misschien is het nog wel leuk hier een vervolg op te schrijven, mits je ideeen en inspiratie hebt. Je kunt veel doen met een herrijzenis of langdurige opsluiting van een Egyptische god, of wat je ook wil met Ptah.
|||||||||
Je tekst is rommelig, onsamenhangend en heeft fouten. Daarnaast is het heel jammer dat je de gebeurtenissen moet uitleggen, want dat moet uit het verhaal komen. Algoed, ik begin mijn relaas:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan wil ik nu even kijken naar een verwarrend aspect: 'de persoon' en 'de gestalte'. 'De persoon' ziet dat het licht zich verbreedt, en vervolgens dat het wordt geblokkeerd door 'de gestalte', terwijl zij één en dezelfde persoon zijn. Verwarrend, of ik het nu verkeerd zie of niet. Nu weer verder: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hier hou ik het bij. Veel werk, maar ik neem er de moeite voor. Toch vind ik het geen goede tekst.
|
Je commentaar is op de meeste plaatsen redelijk correct. Ik zou kijken hoe ik het ga aanpassen, de laatste tijd ben ik erg druk.
toch moet ik je erop wijzen dat god 2 soorten licht geschapen heeft: Lees Genisis 1 vers 3. Daar schiep hij het werkelijke licht. Maar het leek mij toepasselijker het ndere licht te gebruiken, dat in vers 14 staat: "En god zeide: Dat er lichten zijn in het uitspansel des hemels..." Dit gebeurd op de derde dag.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Radiogolven in de ruimte? l0l | 3 | 26-08-2006 22:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
ANW Debat -- Onderzoek in de ruimte Jec | 4 | 24-11-2004 17:27 | |
De Kantine |
De ruimte in! Verwijderd | 152 | 21-04-2004 18:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De ruimte nabootsen Upke | 30 | 25-12-2003 22:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het 'einde' van de ruimte... Rabbi Daniel | 34 | 11-12-2002 14:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Waar kan ik een recensie over het boek "de ruimte van Sokolov" van leon de winter vin alain_heijnens | 1 | 28-02-2002 11:13 |